- 1532 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
Kısacık bir ayrılık...Yalnızca iki gün...
Ama, bir garip haldeyim nedense...Bu gün Edirne"ye yolcuyum inşaAllah. Nasib olursa pazarertesi döneceğim Allah"ın izniyle...
Nedense içimde tuhaf bir his var yine de...Anlayamıyorum bu halimi hiiç...Sanki dömek nasib olmayacakmış gibi geliyor bana belki...
Aslında,ben bunu her daim çok derinden hissediyorum gerçek hayatımın her karesinde. Sanki her anım sevdiklerime son bir vedaymış gibi gelir bana...
Akşam buradan her ayrıldığımda,"yarın yeni bir dost selamı alırmıyım acaba?"diye düşündüğüm çok olmuştur inanın bana...Veya günlük yaşamımda sevdiğim bir insandan diyelim...
Neyse, çok uzatmak istemiyorum arkadaşlar yoksa, öyküye dönecek gibi görünüyor bu kısa mesaj...
Hepinizden çok helallik istiyorum şimdilik...Malum trafik var ve her daim kefen kolunda olan bir insanız nihayet...
Haklarınızı çokca helal edin bana olur mu? Şayet Rabbim dilerde dönersem eğer,daha çok çok görüşürüz inşaAllah. Şayet dönmez isem, bu sefer cennet yurdunda unutmayın beni emi dostlar..
Dualarınıza talibim ve dualarım hepinizle inş...Kalın dostca ve sağlıcakla...
Sevgimle....Sevgiyle...
YORUMLAR
Dönmesen de vardığın yer olmak istediğim yer bilesin kardeş...Tüm haklar helal sana, sende edesin bana, olur da dönersen :)eleştiri bekler bu kardeşin bak senden...
Sevgiylerimi gönderiyorum...Yaşamak güzel heleki böyle güzel dostluk aşamasın da olunca...Biran önce git ve gel...:)Rabbim seninle...
Mehtap Yıldız
elbet döneriim inş Rabbimin izni ile ama ,ben yinede bir selam hakkı olduğundan helallik almak istedim sizlerden...
saygım ve daim çok çok duamla....
dönerim ve görüşürüz inş Rabbin izni ve kudreti ile sevgili Nilgün....
sevgim kalbine....
Mehtap Yıldız
daha çok genç olduğum için ölüm gelmez diye hiiç düşünmedim hayatımda ve sanırım ihtiyar oluncada hiç düşünmeyeceğim asla..
iyi niyet ve duanıza çok teşekkür ederim....işte hellalik istememin asıl sebebi buydu, bir dua ve selam hakkıdır inanın....
saygı ve duamla....sevgim kalbinize....
Aman Mehtap Hanımcığım "ağzınızdan yel alsın" derler... Sizin de ağzınızdan yel alsın... Hayırlısıyla gidin, hayırlısıyla dönün. Hakkımız varsa kat kat helâl olsun, siz de helâl edin lütfen.
Rabbim sizi ve hepimizi korusun...Sevgim sonsuzdur...
Mehtap Yıldız
Rabbim seni çoook çok çok sevsin emi....sevgimle sevgimle....
Hayırlı yolculuklar.
Allaha emanet et kendini ve rahat ol.
Sağ-salim gidip-döneceksin.
Paylaşım için teşekkürler, saygı öncelikli sevgiler.
Mehtap Yıldız
saygı ve dualar bizden de size gelsin sonsuzca....
Rabbe emanet olun ve hep beraber onunla olalım her daim....
duamla çook saygımla....
merhaba Allah gecinden versin efendim, hayırlı yolculuklar dilerim,kendinize lütfen iyi bakın, saygımla,selamlar...
Mehtap Yıldız
hayatın da ölümün de en hayırlısını diliyoruz inş....
saygı ve duamla....
Mehtap kardeşim, hayırlı yolculuklar, sağ salim gidin sağ salim dönün, bıraktıklarınızı da sağ ve salim bulun inşaallah.Annemin duasıdır bu.Şeytan size vesvese veriyor, hakkımız varsa helal olsun, yazılarınızdan size çok kanım ısında,
Rabbime emanet olun, sevgi ve dua ile..
Mehtap Yıldız
görüşmek dileğimle...
sevgimle inş...
Mehtap Hanımcığım Allah'a emanet olun.. Yolunuz açık olsun. Daha çok paylaşımlarımız olacak.. İçinizi ferah tutun. Sevdiklerinize bağışlasın Allah sizi. Sevgilerimle..
Mehtap Yıldız
sevgimle....