- 860 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NİYET ve NİYAZ
Merhabalar sevgili dostlarım; Öze ermişler, niyet hayır ise akibet hayır dır demiş....Enerji ve bilinç evrenlerde her yerde bulunur... Kuantum alanı olarak da tanımladığımız her yer, saf bilincin pozitif ve negatif enerjinin harekette olduğu niyetlerden etkilenen bir alanı(alan ise nötr dür yaşam dır.) kapsar....Niyet ve niyaz pozitif enerji dir..
Gördüğümüz su,orman vs canlılık..İnsanlar hayvanlar vs..Hepsi bilinli bir enerjinin yansımalarıdır..İnsanın duyguları pozitif,egosu,nefsi negatif nötr ise yaşam olmak üzere bilinli enerjidir...Bu demek oluyor ki bir hayvan ile aramızdaki tek fark bedenlerimizdeki bilinç ve enerjidir...Hayvan olsun ağaç vs olsun,onların bedenleri de kendine göre bilinci vardır..
Her insan fiziksel bedeni oluşturan ve enerji alanını hissetmekle fark etmeyi sağlayan bir alt beyin ve yaşamı idare eden üst beyin sistemi vardır... Enerji alanlarını her birimiz sanki kendi duygularımız, düşünce ve hislerimiz hatta hatıralarımız ve daha ötesi inançlarımız gibi deneyimler ve biliriz... Bu yüzden eski bilgiler yani değer yargılarımız; Ben O’ yum, sen O’sun demişlerdir...Yok cin peri vs korkular,heyazanlar vs...Niyet ederek başladığımız iyi insan olma yolunda,zikir ile alt beyin hücreleri evrilmeye başladığında eski yargılar direnmeye başlar..Korkmadan devam edelim dostlarım...Korkular gitmeden sevgi gelmez... Gerçekte hepsi aynı şeylerdir ve bedenimiz evrenin bedeninden ayrı değildir, hepsi aynı özden gelmiştir.. Her şey ile ÖZ’de biriz......
Bu yüzdendir ki insan toprakta rahatlar, ağaca sımsıkı sarılır, deniz kıyısında sakinleşir gökyüzüne baktığımızda gerçek saf (öz) halimizi hissederiz...İnsan bilinci bu enerji alanlarını hissettirip fark ettiren beyin sistemi sayesinde sonsuz bir esnekliğe sahiptir... Bilinç ve farkındalıkla bu esnekliği değiştirebilir hatta gerçekleşmesini istediğimiz şeyleri gerçekleştirme yeteneğimizi zikir ile ortaya çıkartabiliriz...
Bilincimiz farkındalıklı değişimle ilgili iki temel özelliği beraberinde getirir...Niyet ve niyaz …Niyet bilincin enerjisini aktif hazırlar.... Niyaz(zikir, salat) ise dönüştürür ilerletir.. Ve bu sebepledir ki niyet hayır ise akıbet hayır demiş öze erenler... Hayatımızda neye niyet eder ve beyni yönlendirirsek o şey büyür ve gelişir..... Dolayısıyla niyet, kendini gerçekleştirmek için her şeyi organize eder...Niyet gelecek için, ancak niyaz gelişim,ilerlemekek içindir...
Niyazımız şu anda olduğu sürece niyetlerimiz gerçekleşecektir... Çünkü gelecek şu anda yaratılır... Şu an farkındalıktır niyet için,niyaz için.. Zaman, mekan , madde ve enerjinin olasılığı şu andadır...Geçmişin değer yargıları yükünden kurtulan bir zihne sahip olmak isteyen ve yaşam odaklı isen ve şimdinin farkındaysan var olduğunu düşündüğümüz engellerin yüzde 80 ini oluşturan hayali engeller zikir niyazı ile çözülür ve yok olur.... Geri kalan yüzde 20 lik engellerse niyet ve bilinç sayesinde bazı fırsatlara dönüştürülebilir...
Niyetimizin sahip olduğu bu gücü kullanmayı seçersek istediğimiz sonuçlara stres,bağışıklık sistemi problemleri gibi büyük bedeller ödemeden de ulaşabiliriz...Gerçek doğamızın sonsuz bilinçten olduğunu hatırlayın... Özünüzün bu bilincini her yere yanınızda götürelim...
Herkese selam ve sevgilerimle...
Hasan BELEK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.