Elif'e mektuplar-2 /hocam lütfen;adımı kullanmadan yayınlarsanız sevinirim... ---------------------------------------------
( 5/28/2009 )
---------------------------------------------
bilmiyorum yayınlamak gerekiyor mu tabi siz daha iyi bilirsiniz de ben ailemin bilinmesinden çok korkuyorum...onların benim için ne endişelenmesini ne de benim için gözyaşı dökmelerini istiyorum...n’olur anlayın bana yardım edin ben onlara hayırlı bi evlat olamadığımı düşündüm hep..ve hala da..takdir Allah tan tabi ama görünür bi durum işte yine de böle düşünüyorum..
bir dua buldum yazılarınızda bilmiyorum söylediğiniz dua bu muydu?
< ya latifun ya latif bi lüfikel hafiyyü bil kudretilletiy isteveytü bi ha alel arş>
vakit buldukça tespih ediyorum...korkularım çok hocam..belki diğerleri kadar gelecek korkusu..23 yaşındayım..şu an çalışıyorum 1 yıllık sözleşmeli olarak..lisans mezunuyum..ilerde belki 2 3 sene sonra benden evlilik bekleyecek ailem ve ben susup kalacağım...ne yapacağımı bilmiyorum hocam...bir yol gösterin..namazımı 3 gündür düzenli kılmaya çalışıyorum Allah kabul ederse..dua ediyorum...derdimin dermanı sizde olsun hocam yardım edin...dualar verin..ne yapmam gerektiğini söyleyin bana..lütfen hocam..
Tarih:28 Mayıs 2009 Perşembe 13:07:40
RE:selamünaleyküm..
Sevgili kızım,
Kimliğini deşifre edecek cümlelerden sakınarak yaz.Biz isim değişikliği ile yayınlayalım.Yayınlamaktan maksat hemcinslerinize ibret teşkil etmek içindir.Okuyan sayısı şimdilik ortalama elli dolaylarında.Ancak bir kızımızın daha senin gibi Esra,Hamdiye vb. bize ulaşıp sıkıntılarından kurtulmasına,doğru yola girebilmesine yardımcı olacaktır.
Birilerinin daha dünya cehennemi haline gelen hayatlarını düzene sokabilmelerine katkıda bulunmaktır.Aileleri içine düştükleri veya gelecekte düşecekleri felaketlerden kurtarabilmektir.
İçine düştüğün çıkmazı yazma yeteneğini tam kullanarak bütün açıklığı ile anlatmanı istiyorum.Kendinden bile sakladığın iyi ve kötü ne varsa yazmanı,benzer düşüncelerle şeytanın kucağına düşen kardeşlerini yalnız değilsiniz,bende aynı saiklerle benzer hataları yaşamıştım.Bana ulaşan ilahi rahmeti değerlendirdim,tövbe ile kurtulup huzura kavuştum diyebilmelisin.
Başlangıç olarak yazdığın yazı güzeldi.Meramını anlatmakla kalmıyor edebi yanıyla da ilgi çekiyor.Okunabilirliği yüksek olacak sanıyorum.
O duayı iyi seçmişsin.O dua senin geçmişte yaptığın her türlü hatalarının kefareti olacak ve yaptıklarından dolayı çekmek üzere hükmü verilmiş cezalarını affettirecektir.
O öyle bir duadır ki rahmet denizlerini harekete geçirecek senin için hazırlanmış cehennemi söndürecektir.İşlediğimiz günahlar tekrar tekrar işlenmekle gitgide kuvvet bulur.Senin ilk dönem hataların nedeniyle vicdan azabı çekmelerin,gitgide manevi değerlerden, huzurdan uzaklaşmalarına sebep olmuştur..Günahta ısrarın nedeniyle daha ileri derecede cezalandırılma zamanın henüz zahire çıkmamıştır.Mesela henüz sevdiklerin senin günahlarından habersizdir ve sen nispeten rahatsındır.Ama devam etmen nedeniyle açığa çıkmasına ramak kalmış olabilir.
Namazlarını düzenli kılmak zorundasın.Çünkü duanın istenilen sonucu en kısa zamanda vermesi için belli bir düzen içinde yapılması gerekiyor.O düzen de vakit namazlarının olduğu zaman dilimleridir.Ayrıca namaz hem farz olması nedeniyle hem de Allahın rahmetini celp etmesinden dolayı,çıktığın yolu devamla bitirmene yardım edecektir.
Seni / beni Allahtan başka affedecek birileri olamadığına göre kapısında dilenci olmak zorundayız...Merhamet ve af dilemeliyiz.
Namazını kıldıktan sonra vaktine uygun şekilde zikir yap.Beş vakitte toplam beş yüz adede tamamlamaya çalış.
Ama o dua cemal esmalarından müteşekkil olduğundan her yerde her zaman okunabilen bir duadır.Tuvalet dışında her yerde okuyabilirsin.Şu halde otobüste,yürürken,otururken her an onu oku.Öyle bir oku ki melekler de sana katılmak zorunda kalsın.Her okuduğun bir değer olacak, sayısal çoklukla kuvvet bulacaktır.
Duayı okumaya başladığında meleklerin olumlu ilhamları gittikçe artarken şeytanın olumsuz telkinleri de artacaktır.Asla azaltmaya, bırakmaya izin verme.
Dua her şeyin ilk tecelligahıdır.Başımıza gelen hemen herşey bilinçli yada bilinçsiz ettiğimiz duaların sonucudur.
Dua dilektir.
ve isan dilemekten asla ayrı kalamz.İnsan;ben günahkarım,duam kabul olmaz dememelidir.Sıkıntılara maruz kaldığımız zaman Allah’a sığınmaktan başka çıkar yol yoktur..O her kul için müracaata mecbur olan alemlerin rabbidir.
Ateistlerin de duaları vardır ve kabuldür.
Bizim anladığımız manada dua,kontrollü dualardır.
Ne istediğini bilen insanlar için, kesin kabul edleceğinden ve çabuk tecelli edeceğinden umutlu olduğumuz, disiplinli dileklerdir.
Ağzımızdan çıkardığımız her kelime meleki alemde ’’işlenir’’.Vakti saati gelince belli bir ürün olarak önümüze konur.Al ye denir.Biz bazı dilekleri zaten bilinç dışı yaptığımızdan ve çoktan unuttuğumuzdan;karşımıza çıkan olumsuz karşılıklara ben bunu hakketmedim der,isyan ederiz.Halbuki bir çoğunu doğrudan biz dilemişizdir.
Cüz irade küle dönüşmüş, tecelli etmiştir de biz farkında değilizdir.
Ve vereceğin bu mücadeleyi yazılarına yansıt....Senin savaşını okurların uzaktan film izler gibi izlesinler.Gözyaşlarını da,gülümsemelerini de görebilsinler.
İnşaallah kurtulduğun zaman seninle birlikte bayram edeceklerin çok olsun.
sevgiyle kal..şimdilik.
selam en selame
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.