- 907 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
GÖZLERİMİ İÇİME ÇEVİRDİM AMA İYİ ETMEDİM...
yine uykusuz bir gece...
yine binbir düşünce var kafamda.
kafamdan içeri girmeyi denedim.
gözlerimi içime çevirdim...
hep dışarısını gören gözlerimi....
kafamda kargacık burgacık cümlelerimi gördüm düşüncelerin üzerinde...
anı dehlizlerinde sakladıklarımı da...
aşağılara indikçe...
boğazıma düğümlenmiş kelimelere rastladım söylenememiş...,
yüreğime girdiğimde bit pazarıydı sanki içi...
onca sene biriktirilmiş, atılamamış duygular, sevgiler ve kırılganlıklar beni şaşırttı.
unuttum dediğim ne çok şey yer kaplamış kalbimde meğer.
çıkın boşaltın odalarını kalbimin, yeni düşler ve sevgilere yer açın, dedim.
umursayan olmadı.insan tacirlerinin tır kasalarına doldurdukları mülteciler gibi tıkış tıkış yaşamaya razılar sanki.
karakışın buzu bile sonsuza dek sürmezken, bunların içimde işi ne???
çoğu hayal kırıklığı artık hayat kırıklığına dönüşmüş, çok şey alıp götürmüş benden.
içime seyahatten hoşnut olmadım. gözlerimi aldım içimden hemen. bakamadım daha fazla kalbimdeki o enkaza.
hayat denilen oyun en azından insanı oyalıyor. değişik roller veriyor insana. kabuk bağladığının farkına varmıyor acılarının.
evet hayat oyununa devam ediyorum böylece.
son zil çalana dek.....
masalmavi07
YORUMLAR
Karanlığın sonu aydınlıktır.Olayların iyi tarafını görmeye bakın.Rahmetli babamın sözü:Ucu bulunmadık ip olmaz.
Sevgiyle kalın.
masalmavi07
sevgiler...