SAHİPLENİLMEYEN YANLIZLIK
HİÇ KİMSE ANLAMADI YANLIZLIĞIMI. KİMSE SAHİPLENMEYİ DAHİ DÜŞÜNMEDİ. HEP HAYATIN ARKASINDAN KOŞANLAR İÇİN BÖLDÜM YÜREĞİMİ.DÜŞLERİME DİŞ GEÇİRENLER OLDU. KANADI HER BİR YANIM.KİFAYETSİZ KALDIM,ÇIPLAK ŞİMDİ ORTASINDA YANLISZLIĞIMIN.
HİÇ KİMSE ANLAMADI YANLIZLIĞIMI.HERKES BAŞKALAŞTI.EVRİM GEÇİRDİ YÜZLER BİRER BİRER.GÜLÜŞLER SAHTELEŞTİ.AĞLAMAK SADECE GÖZLERDE KALDI, İÇTEN AKMADI HİÇ BİRİ.HEP BİR KANDIRMACA OLDU YÜZLER GÜLERKEN BİZLERE.OYSA ŞİMDİ SOLUKLARIMA YETİŞEMEZ OLDU YÜREĞİM.NE TUAF OYSA DEGİL Mİ? KİMSE BİLMEDİ İÇİMİN ŞERHA ŞERHA YANGININI.KÜLLERİMİ ÇALANLAR ,SAVURANLAR DAHİ İZ BIRAKMADI BENDE.KİMSE GÖRMEDİ AĞLAMALARIMI. NEYİN TELEAŞI BU ŞİMDİ YENİKLİĞİNDE HAYATIN, ÇATLAMIŞ COĞRAFYASI YÜREĞİMİN ANLAMI VARMI ETRAFIMDAKİ KALABALIKLARDA.
HİÇ KİMSE ANLAMADI YANLIĞLIĞIMI. GECENİN NEMİNDE KAYBAOLDU SEVDA SOLUKLARIM.BİR ÇIKMAZ İÇİNDE HAYALLER VE DÜŞLER ŞİMDİ NEYİN FEDAKARLIĞINDA HALA.ŞİMDİ EN UFAK SES EN ÇIĞLIKLAR KOPARIYOR İÇİMDE. HER ÇIĞLIK YENİ ÖLÜMLERE GEBE KALIYOR. YAĞMURUNDA GÖZLERİMİN.BU NASIL BİR UZAKLAŞMAKİ HERKESİ HERKESTEN AYIRIR. NASIL BİR YERYÜZÜ BU HERKES KOYMUŞ BAŞINI TOPRAĞA DA ÖYLE YÜRÜR. YOK OLMAMALI BÖYLE DURMALI KARMAŞIK BU BULMACA.
ŞİMDİ İÇİNDEN NELER GEÇİRİRİM BİR BİLSENİZ SAF YÜREĞİMİN. HANGİ TÜRKÜLERİ SÖYLERİM BAĞIRA BAĞIRA HANGİ AĞITLARA ÇAPUTLAR BAĞLIYORUM ÖLÜM DÜŞMÜŞ KÜÇÜK DÜŞLERDE.
YORUMLAR
var olduğunu zanettiğimiz sahte sevgilerden geriye kalan mıdır yalnızlık yoksa sevdiğimizin kıymetini o gidincemi anlarız peki bizler yalnız kalırızda o giden ler nereye gider belki onlarda yalnızdır da söyleyemezmi yalnız olduğunu hicap duyarmı öte lediklerinden bence or tada söylenilemeyen sevgi sözcüyünün yetersizliyidir yalnızlık bazen gönül avutur sahte sevgi bazen yürek kanatır gerçek sevgi nasıl ayırt etmeli sahiplenimeyen yalnızlık lardan SIYRILIN MUTLULUK YAĞSIN ÜSTÜNÜZE KALEMİNİZE VE DUYGULARINIZA SAĞLIK SAYGIYLA SEVGİYLE KALIN