- 2059 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
kendine saygısı olmayanın insanlığa faydası olmaz
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
yazıları okuduk’ça düşünüyorum neden yazılar hep aynı.huzur ve sükun olarak satırlarda kalmakta.
alkış tutulan sahnelerle dolu ,kimi intizam,muntazam yazı peşine,kimi eleştirmen sayfasında kalem kullanır aklından.
yazılar bir şey ifade etmiyecek bunu bilerek yazıyorum. bazen mürekkebi bitiyor aklımızda’ki kalemin ,ve yinede kaldığımız yerden devam. bazen ayı öpen bir dudak şiirin bir mısrasında ,bazende gökten bir yıldız koparır takarız saçlarına.
sorunlar yaşam içinde katmer,katmer artarak devameder şair,yazar sadece kendini ifade eder ve bir gün yazar,yazar yorulmadan güner ,geceler boyu . zaman birgün onlarıda alır ve gider. ve yine sadece alkışlarla Mehmet akif,Nazım hikmet,necip fazıl (Rahmetle anıyorum ) taktire şayan sadece ifadeler.
Birini taktir edebilmek için en az onlar kadar olabilmeli insan yada .
Taktir sahibi yanlızca allah’tır
nezaman bırakacağız alkış tutmayı
şu vebadan daha büyük salgını kimse görmüyormu...?
dünyanın hastalığının kimse farkına varmıyormu.? kendinden bile gizlemeye çalıştığı bu hastalığı örten sebep ne...? parayla satımayan değer’mi bırakılmış dünyada.Niye alkış tutarız kaybedilen insanlığı satırlara döktüyümüz içinmi..?
Nazım hikmet, Necip fazıl .Mehmet akif daha niceleri .hiç birinin ,hiç bir satırında taktir edilme niyetlerini görmüş değilim .
şü nemelazımcılık yüzünden insanlığın başına neler gelmiş bir bakalım.
yanlızca ibadet edilecek ALLAH’hın yerine konulanlara bir bakalım.
kendi eserleri zannettiği mecudiyete zaten var olanları bir araya getirmesine izin veren ALLAH’HI farkedememek kendi kibirinden değilmidir.
kainatta/ki bütün afetlere çaresizliğini görmemezlikten gelmek .sadece yaşadığı an itibarı ile çaresizlik hisseden varlık sebebini unutkanlığa bağlıya bilirmi...?
birimizin anası ,kardeşi,olmaması onların satılmasın’a sessiz kalmak bir insanlık olabilirmi...?
evet yazıyoruz yazılıyor her gün bir,bir hayata geçirmediğimiz sadece yazılarda kalan tepkiler çare olabilirmi.
bakın burada herşey bir kenara anneden anne adaylarından onların ziynaya sürüklendiğinden o anaların kirletildiğinden hepimiz sorumluyuz aileler dağılıyor hala hiç bir şeyin farkına varmıyormuyuz sadece yazalım’mı ..?
korkakığın bir tek sebebi var’dır oda iyman’nın dil ile olması gerçek bir iyman etmiş kul
ALLAH’TAN başka korkulacak olmadığına kalbi ilede iyman eden’dir.
adam küfür ediyor bu zamanda sanat diye alkışlanıyor ya ,hahlak ortaya dökülmüş insanlar gülüyor bu akıl sağlığı olabilirmi..?
bir düşünelim bakalım şu dünyada yazılmayan çizilmeyen varmıdır...? eğer varsa yazsınlar biz okuyalım
ünlü yazar , ünsüz yazar yazar der geçeriz ,doğru yazmış der geçeriz, helal olsun der geçeriz . ama hayatımıza geçmeyiz okur dinler geçeriz...az sonra olacağı gibi neden’ki..?
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM Ne sizin yaptıklarınızdan bende birşey fazlalaşır,nede size verdiklerimden benden birşey eksilir buyuran YÜCE ALLA’HA ibadet bir borçmudur yoksa kulluk görevimi...?
ona ibadet etmenin ,ona şükretmenin ,borç olmadığını kuluğun görevi olduğunu anladığımızda ibadetlerimizin feyzi artacak .
ALLAH’HIM SANA ŞİRK KOŞMAKTAN SANA SIĞINIRIM , YANLIZCA SAMA İBADET ETMEYİ NASİB EYLE, ALLAH’HIM SEN ESİRGEYEN VE BAĞIŞLAYANSIN, BİZLERİ BAĞIŞLA BİZLERİ CEMALİNE KUL KAKKIYLA DÖNDÜRME,
VAY KOMŞUSU AÇ’İKEN TOK YATANIN HALİNE S:A:V
( kibir şeytanın oyunudur ALLAH hepimizi kibirden korusun)
YORUMLAR
yazınızın bir bölümüne katılmıyorum takdir eden en az taktir edilen kadar olmalıdır hatta daha üstün demeniz sizin kibirinizide ortaya koyuyor ki şunu anlıyorum siz bu ve öbür dün yada hak etmiyeceyiniz bir iltifat bekliyorsunuz çok zor dostum insanların örnek aldığı birileri vardır peygam beri sevmek için peygamber olmaya gerek yok umarım farkına varırsınız bu yazımı yazılmamış görün bende okısmını okumamış saydım zaten
kırmızı aşk
Karıncanın fili tarifi olmaz .taktir edileni sevmekten bahis yok'tur yazıda sadece taktirin hayta geçmemesine serzeniş .yinede hakkınızı helal edin.
ALLAH hepimizi iblisin kibirinden korusun