Gençliğim Elden Gidiyor Eyvah!
Günümüzde herşey ne kadar basit görünsede bu gerçek gerçekten meçhul.Teknolojinin gelişmesi her ne kadar kolay bilgi elde etme,uzağı yakınlaştırma gibi şeylerde başarılı ise,aynı şekilde yakını uzaklaştırma hatta yok etme,araştırmacı ruhu köreltmede de bir o kadar uzman.Sadece bunlarla kalmayıp herşeyi insanların önüne sererek gerçeği durağan bir o kadar mühimsiz bir çizgi haline getirmeyide başarmış durumda.
Eskiden ne kadar zorsa yaşamak bir o kadar zor bugüne katlanmak.Modernleştiğimizi,uygarlaştığımızı sanarken aslında yozlaştığımızın ve düşüncesizleştiğimizin farkına varabilmek bile zor.
Yeni nesil yani bizler aslında herşeyi bildiğini sanan,modern,kültürlü ve çağdaş olduğunu düşünen bununla beraber sadece hiçbir şey bilmediğini öğrenemeyen,modernliği örf ve adetlere körükörüne karşı gelmek olduğunu savunan,kültürlü olmanın bilmediğimiz ortamlarda bilmediğimiz gereksiz konulara muhattap olup,magazin dergilerini takip etmek sanan ve çağdaşlığı elinde taşıdığı son model cep telefonu ile karıştıran ukala,utanmaz ve yüzsüzlerin ta kendisi olma yolunda ilerlemekteyiz.
M.Kemal’in çabalarını boş sayan fakat biz Kemalistiz biz M.Kemal’in savunucularıyız diye çığlıklar atan haddini bilmezleriz.
Atam nerdesin?Anlıyamaz kimse beni duymazlar kalsamda çığlık çığlığa ancak sana anlatırım kendimi sen benim sessizliğimi dinleyen sen beni her türlü anlayabilecek olan insan duy sesimi...Gençliğim gidiyor eyvahh!!!Gençliğim gidiyor Eyvah!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.