- 1571 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MASUM BİR DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ
Seininle olan serüvenim tam on sekiz yıl önce başladı anne ve senin kucağında hayata "merhaba" dedim.senin ninnilerinle uyudum,mis kokulu sütünle büyümeye başladım.çocukluğum belki benim için çok eğlenceliydi ama senin için galiba aynı şeyi söyleyemeyeceğim.o kadar yaramaz bir çocuktum ki.beni okula uğurlarken ettiğin dualar aklımdan hiç çıkmıyor anne ve beni yıllar sonra hala aynı şekilde uğurluyosun.senin hakkın nasıl ödenir,hiç bilmiyorum anne...
sana sarıldığımda,seni öptüğümde sanki tüm sıkıntılarım uçup gidiyor yüreğimden.kendimi aslanın korkunç pençesinden kaçıp,annesine sığınan ürkek bir ceylan gibi hissediyorum.geceleri kabuslardan,çakan şimşeklerden korkup da kaç kez yanına gelmişimdir.saçımı okşar,ve bana "korkma.ben senin yanındayım." derdin.sen hep yanımda ol da anne korkulu gecelere razıyım ben.
hastalandığımda göz yaşlarını gördüğümde kendi ağrımı unutur,senin için içim acırdı.içimden Allah’a hep dua ederdim hemen beni iyileştirsin de,sen daha fazla üzülme diye...
her zaman şükrediyorum senin gibi bir annenin evladığı olduğum için.sadece evladın değil;arkadaşın,kardeşin oldum.sana karşı yaptığım hatalar için senden çok özür diliyorum anne...
seni çok seviyorum.doğum günün kutlu olsun anneciğim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.