kümcüküm ben büsbüyük o
haluk leventin bir şarkısı var diyorki ; yağmurları yutsam canım bu ateş sönmez meşaleler gibiyim canım bu ateş sönmez ... küçük sevimli bakışlardan kalma unutulmaz hayaller olur. bazen imkansızlıklardan garip ama ilginç hüzünler doğar . bazen olmaması gereken şeyleri yaparız. bazen hiç aşık olunmaması gereken kişilere aşık oluruz . imkansız olduğunu bildiğimiz halde o aşkın üzerine gideriz. imkansızlık bizi daha çok yorar imkansızlık bizi daha çok hırslandırır . duygularını açıklamak öyle zordur ki için içini yer ölürsün bazen. yaşayan bir ölüden hiç bir farkın kalmaz,, nedense aşkta biz hep zor olanları seviyorz hep imkansız olana daha çok gönül veriyoruz , neden peki ? elde edememek bizi çıkdırtıyormu ? kimimiz için elde edememek çıldırtır bizi , kimimiz içinse elde etmek diye bir şey yoktur ! sevdiğiini kazanmak diye bir şey vardır,, hani kocaaman aşklar vardır duygularnı hiç vuramazzsın ona yakın olmak için çeşitl delilikler yaparsın,,bazen kim bilirki senin sadece aşşk kölesi olacağını ?
imkansız aşklar .. çok sevdim , değer verdim . her şey okadar çabuk olduki hiç bir şey anlayamadım ,, bir hata yaptım çok büyük bir hata benden 8 yaş büyük bir insana aşık oldum.. acısı zor .. ama beni ona bağlayan birşeyler var . beni ona çeeken bir şeyler var.. bu aşk imkansız o benle çıkmazki o bana bakmazki ? peki bunları bildğim halde neden hââla onun üstüne giderek sevgimi haykırıyorum ? ben kümkücük o ise büsbüyüükk,,
haluk levent diyorki ; deli gönlüm ne olursun anla beni unutamam unutmam geçenleri biliyorum acı verir aşık olmak üzüleceğim deli gönlüm..
herşeyi biliiyorum sevdiğğiimm imkansızlıkları saçmalıkları 8 yaş fark olsada ben seni seviyorum be seviyorum be seviyor seni şu deli gönlüm be ,,
SEN BENİM İMKANSIZIM OLARAK KALACAKSIN...
ÖMER OLCAY .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.