Azize'ye mektuplar-5 /dünya dua üzeredir
Tarih:31 Ekim 2009 Cumartesi 00:31:29
Allahın selam ve rahmeti üzerinize olsun değerli büyüğüm
İnşaallah iyisinizdir. Gece aniden suların yükseldiğini gördüm. İçerdeydik, kapılar örtülüydü. Ama binaları sarsan bu yükseliş gitgide artarken kuran okumam gerek dedim..
Merdivenleri çıkıp Kuranı kerimi almak isteyince suyun temeli sarstığını gördüm.Ev yıkıldı yıkılacak sandım. Başladım ezbere okumaya. En çok da ayet el kürsiyi okudum.
-Allahım sen bu afatı durdur. İnsanlar, her şey helak olacak, diyordum.
Ayet el kürsi, aklıma ne gelirse okuyordum. Salavat getiriyordum. Bir anda evde bulunan ablam;
-devam et bak sular çekilmeğe başladı, dedi.
Duama devam ettim. Azgın sular çekildi. Yeryüzü eski haline geldi. Rahatlıkla üst kata çıktım. Sallanma durmuştu. Kuranı ALDIM. Açtığımda errahman suresiydi açılan sayfa. Okudum, sevinçle dua ettim. Diyordu ki genç kız ablam;
-hepimiz dua ettik. Su azalacağına arttı. Sen ederken azaldı. Afat kalktı, binaların sarsıntısı da durdu. Her şey eski haline döndü. Gökyüzü kapanmışken güneş doğdu. Seviniyordu. Ben de mahzun;
-ama kurtaran Rabbimiz diye şükür ediyordum. Cidden o an aklıma gelen kıyamet alameti mi,kıyamet mi kopuyor diye geldi rüyamda. Uyanınca da hemen errahman suresini okudum. Hayırlara vesile olur inşaallah… ..
Hani size başlarım okumaya dedim ya akşama dek öyle düşündüm ki çocukluğumdan buyana olan her anım için tevbe ettim. Nasuh tövbesi yani. Ve istedim ki her zerrem tertemizken başlayım, o duaya. Ve bu rüyayı gördüm. O duayla inşaallah kalbim, ufkum daha da açılacak. Merak ta etmiştim. Nerde ne zaman hangi ayet, dua okunur. Anında aklıma getir rabbim demiştim. Tek olana sığındım ömrüm boyu, vekilim sensin teslim oldum, derim. Teslimiyette kişi kendini ortadan çıkartır değil mi ...
Bana kötülük eden birkaç kişi içinde dua etmiştim. Allahım sen onları affet ıslah eyle, bilmiyorlar, benim hakkımla da karşına gelmesinler diye..
Her ne olursa olsun imtihandır. Ben Allahtan yakınlık diliyorum. İmtihanlarım da olacaktır. Sabırla inşallah devam edeceğim. Dün tevbe, tefekkür, dua, sığınma günümdü..
Allah sizden razı olsun nikimi yazmayın üstadım yayınladıklarınızda..
Selam ve dua ile..
Sevili Azize kızım;
Sürekli zikir ve tefekkür halinde olduğunuz ve çocukluğunuzdan buyana kalp gözünüz açık olduğundan hemen her tecelliden haber aldığınız anlaşılıyor.Görülen rüyaların bazıları birebir çıkarken bazıları yoruma muhtaçtır..Rüya yorumlamak hem rumuzlar konusunda alt bilgiye sahip olmayı,hem sürekli kalben ve bedenen temiz olmayı,nefsi düşüncelerden arınarak rüyayı izlemeyi,dinlemeyi gerektirir.Rüya ilmi çok zor bir ilimdir.Doğrusu ben de bu konuda otorite değilim…Her rüyadan sonuç çıkaramam..Yahut birçok rumuzu değerlendiremediğim oluyor…Rüyanızdan çıkardıklarım,hayata dair,iman gücünüze dair,hep güzel duygular…Her rüyanızın aynen,bire bir çıkması düşünülemez.O nedenle kıyamet kopacak diye telaşlanmanız gerekmez..
Efendimizden rivayet edilenlere göre henüz kıyamete çooook var…O mübareğin kıyamet konusunda haber verdiği her şey henüz gerçekleşmiş değil…Öyleyse korkmamız gerekmez…Bu kişisel bir rüyadır..Kuranı veya içinden bir ayeti görmek genellikle iyiye yorulur..Çok özel durumlar dışında…Verdiğimiz o duayı okursanız sağlık sorunlarınızın kısa sürede geçmesini umarız.Rabbim yardımcınız olsun..
Herşey dua üzeredir de ne için hangi duayı,ne zaman,nasıl okuyacağımızı bilmemiz gerekiyor…İçinde celal esması olan duaları çok zikir etmeyi bize üst mertebeden yasakladılar….
Kuranın üç kere hatmini arka arkaya efalli olarak okuduğumda,hz.Ali efendimiz gelip;
-evladım, ayetleri daha önceki gibi seçerek, guruplar halinde oku, buyurdular.Yıllardır öyle yapıyordum..Yani ihtiyaç olduğu ilham olunan ayetlerden manası ihtiyaca uygun olanları okuyordum..Topluca okuduğumda bu uyarıyı aldım…Bize bildirileni söyledim size…
Selam ve dua ile Rabbime emanetsiniz.
Selam es selame
YORUMLAR
Zulfikarim
Ya Rabbim bize aci ,biz Senin aciz kullariniz, suphesiz ki Senin gucun herseye yeter.