''Ülkemi seviyorum ama...'' diye başladığı anda biten cümleler cenneti ''sevgili ülke'm...
’’Ülkemi seviyorum ama...’’ diye başladığı anda biten cümleler cenneti ’’sevgili ülke’m...
Bu ülkede yaşamın binbir türlü rehaveti mevcut zira epey bi zahmete katlanmak demek aynı zamanda bu ülkede yaşamaya göze alabilmek.Her an bir fail-i meçhuller kervanına namzet olmak yenilir hatta üstüne yarasın denilebilecek kadar stratejik olduğu kadar trajedik bir ülkede yaşamaya alıştık alışmasına da yumruğumuzu vuracağımız masanın hangi ağaçtan yapılması gerektiğine karar veremediğimizden midir ne,,karar vermeyi geçtim daha karar radikal bir tutum olmaz mı ulan(!)tavrındayız inanın...
Biliyorum ’’Bu kadar da karamsar olma be arkadaşım’’diyenleriniz olcaktır ama inanın Polyanna’yı kıskandıracak bir hava mevcut barış güvercinlerinin yerine HERON ve SKORSKY’lerin uçtuğu barışa hasret,, savaşa ’’ziyade olsun’’tadında yaşadığım güzel(!) ülke...Şimdi aranızdan birileri başbakan’ından duymaya alışkın olduğu tarihin en kara sloganını tekrarlıyacaktır sevgiye meşgul tonu çalan yüreğinin tenhalarından...
Ama hayat bu,,bir gün elbet havva’dan olma yahut adem’in uzatmalı nişanlısı uyanacak bu kesif uykudan ve bir yumruk sallanacak havada yalnız bu kez masanın ham maddesi olmayacak önemli olan...
O ADEM VE HAVVA’LARIN KUTSANSI İRADELERİNE KADEHLER KALDIRALACAK GÜZEL ÜLKEMİN BOR MİNERALLARİNE GEBE,, KUTSALA YÜZ TUTAN TOPRAKLARINDA...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.