- 818 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
enbüyük allah benimki pentagon değil
Bir küçük ilçe milli eğitim müdürüyken iktidar tarafından getirilen bir müdüre yaşça küçük olmama rağmen şu nasihati verdim .
gündüz iktidardan yana gece ülkücü olma...adil ol ..kendin ol...kürsün herkesi kuşatsın..
ilk günden tersini yaptı..halk önce helvadan put yaptı tapındı acıkınca da yedi...
köpekler giderken kimsesizliğine ağladı..
aynı hucumlar banada yapıldı yıllarca..halkım valim ve müdürlerim kale gibi durdular arkamda...eniğini yiyen kedi olmadılar...çünki mehmet hoca yanlış yapmazdı..
şu bebek katili ne bakın en ufak bir tariz veya tacizde yüzbinlerce militanı ayaklanıyor....
birde bizimkilere bakın ..ordunun tamamı zan altında ve asimetrik savaş altında milletten gık yok...NİÇİİİNNNN...
dün pentagon denilen ve benim inandığım allahtan bile güçlü görülen güç paşaları destekliyordu.....onlarsa bu memleti sevdiği için pentagona söven herkesi darağaçlarına çekiyor makatına cop sokuyor penisine elektirik veriyor nişanlısına bacısına anasına soyup gözünün önünde tecavüze yelteniyo balasını beşinci kattan aşağı sallıyo konuşturuyordu...
diyarbakırda şırnakta kürt çocuklarının penisine ip bağlayıp jop vurduruyordu...
suçları allahtan başkasına kul olmamak ..tam bağımsızlık haykırmak..atatürkü sevmek
bayrağının üstüne amerikan bayrağını çektirmemek..
harbiyeliyken o gün gençlik parkında hainlerden dayak yiyenler bu gün generalken yine dayak yiyorlar..çünki inandıkları güç prntagon her zaman olduğu gibi yine hain ve iş birlikçilerin yanındadır..milleti hor ve hakir gören pentagon kurmayları orta yerde kalmışlardır..
halbuki her türlü asimetrik savaşa karşı eğitilmişler olması gerekiyordu..
albayken korkudan birliğin bütün yetkisini yedek subaya bırakıp askerin başında çatışmaya gitmeyenler..cahillikten başka suçu olmayan kürde hayvan muamelesi yapanlar
kimlik kartını ovada ıslanır diye yanına almayan babamı yetmiş yaşında on km uzağa atıp yürütenler bu kutsal orduyu halkın gözünden düşürdüler...
ordunun başına çuval geçirtenler cumhuriyetin tüm mallarını yağma ettirenler ergenekon destanına küfrettirenler ülkeyi bölen ve satanları tehlikeli görmezken halamı örtülü diye oğlunun yanına sokmayanlar minik çocukları siyasi oyuncak olarak kullanan ahlaksızların oyununa ve tuzağına düşen yada bilinçli işbirliği yapanlar orduyu bu hale getirdiler...
helal sütemmiş bir yiğit çıkıp bu lekeleri temizlemezse korkarım bulgar ordusundan kaçan osmanlı ordusu durumuna düşeceğiz...
bu gün hain ve işbirlikçi basın bu öfkeyi kullanarak ordumuzu asimetrik savaşla yok etmeye çalışıyor..
bugün ordumuza şehidine sahip çıkanlar yine biz ordu millete tek yanlı aşık ülkücüleriz..
biz sizin sadece hz muhammedin allahına kul olacağınız günü atatürkün onur şeref ve haysiyetini takınacağınız günü ümitle bekliyoruz..
o gün dünyadaki tüm insanlığı kirleten siyonist karteller ve onların ele geçirdiği amerikan uşakları kızıl denize döküleceklerdir..
ey millet artık yağmurdan kaçarken doluya tutulmaktan usanmadınmı...
orduya olan öfkeni yine pentagonun siyasi çocuklarının kucağına oturarak gösterme...bu sefer yok olursun...kuranda anlatılan allahına sığın ve insanlık katili PENTAGONA ve işbirlikçilerine dersini ver..
artık allahtan yani damarınızda dolaşan kalbinizi doldurandan başka güce inanmayın...
amerika türkiyesiz zavallı bir balon buna inanın..
beni ve milletimi bir şekilde inandırırsınız....ancak ve ancak..
o da 12 eylül 1980 amerikan cuntasının başının cezasını kahraman türk ordusu kendisi vermeli..o zaman türk bayrağı göklerdeki şanlı yerinde milletime gülümseyecektir...
kenanın çocukları bir bir kaçışacaklar girecek delik arayacaklardır... allah vadinden dönmez..
enbüyük allah benimki pentagon değil Yazısına Yorum Yap
"enbüyük allah benimki pentagon değil" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
4 Ağustos 2010 Çarşamba 19:29:14
Gönlünün zenginliğini ve vatanperverliğini biliyorum kardeşim.
Yazının birçok kısmına katılmakla berabar, katılamadığım bir kaç yer de oldu.
Kendi sorularını kendince cevaplayan iyi planlanmış bir yazı.
Şekil değil ama Özel isimlerde Büyük harf kullanman şarttı.
Paylaşıma teşekkürler.
Bu günkü benim yazım seninle biraz çelişiyor.....:)
Baki selam.