GECENİN RENGİ AZRAİL
Sevgili Meleğimiz Azrail,
Satırlarıma nasıl başlayacağımı inan bende bilemiyorum sadece içimden geçeni paylaşmak istedim herzamanki gibi kağıdım ve kalemimle.Öncelikle şunu çok iyi biliyorum bu dünyadaki tek gerçek olan ölüm ve benim için artık ölümden öteside yok bu hayatta.Ve bu zor görevde sana verilmiş inan senin yerinde olmayı hiç istemezdim gerçi dünyadaki kötülükleri görünce insan bazende senin yerinde olmak için can atabiyor neden dersen malum temiz bir dünya,gelecek nesiller içinde temiz bir gelecek için tabikide...
Seninle vadem dolunca tanışacağımı çok iyi biliyorum bir tek o anda gözükeceksin bana belkide ama sana kızgınlığım 2004ten geliyor biliyorsun değilmi ? babamın kucağımda canverişini...sende diyeceksin emir büyük yerdendi..ölenle ölünmez vesaire belki ama ...ölenle birkez ölünse keşke...yada aynı anda gidebilsem bende...evet Yüce Tanrım güç veriyor bana herşey daha basit geliyor ama herşey bi okadarda anlamsız ve basit biliyormusun...o andan itibaren aslında bende sadece fizyolojik olarak yaşıyorum diyebilirim fani dünyada olması gerekenlerle rutine bağlanmış bir şekilde.Ne zaman fırsat bulsam ailemden gizlice içime akıttığım gözyaşlarına sığınıyorum rahatça özgürce...
Eminim sende çok yoğunsundur bu saatte bu mektup eline geçince ama daha fazla vaktini almayacağım ve konuyu özetle bağlayacağım.Artık benimde ne kadar isyan ettiğimi biliyorsun değilmi neden vadem dolmadı ben çok özledim babamı herkese vasiyetimi verdim bile babamın yanına gömülmek için çok küçük bir ihtimalde olsa onla kavuşmak benim artık bu hayattaki tek emelim çünkü ben bu hayatta babamsız inan hiç mutlu değilim ..neolur bu mübarek gecede yanına al beni....birkerecik görüyüm istersen ordan sonra cehenneme müebbet at beni...
YORUMLAR
Adem'den olma Havva'dan doğma İnsanoğlu Allah'ında dediği gibi her canlı ölümü tadacaktır elbet amma ve lakin ölümle yüzyüze gelmek hiç bu kadar acıtmamıştı bu minicik bedenimdeki avucum kadar minik ve bir o kadar gözle görülmeyen ona tezat büyük yüreğimi...23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı >>(2004 ...♾ 2024 )🙏bu hikaye burda henüz
bitmedi Allah bitti demeden bitmez Sevgili babama...🙏
Adem'den olma Havva'dan doğma İnsanoğlu Allah'ında dediği gibi her canlı ölümü tadacaktır elbet amma ve lakin ölümle yüzyüze gelmek hiç bu kadar acıtmamıştı bu minicik bedenimdeki avucum kadar minik ve bir o kadar gözle görülmeyen ona tezat büyük yüreğimi...23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı >>(2004 ...♾ 2024 )🙏bu hikaye burda henüz
bitmedi Allah bitti demeden bitmez Sevgili babama...🙏
O güzel insanlar, bize yüreklerindeki o karşılıksız ve kocaman sevgilerini bıraktılar...gittiler. Acaba gerçekten gittiler mi böyle anılırlarken... İnanıyorum ki o sizin hep güler yüzlü olmanızı isterdi, gixli ağlamalarınız onu üzerdi. Bu mübarek bayram arifesinde babalarımıza rahmet gönderiyorum Rabbimin izniyle...