- 1140 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ÜZÜLME! ALLAH BİZİMLE (LA TAHZEN)
ÜZÜLME! ALLAH BİZİMLE (LA TAHZEN)
Haklı olmanın yanında çaresiz kalmanın ne demek olduğunu bilirim ben. Öğretmen olmak için küçüklüğümüzden den beri büyüttüğümüz bu yüreklerimizin sıcaklığını.. Peki şimdi soruyorum size:
Siz bilir misiniz hayalleri ile oynanmış bir insanın güneşini söndürmenin ne demek olduğunu?
Biz savaşı kaybetmek üzere olan yaralı bir asker olmadığımızı, savaşı çoktan kazanmış eğitim kahramanları olduğumuzu bağıra bağıra söylememize rağmen her defasında öğretmen adayı yakıştırması ile karşı karşıya kalıyoruz. Kesinlikle bu yakıştırmayı kabul etmiyoruz. Ve şimdi eskisinden daha gür, daha net, daha anlaşılır söylüyoruz:
Bizler umutları hiçe sayılmış, haklı davasını duyurmak isteyen ve tek amacı atanmak olan ÖĞRETMENLERİZ. Hayalleri satın alan değil hayallerini gerçekleştirmek için öğrencilerimize kavuşmak isteyen ÖĞRETMENLERİZ. Aday değiliz… ÖĞRETMENİZ..
Yılmayacağız.. Yıkılmayacağız..Tıpkı kuyuya düşen eşek hikayesindeki gibi... Hikayeyi hatırlayalım ; bir köyde eşeğin biri kuyuya düşmüş, köylü uğraşmış uğraşmış her yolu denemiş eşeği çıkarmayı başaramamış.En son demişler yazık bari üzerine toprak atalım oracığa gömülsün. Köylüler toprak atmışlar,eşek üzerine gelen topraklardan silkelenmiş ayağının altına almış derken atılan topraklar arttıkça eşek yukarı çıkmış ve böylelikle kuyudan kurtulmuş.Yani bunlar hayatın üzerimize attığı topraklar biz yılmayacağız her defasında silkelenip dik duracağız ve imkansızlıkları aşacağız.Çünkü Allah bizimle...
Barış KAYA
14.07.2010
YORUMLAR
KPSS problemi ancak bu kadar güzel anlaılabilrdi. ellerinize sağlık.
Kendi verdiği eğitime güvenmeyip, yetiştirdiği öğretmenleri tekrar sınava tabi tutan ülkemi bunlardan kurtaracak bir nesil yetiştirmeniz duasıyla.
saygılar...