- 560 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ASPARAGAS AVEA 3G KURNAZ DA BİZ NEYİZ ?
*** Arkadaşlar burada bahsedeceğim şey tamamen KUSURLU HİZMET suçudur.Kasayı doldurup havuzda biriken parayı Borsa , döviz vb piyasalarda 10 a katlıyorlar ve hakkını arayanın gayet haklı olduğunu da bildikleri için bu risk payını zaten ayırıyorlar ancak onu bile sonuna kadar uğraştırmadan vermiyorlar. Şöyle basitleştirelim bir yılda 10 trilyon
(1 milyon TL) yatırım hesabınıza aktarabilir misiniz? Evet bunu hemen hemen herkes yapabilir.İlk önce ASPARAGAS bir ürün ya da hizmet sunun , iyi bir tanıtım olsun , oldukça kolay ulaşılabilir,alınabilir olsun fiyatıda 10-50 TL civarı olsun daha doğrusu başlangıç için,siz elinizi vatandaşın cebine atın da gerisi kolay,bu tip ürün ve hizmetler genelde elektronik,telekomünikasyon ve tıp yan tedavisi, doğal ürünler gibi alanlarda olsun çünkü ölçmek,farketmek,neredeyse uzmanlık gerektirir, tanıtımlarınızda bir madde açık olsun şu şu durumda başarısız olabilir, elbette sizde biliyorsunuz ki tamamen başarısız olacak.( örnek avea UMTS bağlanamadı sizin insiyatifiniz hatta farkındalığınız dışı GPRS bağlaması gibi , farketseniz ay sonu gelecek 1200 TL faturayı engellerdiniz herhalde ) Ama amacınız havuzda 10-15 milyon TL toplayıp onuda finans uzmanınızın idaresine bırakın.Para akmaya başlayınca bir plaza katına taşının ki sade vatandaş aboo bunlar büyük firma başedemeyiz yaw diyerek elensinler.Bir tane de iyisinden avukat alın ,risk yönetiminizi iyi ayarlayın UNUTMAYIN 1000 kişiden biri size hesap soracaktır,haksız olduğunuz halde daha çok üstüne giderek,yıldırarak oyalayın ancak mahkeme kararı haline gelmeden tatlıya bağlayın ki o risk emsal teşkil edip diğer müşterilerinizede sirayet etmesin ve neredeyse yarı yarıya zarar etmeyin.
Bir yıl geçti havuzda 15 milyonunuz var ve her ay zorlama ,dayatma,sahte reklamlarla ( kullandılar başardılar,onlar memnun gibi )satışınıza devam edin ama artık asıl kazanç fazlasıyla ve kıyaslanamayacak oranda para piyasalarında gerçekleşecektir. Örnek inşaat sektörü canlı geçti,çimento gayet iyi, Afyon çimento %1600 yaptı ,Transtürk %1000 yani ana paranızın 10-16 katı üstelik vergisi falan yok + bide temettü vay vay vay demekki O GÖKDELENLER , O PLAZALAR sizden alınan 10-30 TL lerle yapılmıyor. Sizden koparılan 30 TL yi onlar 300-400 TL olarak algılıyorlar ve tüm hesaplarını buna göre yapıyorlar.
Şimdi sizlere açık ÖNERİ ortalama bir zekanız var mı ? az da olsa girişimciliğiniz ? limon satacak kadar ? çok az da bir sermayeniz ofis gereksinimleri için evet , şimdi ASPARAGAS bir ürün veya hizmet bulun unutmayın DOLANDIRICILIK için bile çok çalışmak zorundasınız. Şimdi sallayalım bir ürün işte reklamı,sloganı buyrun : ZK34 DESTUR , ANTİ DİNLEME CİHAZI , dinlendiğinizden mi şüpeleniyor sunuz,özel hayatınız gizli mi olsun, ticari ilişkileriniz önemli mi? verileriniz , çek , hesap no,internet hesap şifreniz,sekreteriniz,yardımcınız,muhasebeciniz,karınız,çocuğunuz,ortağınız ya da dostunuzla olan konuşmalarınız sadece sizdemi kalsın yok sa tahtakele piyasasına düşmüş 100 liraya alınan bir casus dinleme cihazlarının kurbanı mı olsun, her meslek gurubunun,şahıs,kurum ve kuruluşların kullanımına sunulana ZK34 DESTUR la içiniz rahat etsin,arabanızda,işyerinizde,evinizde,yatağınızda huzurlu olun. DESTUR suz bir hayat kabusa dönebilir. Hemen ARAYIN Şimdi 99 TL ye Ev tipi DESTUR alana Araba tipi yavru DESTUR sadece 10 lira EVET İNANILMAZ DİMİ , ŞAKA GİBİ Fiyatlar , ZIMKBANK,HOKBANK,FİŞBANK ınıza 6 taksit imkanı 7/24 saat arayın çünkü DESTURA ihtiyacınız var.
Onlar kullandılar mutlu ve mesud bi hayat sürüyorlar.
- ABDURRAHMAN TEREDDÜTOGLU (Emekli Pasta Yapımcısı ) Tanıtım broşürünü görünce hemen aldım, çok huzurluyum,bazen arkadaşlara telefonla pasta tarifi yapıyorum rakiplerim bilmesin,DESTUR taktırdım kırmızı ışık ve bip sesi varsa ,konuşmuyorum ,yeşil yanıyorsa herşey normal demektir anlatıyorum eşsiiiz tarifimi güvenle yaa!
- FİKRİ SIRDAŞ ( özel dedektif) İşim gizlilik gerektiriyor, biri beni mi dinliyor ? olabilir sorun değil , DESTUR la hepsinin farkındayım kontrol bende.
Harika gidiyor dimi , nerdeyse kendimiz bile bu uyduruk ürüne inanacağız. Bir soru var galiba buyrun hım İmalatı mı ? Oda çok kolay bir zil imalatçısıyla anlaş aylık şu miktar kutu yap içinede yılda 4-5 defa rasgele modunda alarm veren çip yerleştir de bunu çok kolay üretirler , merdivenaltı elektronik sektörü bile yapıyor.Güzel bir ambalaj ,tüm görsel tasarımları kurumsal imajı onuda ben halledeyim, sunumlarını,pazarlama taktiklerini risk yönetimini, finans ayağını da ben anlatayım .
Bakın nasılda Gökdelen oluşmaya başladı , dileyen ufak bir ada satın alabilir,ya da bağış yapabilir okul,cami,hastane,itfaiye,çocuk parkı vs. Artık büyüklük sizde kalsın.Belediye başkanı bile ayağınıza gelecektir. - Beyfendiciim bir parkımız var da 300 bin lira gibi hani ... E tabi anladınız ve elbette sizinde istekleriniz olacaktır.
Nasıl ? neredeeen nereye geldiniz. İnanın bu çok zor değil .Belki şu anda size ödetilmeye çalışılan bu haksız paralar yüzünden stres içindesiniz, ve endeğerli şeyiniz olan zamanınız eriyor bi yandan ama ONLARIN yaptığı sistem AYNEN BUDUR ARKADAŞLAR !
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.