Yusuf'u Kaybettik... Başımız Sağolsun...
Yusufu kaybettik...Allah rahmet eylesin...
Kaç gömleğimiz yırtıldı ön yanımızdan sayamadığımız...
Yusuf bir teşbihti...Yusuf bir temsil... Yusuf olabilmek ise hakikat.
Kuyusuna düştüğümüz günahlarımız var. Yalnızlığımız var itildiğimiz kuyuda. Ve düştüğümüz bu günah kuyusunda bizi bırakıp giden güya kardeşlerimiz...
Kurtarılmayı beklediğimiz kervan var Yusuf gibi..Fakat kurtuluş ümidiyle elimizi tutup bizi bırakan...çarşıda satan...
ve rüyalarımız var avuçlarımızda onbir yıldız bir güneş ve ayımız olan...
Ne garib bir de hakikat var Yusufu sultan yapan...Yusufu sultan yapan bir Sultan var...
Gömleğimizde kaç sultanlık bıraktık...Kazanamadığımız...
Simamıza baktığımızda parmakla kesilmiyor artık!!!
Parmağı kestiren şey Yusufun sureti mi sandık...İçteki sıretti...Haya idi...edeb idi... takva idi... nur idi..
Kaybettiğimiz Yusufluğumuz var...Gömleklerimizde öldürdüğümüz...Kuyularda boğduğumuz...
Kölelikten geçen sultanlığımız var köle olmaya razı olamadığımız...
Sultan olmanın sırrı o gömlekteydi oysa...
Kaç defa yırtıp değiştirdik gömleğimizi...Kaç defa züleyhalar yırttı...Dönemedik...
Ne çare Yusufu Kaybettik... Yusufluğu... Yusuf olamayacağız...Gömleğimiz dikiş tutmuyor...
Yusufu kaybettik...
Yusuf olmayı...
Allah rahmet eylesin...
Ruhuna bir fatiha...
Selam ve dua ile....
YORUMLAR
rollerimiz amma karmaşık,
bazen ben yusuf,
bazen sen yusuf,
bazen ben züleyha
bazen de sen..
yusuf ki gömleği arkasından yırtılan,
züleyha ki... hangimiz züleyha olmadık, ama affa herdem layık züleyha..
aşk idi gözünü kör eden,
kuytu köşelerde ziynetlendiren,
ve netice mecazi aşkı ise hakiki aşka inkilab eden..
yusuf ah yusuf, aşktır yusuf,
ki Rabbinden emare görmese meyledecek idi yusuf..
kim yusufa aşık değil ki, dönmese sırtını,
yüz çevirmemiş olsa, aşk ile yırtar mıydı ki o gömleği züleyha.. ?
ah yusuf, ah..
ne güzel yazmışsın, her zamanki gibi.. yüreğine sağlık, hoşgeldin.. hep yaz, hep okuyalım...