- 861 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Armutlu'da Karma Şiir Sergisi açıldı
Şüsiyad Başkanı Şair Yazar Gazeteci Hikmet Okuyar, Özellikleri ve güzellikleriyle İllerimiz ve İlçeleri tanıtımına katkıda bulunmak; Tanıtım Turizim Kültür Sanat Eseri Türkiye Sevdası projesinde yer alan aşık ozan şair şiir yorumcusu kültür sanat dostlarının eserlerini tanıtmak ve için 14-15.08.2010 Tarihleri arasında Yalova, Armutlu İskele Meydanı’nda ’’ Türkiye Sevdası ’’ konulu karma şiir sergisi açtı.
Serginin açılışını Sinema Sanatçısı ve Şiir Yorumcusu Meral Orhansoy ile Şüsiyad Başkanı Hikmet Okuyar yaptı.
Halk temsilcileri, gençlik temsilcileri, tatilciler, yazlıkcılar ve şiir müzik şarkı türkü dostları tarafından yoğun ilgi gören KARMA ŞİİR SERGİSİ içinde; Vahit Kaya, Latif Mahmat, Harika Ufuk, Afet Kırat, Ahmet Sargın, Salim Gülbahçe, Osman Yüksel, Şükrü Öksüz, Sabiha Serin, Zübeyde Gökbulut. İlknur Mersin, Hatice Umut, Bahri Çavuşoğlu, Hülya Sönmez, Cemile Düzgün, Öngün Yıldırım, Fatma Çetin Kabadayı, Radife Şen Kayaoğlu, Hatice Opak Bilgin, Alaeddin İkican, Aşık Vahidi, Melahat Ecevit, Fatma Uçarlar, Sibel Yüksel, Gülay Abu, Müberra Kevser Değer, Emine Usta, Hasan Gençay, Nermin Yılmaz Budakoğlu, Ayşe Paslanmaz, Murat Doludizgin, Nazan Buğday, Nurhayat Ergün, Nurhayat Sakarya, İsmail Hayal, Erol Nedim Pehlivan, İbrahim Şaşma, Dr Nedim Uçar, Rabia Barış, Tarık Torun ve Aşık Nurşah şiirlerine yer verilmiş; sergi ziyaretçilerine ve Armutlu - İstanbul deniz otobüsü yolcularına ve Armutlu - Gemlik minübüs yolcularına Armutl u-Yalova minübüs yolcularına Türkiye Sevdası bölümlerinden orijinal sayfalar,armağan edilmiştir.Ayrıca Armutlu çeversinde çok beğenilen ARMUTLU ŞİİRİ olarak bilinen ünlü ARMUTLU GÜZELLEMESİ de 09-15.08.2010 tarihleri arasında yine aynı sergi ortamlarında ve Türkiye Sevdası tanıtım günlerinde Şüsiyad Başkanı Hikmet OKuyar tarafından armağan olarak verilmiştir.
Sinema Oyuncusu ve Şiir Yorumcusu Meral Orhansoy ve Eğitimci Şair Nedim Pehlivan ile şiir ortamlarında birlikte olmaktan şiir etkinliklerinin coşkusunu yaşamaktan mutluluk duyduğunu bildiren Şüsiyad Başkanı Şair Yazar Gazeteci Hikmet Okuyar; 18.08.2009 tarihinde ebedi aleme göç eden ve kabri Giresun ili Keşap ilçesi Karabulduk Beldesi Çamlıca Köyü’nde bulunan Girsunlu ünlü eğitimci şair Vahit Kaya için karma şiir sergisi kapsamında özel yer verildiği bildirilmiş; 18 Ağustos 2010 tarihinde aşık ozan şair şiir yorumcusu sevenlerinin bulundu Kaya içğu illerde ilçelerde Türkiye Sevdası ile irtibatlı ortamlarda Giresunlu Ünlü Eğitimci Şair Vahit Kaya Anma Toplantıları yapılacağı Vahit Kaya şiirlerinden örnekler sunulacağı duyurulmuştur.
Okuyar Kitle İletişim : [email protected]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.