:)
yazilan bir yazi ne ifade eder sizde ? yazanmi anlatir yazilani yoksa okuyanmi anlam yükler yazanin yazdiklarina ? yoksa okuyanlarmi yanlis anlar, yazanlarmi yanlis anlatir kendini? farkindayim hep sorular soruyorum siz okuyanlara ama yasadigim bir olayi anlamaya calisiyorum.. veya düsünceler yaziya döküldügünde anlatmak istedinizi karsinizdakinin yanlis anlamasi üzerine ne hisedersiniz? cok zor bir durum deyilmi ,sizlerinde akli karismistir okurken :)cümleler öylesine kurulmamalidir düsüncesindeyim egerki yazdiniz kisiye özelse karsinizdakinin ne anlayacaginida düsünmeniz gerekir. yazilara anlam katilmasi tartisilmazdir, cünki her bireyin olaya bakis acisi karakteri ve düsünceleri farklidir.. karsinizdaki deger verdiniz sizi yanlis anlarmi diye düsünmelisiniz bir hissi yaziya dökerken :) dilerim yaziyi yazan arkadasimiz bunu anlamistir.. cünki deger vererek birsey yaziyorsaniz ve o deger verdinizde ayni ölcüde size deyer veriyorsa en ufacik yanlis kurulmus cümle kimseye kirilamayacagi kimseye küsemiyecegi kadar acilar yasatir.. gerisinde ne söylesenizde o aciyi yasattiniz kalir akillarda, sizlere yani okuyan arkadaslarima tek tavsiyem kurdunuz cümleler siradan dahi olsa karsinizdaki okuyani düsünerek yaziniz ..:) he simdi tek düsündügüm sey bu kadar yazilar ve cümlelerden bahsettim dilerim okuyanlar bu cümlelerimi okuduklarinda bu bir bilmecemi diye sormazlar kendilerine :)
YORUMLAR
hüzünkiz
çok özür dileyerek bir eleştiride bulunmak istiyorum;
ya türkçenizde bir problem var,ya da klavyenizde "Ğ" harfi yok, okumakta o kadar çok zorlandımki,yazara yakışmayacak bir imla hatası var yazınızda,sakın kırılmayın bu eleştiriden ama,bizler yazar ve şair olarak, amatör dahi olsak bu tür imla kurallarına çok dikkat etmemiz gerekir diye düşünüyorum,Türkçeyi katledenleri eleştirirken,bizlerin bu tür hatalar yapması hiç hoş değil.
Kendinize iyi bakın.