TÜRK DOĞDUK TÜRK ÖLÜRÜZ
TÜRK DOĞDUK TÜRK ÖLÜRÜZ NE SELÇUKLUYUZ NE OSMANLI
IRKIMIZI SARAYLARA HAPSEDEMEYİZ TARİH TÜRKÜ KONUŞUR
SARAYLARSA ZAMAN İÇİNDE KOKUŞUR VE GELİR GEÇER UZUN ZAMAN ALSADA
FARKINDALIK ÖNEMLİDİR YOKSA İNKAR OLUR HER TÜRK TÜRK OLMANIN GURURUNU YAŞAMALI BEDELİ NEYSE ÖDEMELİDİR BEN ÖDEDİM YENEDE ÖDERİM
GURURLUYUM KIVANÇLIYIM BEN KENDİMİ KORURUM NESLİMDE KORUR
YA TÜRKÜ SEVMEYENLER KENDİNİ NEYİN GAZABINDAN KORUSUNNN
YORUMLAR
BUKADAR TÜRK OLMAK HERKEZE NASİBOLUR İNŞALLAH...YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK...__UFUK______
Sanırım şehit acılarına tepki olarak doğmuş ve maksadını biraz aşan bir yazı.
Tehdit koktuğu için de ırkçılıkla yorumlanmış.
Milletini sevmek hatta çok sevmek ırkçılık değildir. O nedenle bu yazı bir ırkçı söylem değildir.
Fakat yazının edebi ya da ilmi değeri de yoktur. Sadece bir hissiyatı asabice dışarı vurmaktadır. Daha uygun yazılmalıydı.
Hem edebi hem bilimsel bakılmalıydı konuya.
Selçuklu ve Osmanlıyı dışlayan bir tutum da ( Tütk tarihi İslamiyetten sonra başlar ) diyenlere bir tepkidir.
Oysa;
Tanrı dağı kadar Türk
Hira dağı kadar Müslümanız.
Birbirimizi bölerek, eksilterek, inciterek ancak kapitalistlere hizmet ederiz.
Dünyada İnananlar ve İnanmayanlar diye iki millet vardır. Ve İnanlar kardeştir.
Elbette Allah (cc) bizleri kavim kavim yarattı Ama hiç bir kavmi diğerine zülüm yapsın diye ve diğerinden üstün yaratmadı.
Tarihteki Türk Kavimlerinin gücüde beraber olması ve örgütçlüğünden gelir.
Ya hayır söyleyelin ya susalım.
Zaman çekişme zamanı değildir kardeşlerim.
Allah'ın selamı üzerinize olsun.
Engin Tatlıtürk tarafından 8/1/2010 3:34:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
orkun_a
hiç bir yere bağlı ve misyonu vizyonum olmadığım halde bu halimi belki size cevap olarak yaza bilirim geç vakit size c evap yazma fırsarım oldu
alakanıza tşk ederim YARATILANI SEVİYORUM YARATAN DAN ÖTÜRÜ tabiki dinimle ve ırkımla gurur duyuyorum saygılarımla
hiç bir millet başka millete... başka millet diye düşmanlık etmez...
bunların hepsi emperyalizmden kaynaklanan ve dünyayı yönetmeye çalışan güçlerin başka milletlere öğretileridir...
onlara bunlar öğretildikçe, dünyanın evlatlarına başka milletler düşman edildikçe, gerçek düşmanımızı göremeyeceğiz...
Türk olmak bana büyük bir gurur verir... kaynağı ise: ne savaşlarımız ne de tarihimiz dir...
kaynağı insani ve medeni vasıflarımızdır...
o vasıfları taşımasaydık... ne savaş kazanabilirdik... ne de tarih yazabilirdik...
Biz Türkler' in yaptığı savaşlar ise hep gerçek düşmana karşıydı...
ki medeniyeti, insanlığı, adaleti ve güveni götürüyordu...
orkun_a
BENCE ÇOK IRKÇI BİR SÖYLEM...
BEN DE TÜRK'ÜM İÇİMDEKİ BÜTÜN ASALETİYLE BU TOPRAKLARIN BU BAYRAĞIN ALTINDA YAŞAMAKTAN ONUR DUYUYORUM...
AMA KİMSE NE BENİ NE DE BAŞKA IRKTAN OLAN İNSANI SEVMEK ZORUNDA DEĞİL...
SAVAŞLARIN YA DA İNSAN KIYIMLARININ BÜTÜN SEBEBİ TEK RENK OLABİLME GÜDÜSÜNÜ İÇİNDE BÜYÜTENLERİN...
YAZDIKLARIMIZLA YAPTIKLARIMIZLA VE YAŞAMDAKİ EN ZENGİN FESEFİ DURUŞUMUZLA ÖRNEK OLMAKTIR ÖNCELİK...
SAYGILAR...
orkun_a
Mehtap ALTAN
bu cümleniz tetikledi beni...
Tarihi ile onuru ile gurur ile bir vatan emanet edilmiş LA BAYRAĞIM ile hepimize...
Şehitlerimiz için defalarca yazı şiir yazdım çünkü ben son 15 yılımı onların eşleri anneleri ve yavrularının hüznünü yakından görerek geçirdim....!!! O hüznü yakından soluyanlardan oldum na yazık ki...!!!
İçinizden bir nehir akmış yazınıa bunu aktarmak istemişsiniz bu çok güzel ben de bu anlamda içimden gelen nehirleri engellemedim akıttım yazılarım ve şiirlerim var ama BİZİ birilerinin sevmek zorunda olması karmaşasna girmenin bir anlamı yok...
Sadece bunu söylemek istedim...
saygılar...