KÖPÜK ve KARBEYAZI
Bu sabah Çilli Horoz, her zamankinden daha neşeli ve uzun uzun öttü.Bütün çiftlik hayvanları güne keyifle başladı.Günlerdir beklenen an gelmişti.Kıvırcık(Koyun)sabahın erken saatlerinde doğum yapmıştı.Biri dişi biri erkek iki kuzu dünyaya getirmişti.Kıvırcık;yavrularının ismini Köpük ve Karbeyazı koydu.Bu mutlu haber hemen yayılmıştı.Kıvırcık’ın arkadaşları onu birer birer ziyaret ederek;en sevdikleri hediyeleri verdiler.Pembe(Domuzcuk)Kıvırcık’a yavruları Köpük ve Karbeyazı rahat uyusun diye bir çuval saman getirdi.Sevimli(İnek)Kıvırcık’a yavruları sağlıklı büyüsün diye bir tencere taze sıkılmış süt getirdi.Hızlı Kanat(Tavuk)kümeste ki;en taze yumurtaları seçerek bir fol yumurta getirdi.Güçlü(At)Köpük ve Karbeyazı için tahta bir araba getirdi.Ne zaman ihtiyaç duyarlarsa;onları çiftlikte bu araba ile gezdirebileceğini söyledi.Kıvırcık;bütün arkadaşlarına teşekkür ederek biraz dinlenmek istediğini söyledi.Kuzuları Köpük ve Karbeyazı’nın bu dünyaya alışması için annelerine ve biraz sessizliğe ihtiyaçları vardı.Kıvırcık’ın arkadaşları usulca odadan çıkarken;Köpük ve Karbeyazı annelerinin sıcacık kollarında mışıl mışıl uykuya dalmıştı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.