BUGÜN BİR YILDIZ KAYDI ANLAYACAĞIN...
Ben beni unuttum sen geldikten sonra.Kendime bile mesafeliyim maskeler takıp çıkarıyorum. Daha şimdiden öyle önemli bir yere oturdunki kalbimde.Acı çekiyorum..
Geceleri uyku girmiyor gözüme, ama sen inanmıyorsun sözüme.Güvenmeni çok isterdim bana.Hayranlığı değil sevgini istiyorum ben.Ya da bu seni kaybetmek korkusundan.İkimize de vakit tanıyoorum ki acı çekmeyelim diye.Halbukı yüreğimde paslı bir hançer ile ömür tüketiyorum ben.Sensiz her yer zaten sürgün bana .Başlamadan bitirmeyi kolay derlerdi.Neresi kolay ...
Hep bir umut uğruna yaşamak mı kolay..Dudaklarında hep bir keşkeyle varolma mı?Başlamadan bitirmeyeceğim dedim.Söz verdim hayallerime.Artık düşlerimi uçurumlardan kurtaracağım.Anlamıyorum neden yüreğimde iç çekişler var.Aşkın kefaletini acısı mı ödetir?Daha şimdiden çok ama çok acı çekiyorum.Zamanla diyorum.Ama bu rüyadan hiç uyanmak istemiyorum.Aynada gördüğüm yüz bana ait değil.Daha bir hovarda oldum.Yabancıyım eski Kübra’ya.Aşk diyemiyorum (demek istemiyorum).Bu defa yıkılmaktan ve hayalimdeki prensten korkmak istemiyorum.Sevmenin bedelini kaybetmekle ödemek istemiyorum anlayacağın.Sonumuız ne olur bilmiyorum ama...Seni hiç kaybetmek istemiyorum.Öyle ince bir çizgideyim ki ne seninle ne sensiz olabiliyorum.Sni sana rağman SEVİYORUM..İşte duydun ben seninle zamanı ’seni hep severek geçirmek istiyorum’...Katili olma duygularımın.Bırak yüreğin aynada anılarla yüzleşsin.Benden önce kimindin, neyiydin umrumda bile değil.Çünkü kendimi sana sonsuza dek ilikledim.Anlayacağın başım aşk gibi bir belaya düştü.Olsun seni sevmek çok güzel.
BUGÜN BİR YILDIZ DAHA KAYDI ANLAYACAĞIN...
AŞIK OLDUM GALİBA...
YORUMLAR
Bizler gerçeklerimizi yaşayıp onlarla yüzleşmek yerine sahte hayatlar yaratıp acılarımızdan ve korkularımız daima kaçıyoruz....
Acılarımızdan kaçarken onarın efendı bızım sı kole olmamızı da kabl etmiş oluyoruz... Sankı ınsanın seslıdusunmesı gıbı yada yuregındne gecenlerın okur tarafından duyulmasıa salık verılmıs gıbı bır ıfade var. Yer yer tanımalar, ifadeler güçlü olsada konunun biraz daha derinleştirlmesinde fayda var...
Bugun bir yıldız daha kaydı anlayacağın. dizesinden sonra galıba bıraz kesınlıgı zedelıyor, anlatıklarından belırsızlık uyandıyor. Aşık oldu mu? Olmadı mı? Yerıne nacızane bır onerme...
Bugun bir yıldız daha kaydı anlayacağın; Çünkü sana aşığım...
yada çünkü yenı yıldızım sensin... olablır...
Emeğine sağlık, yenı kelimelerde buluşmak dılegıyle
_Chieftain_ tarafından 6/23/2011 6:44:42 PM zamanında düzenlenmiştir.