Sevgi Kokan Bir Mekan BuL Bana
AyLak ve ayak tabanLarım şişinceye kadar geçen bir arabesk günün sonundayım …
Kafanızda en anLamsız düşünceLerinizin en anLamsız anLarından birindeyseniz ve iLLede boş geçmesin tüm bu anLamsızLıkLar hadi biraz daha anLamsızLaşaLım derseniz sizi hınca hınç insan kaLabaLıkLarının içine çekmeye hazırım..TakıLın bana.Sadece arada ses verin bir birimizi kaybedebiLiriz endişesiyLe arada ses vereLim bir birimize yeter..Kıraç fanatizminden artan kaLıntıLar var beynimde nedensiz..Desemde değiL eLbet..Kıraç hayranLığına dair kafamda bin tane anım var eLbet…
Sordum geceLerce diye başLayan bir şarkının gündüzünden bihaberim..BilmeceLerini çözmekten usanmış bir aşk fanatiğide oLdum zaman zaman..BeLkide her zaman..Aşka doymamışLık değiLdi derdim..Sevgiye dönüşen fırtınaLarımı ehLiLeştirdim..Sonra rüzgarıma yeniLdim..Hiç tek parça çıkmadım bu fırtınaLardan..Her defasında az daha yeniLmiş az daha yıpranmış az daha eziLmiş ..Ve hiç bir bıkmışLık yaşamadım..Hep heyecan yükLü hep çocuk sevinçLerine eL açtım…
Ve kaLabaLıktan yıLmış bir günün sonundayım…
Ne çok yüz gördüm bu kaLabaLıkLar içinde …
Ne çok tanıdık yüze rasLadım bu kaLabaLıkLar içinde…
En çok görmek istediğinizi en çok anLarınızda göremedikten sonra ne çok yaLnızsınızdır Ve ne çok mutsuzsunuzdur üsteLik.Hadi beni boşverin geçeLim en sessiz sevgi kokan bir mekana..MumLar oLsun ortamda, soLuk, siLik oLaLım ..BeLkide anLamsızLaşmaktan yanayımdır ..Kafiyesiz anLamsız bir şiirin parçası oLasım vardır deLice..DuvarLarı bomboş oLan bir sevgi mekanı, oLmasın sevgiyi hatırLatan nesneLer..Çerçevesiz resimLerde soLuk yüzLer oLsun ..Tanıdık yüzLerden kaçıyorum ..
Ne çok negatif enerji yükLenmişim yorgun düştüğüm insan kaLabaLıkLarından..Sevgiye eşitLenmek istiyorum sadece.
Bu ara derdim kendimLe…
diLa Özen…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.