- 569 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞIYORMUYUZ????????????
Bu koca hayatı yaşıyoruz diye bitiriyoruz.Ama gerçekten yaşadığımızdan bile emin değiliz biz var mıyız yoksa yok muyuz sadece anlamsızız.İnsana verilen şu koca ömrün ne kadarını yaşıyoruz.Yada bize verilen bu ömrün ne kadarında gerçekten yaşadığınızı hissettiniz.Bence hepimiz bomboş bedenlerden ibaretiz.Hayatımıza dair tekbir amacımız bile yok sorsam size niçin yaşıyorsunuz diye eminim verecek bir cevabınız yok.Sanki her şeyin tadına önceden varmışız gibi hedefsizce sürükleniyoruz hayat dediğimiz uçurumun sonuna.Hiç hayal kurmadan geçiriyoruz hayaller olmayınca insanlarda yok.Bilmem fark ettiniz mi?Sokağa çıktığınızda kimin gülüyor yüzünüze kim selam verip başını sallıyor.O halde sorarım size nerde eski içimizi ısıtan tebessümler nerde bize ömre değer gülücükleri saçan çocuklar nerde?
Yüzlerini görseniz yaşadığınıza pişman olursunuz daha çocuklar ama vallahi onlar sizden de pişman yaşadıklarını.Çünkü hayatları bomboş hedefleri hayalleri yok.Her şeyleri hazır önlerine konuyor hak edip etmediği düşünülmüyor.Bur dan bakınca bütün suç onlarda gibi ama değil suçu sadece onlara yüklemek haksızlık olur birazda anne babaya bakmak lazım çocukları ne kadar hazırladıklarını hayata karşı görmek lazım.Yada bu öğretmenler çocukları sadece sınavlara hazırlıyorlar aslında bilmiyorlar o çocuklar en büyük sınavı kaybetmişler.Onlar ellerinde usulca kayıp giden hayat sınavını kaybetmişler.Sanki her şeyi öylesine yapıyorlar sadece yapmış olmak için .Öğretmen diyoruz ama bize tek öğrettikleri bir iki sayfalık işlemden kuraldan ibaret iyi hoş hazırlasınlar bunlara da peki onlar çocukları bunlara hazırlarken o küçücük çocukları hayat sınavına kim hazırlayacak?Kendilerinin mi hazırlanmalarını bekliyorsunuz yada siz hazırlayasıya kadar hayatlarının ellerinden uçup gitmesi mi lazım bir şeylerin farkına varmak için.İllaki kaybetmemiz mi lazım değerine varabilmek için birazda kaybetmeden öğrenmeyi ve öğretmeyi denesek .Bizim kaybettiklerimizin onların kazanmasını sağlasak.İllaki bizim gibi dört bir yanlarında vurulup acı çekmelerini beklemeliyiz.İşte diyorum da anlamıyorsunuz.Söyleyin biz gerçekten yaşıyor muyuz yoksa yaşadığımızı mı sanıyoruz.İnanın onlarda böyle düşünüyor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.