Rüzgarda Yön Değiştiren TabeLaLar
MucizeLere inanırmısınız ?
Hani başkaLarının yarattığı mucizeLer değiL kendi yarattığınız mucizeLer..Hani suLarın üstünde ayakLarınız değmeden geçtiğiniz tarzda mucizeLer…Hani sizin asLında mucizenin kendisi oLduğunuz mucizeLer..Aşkın mucize oLduğuna inananLardanım..Aşk mucize mucizeyi yaşatanda aşkı yaratandır..Yani ben !! Yani sen !! Yani siz..
SuLarın üstündeyim ve ayakLarım ısLanmıyor haLbuki ben ayakLarı yere değdiğinde kendine daha iyi hisseden biriyim..Yani yaşamak istediğim mucize değiL..Mucize oLmak istiyorum..Artık mucize oLmak istiyorum…bİR YAKARIŞA DÖNDÜ (:Benim hikayem değiLdi günLerce okuduğum satırLarını ezberime aLdığım..Benim hikayemi henüz yazmadım..ve adı mucize oLacak muhtemeLen..AsLa sevebiLme ihtimaLLeri olmayacak…Ya sevmek oLacak yada sevmek..Ya hep ya hiç tarzında yaşamayı seçmek gerekir..Hepseniz bir hiçten herzaman daha fazLasınızdır..Daha GüçLüsünüzdür..Daha vazgeçiLmez beLkide..Yüreği sancıdığında haLa anne kucağını tercih eden bana da en Lazım oLan şeydir işte mucize tarzındaki hayat..Hayatın verdiği herşeyi mucize oLarak görüp öyLe bakmayı öğrendim…Hayat mucizeydi..O hayatı sevmek mucizeydi..O hayatın içindeki herşeyi sevebiLmek mucizeydi..Hiç birşeyi ihtimaLLarLe sevemedim..Ya seviyordum yada seviLiyordum..HayaL etmekten hep çok uzak ama tamda hayaLin bağrında..HayaLden gerçekLeri göremeyecek kadar üsteLik..ÇocukLuk düşLerimi sakLayamadım beLkide..MuhtemeLen işime geLmemiştir (: Bazen çocuk kaLmak aiLe içinde işinize yarayabiLir..AkıLLıca kuLLanabiLdiğiniz banka krediLeri gibi..Aşarsanız gümLersiniz…Doğru kuLLanırsanız iLeLebet keyif sizindir…
Doğru zamanda doğru yerde oLmak ve doğru anda aşık oLmak..Çünkü her aşk sizin doğrunuz oLmuyor…Bazen okLar yanLış insana isabet ediyor ..Rüzgarda yön değiştiren tabeLaLar gibi…Sizin suçunuz oLmuyor yön değiştirmiş tabeLaya uymak..SuçLu mutLaka yakınLarda bir yerLerdedir ve ağır hasarLarda hemen temin ediLir…Konudan konuya atLıyormuşum hissi doğabiLir içinize ..YanıLıyorsunuz ..Konuşuyorum dinLe anLarsın..GözLerini kaçırdığın zaman kuLakLarında seninLe geLiyor..DağıLıyorsun anLamıyorsun beni (: Her aşık oLduğunuzda hep aynı duyguyumu yaşarsınız..Eğer öyLeise kronik bir aşkLa karşı karşıyasınız…Yani aşk değiLdir yaşadığınız ..Ama kaLp denen garip organ size öyLe hissetmeniz gibi garip bir his verir(kaLbin asLında hiç bir işLevi yoktur)Eğer oLsaydı YıLmaz Erdoğan’ın dediği gibi ‘aşkLarıda devraLırmı kaLp nakLi yaptıranLar” (: buna benzer bişe demişti..Görevi kan pompaLamak oLan bir organın başımıza açtığı işLere bakın Traji komik (:dersem abartmış oLmayacağım…Aşk insaoğLunun yaşadığı en güzeL mucize…
Ve o mucizeyi yaşamakta en az mucize kadar muhteşem paha biçiLemez bir duygu…Aşk taLimLerine katıLmadıysanız aşk ertseinde nefesiniz yetmeyebiLiyor ağır idmanLara..Aşk yorucudur…Tık nefes kaLışımızda budur aşkta..Yani birine ”nefesimsin” dediğiniz vakit nefesinizi kontroL etmeyi unutmayın (bu ara hayat bende sahte güLüşLerden ibaret) Yoksa bende en az Saba Tümer gibi hoş kahkaha atabiLirim..Bir okadarda seksi (: Ama güLme özürLü oLduğumu biLiyorum (:
ÇeLişkiLerden ibaretim…
Sonbahar kapıda aşk çıkışta nasıL iyi oLabiLirimki ?
Ve mucizeye inanırmısınız dediğim asLında aşka inanırmısınız oLmaLıydı ..Çünkü aşk mucizeydi..Çünkü aşk bana yetendi çünkü aşk çoğaLtıyordu beni..Çünkü aşk bendim ve dahi ben aşk diyebiLecek kadarda yürekLiydim…Çünkü aşk oLmazLarı oLur edendi..Çünkü aşk açık suLarda nefesLe fırtına yaratabiLirdi..Ve aşk bir nefesti..16. yaşım kadar güzeLdi üsteLik…Ve aşk papatyaLarın kopan yaprakLarındaydı..MenekşeLer kadarda körpeydi üsteLik…Fırtına öncesi sessizLikti aşk fırtına sonrası süt Liman oLuverendi …
YaLnızLığımdı en kuytumda yüreğimin…
Sessiz çığLıkLarım oLmaya hazırdı aşk..
Aşk diLimde tüy bitirendi (: Aşk en oLağanüstü mucizeydi..Ve aşkın mucizevi büyüsüyLe kaLınsağLıcakLa…
diLa Özen…
YORUMLAR
Yaklaşıyor büyük bir mucize.
Her zaman biraraya geleceğiz insanoğlu olarak, kaderle...
Takım yıldızlarının parıltılarını sayarak.
Haber veririm aşk nerede??
Elma desem çıkar mı ki??
Yok yok saçmalıyorum ben.
Aynı dünyada doğmak bile
Mucize be aşk!
İnanıyorum buna
Mucize, aşk bir mucize...
Yazınız her zaman ki gibi yaz aylarında terletmeyen cinsten sıcak, bir o kadarda hoş.
Saygılarımla...
diLaa
Her zaman biraraya geleceğiz insanoğlu olarak, kaderle...
Takım yıldızlarının parıltılarını sayarak.
Haber veririm aşk nerede??
Elma desem çıkar mı ki??
Yok yok saçmalıyorum ben.
Aynı dünyada doğmak bile
Mucize be aşk!
İnanıyorum buna
Mucize, aşk bir mucize...
Mucize, aşk bir mucize...
Yüreğim kımıLdadığında anLadım..
İçinde sen vardın mucizemin...
Artık sen varsın madem yaLvarmayacağım eLma beni sevsin diye...
Aşk sendin madem ...
Mucize bekLemeyeceğim baktığım gökyüzünden..
Aşktın sendin. sen mucizeydin...
Aykut Hayati Gündoğdu & diLa Özen
teşekkür ederim (: