- 845 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Renksizim sensiz...
hic olmadigi kadar sesizim şu aralar,hiç olmadigim kadar suskunum belki de..Her gecemde sen vardin silmek istedim silip atmak,atamadim sanki icime islemiştin kopamadim uslanmadi yuregim sana gelmekten.Sikilmadi seni sevmekten..
Bu seferki zor geldi bana, inan! O kadar acitiki kalbimi nefes alamadim sandim sanki,ama bu sefer tutum nefesimi belli etmedim sana seni cok sevdigimi.Yüzüne haykiramadigim belkide haykirmam gereken herseyi yuttum ben susa kaldim oylesine..Sen bilmesende aslinda ben sana avazim ciktigi kadar sustum!Nerdesin kimlesin diye sormuyorum artik Biliyorum, yanimda degilsin.N..e anlami varki yerinin kimle olusunun?sevgine aç degilim nefesine susuzum şu aralar..Hatirlasana senin kolarindan kayarken ne kadarda savunmasizdim oysa kucuk bir cocuk gıbıydim belkide..sana koşarken ben hiç gıtmeyi dusunmemiştim senden. orda kalacagimi dusunmustum yillarca donuşumde düşecegim aklima gelmemişti oysa...Ne aci..Ben giderken sen benden tum pembelerimi almiştin cok degildi 30dk sonra almiştin hepsini ellerimden, siyahimsi artiklar ve ben.Ama benim umutlerim hayallerim vardi Sarimtirak bir ifadesizlik yüzümde,bazen griye calan huzunlerim,acilarim en önde..Ama benim ellimde R..enksizliğim kaldi...sen benim tum renklerimi aldin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.