- 696 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ELLERİN, GÖZLERİN, KALBİN
Ellerinin kuytusuna hapsettim kendimi… Başka birinin elini tutarsam kahrolayım diye.
Gözlerinin buğusuna hapsettim kendimi, başka bir göze bakarsam yüreğime kilit vurayım diye.
Dünyadaki her şeyi unuttum yerine bir sen daha koymak zor olur diye…
Bu aşkın sessizliğine hapsettim kendimi, konuşursam bizi boğarım diye.
Sen anlarsın, aslında biliyorum. Hem de kendin gibi beni anlarsın.
Ama hayat yolu birleştirememiş bizi, kadere lanet edemem sensizliğin derin uçurumlarında
Ağlayan yüreğim ne yapsın?
Hani desen ki bana, “Neden ben?” diye.
Cevap veremem. Nedensiz yere sevmek değil midir aşk?
Konuşamam isteme bunu benden.
Yüreğinin şefkatine mahrum ettim kendimi. Başka biri tarafından sevilirsem kendimden utanayım diye.
Aşkın insafsızlığına kilit vurdum yalvarırsam verdiğim sözleri hatırlayayım diye.
Sen seni vurdun göz bebeğim… Sen seni vurdun, ben ağır yaralı…
Aşka direnmek adına benliğime söz geçiremezken yüreğim depremlerde bedenim zayıf.
Sen seni vurdun gönül çiçeğim, sen seni vurdun. Beni senden alabilmen için yaralarını iyileştirip,
Yüreğimin sorgusunda mutluluğa ulaşman gerek. Ellerini vermem başka bir ele, o eller ki ellerini tutarsa kahrolurum. Biliyor musun?
Bana “Aşk.” Diyorlar. Bilmiyorlar ki “Aşk senin adın.” Yüreğim için “Sevdalı bir yürek.” Diyorlar.
Bilmiyorlar ki o yürek senin yanında atıyor, o sana sevdalı.
Sana hercai diyorlar, bilmiyorlar ki hercai bir kelebek’e tutulmak sonsuz bir aşkın kapılarını aralamak gibidir.
Belki o hercai kelebek geçtiği her yerde bir iz bırakma peşindedir. Ama bir ömür sevebilen bir yüreğe konmuşsa adı aşk değil; “Aşkın asaletidir.”
Ben sende aşkın asaletini gördüm, sevmesen bile bir ömre bedel…
Ben sende yüreğimin hıçkırığını gördüm, anlamadığını söylesen bile yalan…
Kirpik uçlarının ıslaklığında yağmurları getireceğim sana…
Gözlerin o yağmurların ıslaklığında can buluyorsa beni ara…
Ben her zamanki sensizliğin gölgesinde seni bekliyor olacağım.
Eğer ki dersen bana, “Mucizeler ikimizle var olur.”
Mucizeni yaşatıp, mucizen olmaya devam edeceğim.
Yok, eğer ki, bir başkasının gözlerinde masal olmaya alışmış savrulup gidiyorsan yolunu açacak,
Dön bile demeyeceğim. Dön demek, ikinci bir hatayı daha doğurup bir daha git demektir çünkü.
Sana dön dersem vur beni, yeni yetme sevdaların ömrü kısa olur.
Sana dön dersem vur beni, vur ki yaşamak için nedenin olsun.
Sen beni vurmazsan ben seni aşkımla öldüreceğim, aşkımın şiddetiyle yaşamak bir nimet ise senin için, sensizliğin kirli yollarında dolaşmakta bir şereftir benim için!
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.