DUA 52
Ey her türlü övgü(hamd)’e layık,
hesap gününün hâkimi,
âlemlerin Rabbi,
rahman ve rahim olan Allah’ım!
Kendini kulluk edilmeye layık göreni de, onlara kulluk edenleri de yaratan Sen iken, Sen’den başkasına nasıl kulluk edebilirim?
Beni, kulluğunu yalnızca Sana yönelip yapanlardan et.
Her şey Sen’in yardımına ve merhametine muhtaçken Sen’den başkasına nasıl imdat çağrısında bulunabilirim?
Yardımını benden esirgeme.
Bana, Senden başka yardım edecek yoktur.
Beni, nimet bahşettiklerinin yolu olan, doğru ve yararlı eylemlerde bulunabileceğim yoluna ilet.
Gazabına uğrayanların ve sapkınların yolunu da bana kapat.
Ey, Kuran’ın sırlarını Fatiha’sında,
Fatiha’nın sırlarını besmelesinde,
Besmelenin sırrını da B’sinde gizleyen sınırsız sırların sahibi Allah’ım!
Gönlümü sırlarına açarak beni nimetlendir.
Gönüllerini sırlarına açtığın Resulün Muhammed(sav) ve Onun pak Ehl-i beytine(as) karşı tüm benliğimi sevgiyle doldur. Bana, o güzidelerinin dostluklarını lütfet.
Herkesin sevdikleriyle hayrolacağı gün beni de onlarla haşrolacak dostlarından et.
Herkesin önderleriyle huzuruna çıkacağı hesap gününde resulünü ve onun ayrılmaz parçaları olan itretini önderim et.
Onların önderliğinden mahrum kalacak olanlardan olmaktan merhametine sığınırım.
Ey, merhametinin sınırı olmayan Allah’ım! Bana merhamet et.
NOT: Fatiha suresinden esinlenilerek dile getirilmiştir.
MSG