- 1148 Okunma
- 19 Yorum
- 0 Beğeni
Seni Düşünüyorum
Sevdam;
Dün gece, aniden saplandın beynime yine. Hoş hiç çıkmıyorsun ya… Gecenin bir vakti, yerimden kalkıp pencereyi açtım, dalgın düşüncelerimle. Yıldızları seyrettim bir süre.
İki parlak yıldızı, ikimiz için seçtim. Biri sen, biri ben… Gökyüzünün enginliğinde, birlikte süzüldük. Diğer yıldızlara misafir olduk. Aya gittik. Suyun olmadığını söylüyorlardı ya hani ay da; bir parça yağmur bulutunu, rüzgâr bizim için getirdi başımızın üzerine. Yağan yağmurla, sırılsıklam ıslandık birlikte.
Sarıldık birbirimize. Sonra; tekrar süzüldük, sıcak yaz akşamlarında dağların zirvesine. Kıştan kalan karlardan, limonata yaptık; buz gibi…
Bir teleferiğe binip, şehrin yanıp sönen ışıklarını kuşbakışı izledik gökyüzünden. Bir dağ yamacına indik sonra. İrice bir kaplumbağa, ağır ağır gidiyordu önümüzden. Birden, bir evimizin olmasını çok istedik. Kaplumbağadan rica ettik, evini bize vermesini…
Öyle çok sevdi ki, bizi kaplumbağa, hemen çıktı evinin içinden. ‘Buyurun, güle güle oturun. Asrın âşıkları.’ Dedi. Kaplumbağanın, o anki halini hatırlıyor musun? Tüyü yolunmuş tavuk gibi kalmıştı zavallı.
Kaplumbağanın üzerine, senin bana hediye ettiğin, beyaz ipek mendili örtüverdim hemen. Dağın yamacında gidişini hatırlıyor musun? Beyaz mendilini sallaya sallaya, barış elçisi gibi gidiyordu dağlarda.
Sonra; irice bir mantarı masa yaptık küçük evimize. Işıl ışıl yanan ateş böceklerini, mum gibi sıraladık romantik masamıza. Öyle güzel parlıyorlardı ki böceklerimiz; kır çiçekleri kendiliğinden geldiler yanımıza. Salyangoz kabuklarından yaptığımız vazolara, yerleştirdik çiçeklerimizi.
Minik evimizle dolaşmaya başladık dünyayı. Gül bahçelerinden geçerken, bülbüller çekti dikkatimizi. Bülbülden rica ettik, şarkılarını bize de söylemesini. Kaplumbağa gibi, bülbül de çok sevdi bizi. Hemen bizim dama uçtu kanatlarını çırparak. En güzel şarkılarını bizim için söylemeye başladı.
Az ileride, yerlere kadar sarkan salkım söğüt takıldı gözlerimize. Sevişen kumrular yuva yapmışlardı dallarına. Bir an düşündüm. Kumruların aşkı mı daha büyük, yoksa bizimki mi?
Aslında ben boşuna düşünüp beynimi yoruyorum. Kaplumbağa kabuğuna sığabildiğimize göre, elbette bizim aşkımız daha büyük! Öyle değil mi aşkım?
EMİNE/ MANİSA/28/07/2010
YORUMLAR
Çok temiz duyguların cocuk saflığıyla anlatılması. Hayal denizinde seyahat.
Usdta işi tasfirler.
Zor bir soru ile final.
Her halde sözlüğünüzde İhanet kelimesi yok. Hayal dünyanıza da girmemiş heniz.
O zaman sizin aşkınız daha büyük tabii ki.
Baki selamlar usta kalem.
10 numara bir yazıymış ne varki geç okudum.
çok güzel gülümseyerek okudum tebrikler kutlarım....sevgiler.......
Emine UYSAL (EMİNE45)
Emine UYSAL (EMİNE45)
selam ve satgılarımla...
Güzel ve sempatik bir tavırla yazılmış. Özellikle son bölüm beni baya gülümsetti :) . İnşallah hep bu duygularla yaşarsınız. Ve bu ateş içinizde hiçbir zaman son bulmaz. Yazı için teşekkür ederim. Saygılar...
Emine UYSAL (EMİNE45)
O bakımdan, yerine göre dram, yerine göre mizah yazarak okuyucularımızı sıkmamak gerektiğini düşünüyorum.
Sevgi ve saygılarımla...
Aşkımı hatırlattın bana şimdi :)
Yeni aşık olmuş genç bir kızın ağzından çıkmışçasına taze duygular...
Tebrik ederim seni...
Sevgiler...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Sizi tebrik ediyorum sadece bu duygu dolu yazınızdan dolayı değil, kaleminizi okuyucunun istediği şekilde kullanabildiğiniz İçin.
Yani mizahı da, trajediyi de, ve ya dramların her türlüsünü diyelim aynı başarıda yazabiliyorsunuz. Sanırım bunda en büyük etken insanları dikkatle okumunazdan kaynaklanıyor.
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgi ve saygılarımla...
Bu sevda masalının yapılması gereken bir yanı daha vardı
Açem yapımı genişce uçan halıya binmedinizmi
................İçimi çektim kim istemezki
..........saygımla
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgi ve saygılarımla...
he vallah..insanın aşık olası geliyor)))
işte kocamayan yüreklerin söylemleri böyle büyük olur
hangi vakit hangi ortam olursa olsun
hissedebildiği çağda yaşamasını başarabilen yüreklere şapka çıkarmak gerek...
selamliyorum seni dostum
harikasın..
sevgiler saygılar
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgi ve saygılarımla...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
sevenlerin.....sesi...... bir kurgu.....kısa fakat çok hoş bir öykü......usta kalem......çok hoş anlatıyor.....tebrikler kardeşim....
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgi ve saygılarımla...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgi ve saygılarımla...
Çok beğenerek okudum. Tebrik ediyorum aşkın gücünü gösteren yazınızı. Tebrikler..Sevgilerimle..
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Ne yapayım canım, her yazdığımın içine girmek zorundayım.
Sevgilerimle...
Harika bir mektuptu sevgili Emine ablacığım. Duygu yoğunluğunun çok fazla olduğu bir seslenişti. Tebrik ediyorum canım benim. Sevgilerimle
Emine UYSAL (EMİNE45)
çokça sevgilerimle...
Az ileride, yerlere kadar sarkan salkım söğüt takıldı gözlerimize. Sevişen kumrular yuva yapmışlardı dallarına. Bir an düşündüm. Kumruların aşkı mı daha büyük, yoksa bizimki mi?
Aslında ben boşuna düşünüp beynimi yoruyorum. Kaplumbağa kabuğuna sığabildiğimize göre, elbette bizim aşkımız daha büyük! Öyle değil mi aşkım?
Guzel bir yaziydi.Tebrikler.Askin guzelligine her zaman saygi duymak lazim.Selamlar...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgi ve saygılarımla...