.....
.....
YORUMLAR
TOYNAK... TOYNAK Derlerdi bir toynak tanıdım ki... TOYNAK tan içerü...Yorumda geç kaldım biliyorum...Yeni Ispartaya geldim..Emin ol valizleri dahi içeri olmadan...Edebiyat defterine koştum... Tabii ki bende yazacağım yozgat anılarımı...Gözlerinden hasretle öpüyorum TOYNAK kardeş...
denir ki nasıl bakarsan öyle görünür hayat ve insan...
ama şair ruhu, baktığı yeri görmekle kalmaz
derinde yatan aslolanı da keşfetmeyi bilir
ki o'nu bir bakıma azınlığa taşıyan etkenin de
bu olduğuna inanıyorum.
anlamlı bir etkinliği bizlere farklı bir bakış açısı
ve sunumla aktaran sevgili dostum sizi herşeyden önce
bu tercihinizden dolayı kutluyorum,
devamında ise insan sevginize dair teşekkür
ve saygılarım var...
Sevgili Toynak, şair ruhta kötülük barınmaz diye buna diyorlar galiba?
Vali hem şair, hem yönetici olunca böyle alçak gönüllü olabiliyor demek ki.
Edebiyat defterinin bir ferdi olarak bizleri orada başarı ile temsil etmene çok sevindim ve seni aldığınız ödül için kutluyorum.
Tabi ki bu ödül, Edebiyet defteri ailesi olarak hepimizin ortak malı; sakın üzerine yatayım falan deme iyi mi:)))
Tebrikler Toynak...
Sevgilerimle...
Toynak
gerçekten güzel bir etkinlikti...Edebiyat defteri .com ailesini temsil etmek ayrıcalıktı..ne mutlu bizlere ...
tacettin yıldırım
Sevgili dostum, Tacettin ağabeyimden öğrendiğime göre şiir şöleninden bir ödülle dönmüşsün... O anı orada sizlerle yaşamak isterdim... Aklım ve kalbim sizlerleydi... Edebiyat defteri ailesinin bir ferdi olarak, tebrik ediyorum... Şiirlerin sonuna kadar ödülü hak ediyor...
Sayın Vali'nin sizleri güzel ağırlamasına da ayrıca çok sevindim...
Sevgi ve saygı ile
İnanın çok şaşırdım, Vali Necati Şentürk 90 lı yılların ortasında Eyüp Kaymakamıydı.Ben de iktidar partisinde yöneticiydim..
İlçe deki idari konularda biraz kapışmıştık..Beni çok iyi tanır ve bana devamlı Şenol ben senin abinim derdi..
Şiir yazdığını ve sevdiğini inanın yeni öğrendim ve şaşırdım..
Elinden dini kitaplar düşmezdi..Bu yüzden Eyüp de 4.Murat olarak anılırdı ama fakir, gariban dostuydu..
Sayın Vali bu yazıyı okursa eğer selamlarımı ve saygılarımı sunuyorum, bir gün çayını içmeye gideceğim..
Şimdide onu bir edebiyat dostu olarak görüyorum..
Sayın Toynak bu güzel toplantıya iştirak etmeniz bu güzel yazıyı kaleme almanızdan dolayıda size çok teşekkür ederim..
Saygımla..
Şiir yürekli olmak da böyle birşey işte :)
a'dan z'ye tanıdığım her nefes bize hak edilen değeri verdi . ilgi , sevgi, dostluk ve huzur hep bir aradaydı.
emeği geçen herekse çok teşekkürler. " hakkınızı helal edin " lütfen
........... şiirlerde tanıdığım ve yüzyüze görüşüp tanışma fırsatı bulduğum sevgili dostlarım sizlerle ilgili güzel fikirlerim var..yakında yayında olacaktır. :)))))
sevgi ile...
bu arada toynak beyimize teşekkürlerimizle ....
bu güzellikleri yaşatan ......duruşuyla .....ve mütevazı kişiliğiyle oradakilere...fark atan.....sevgili habibe ....sonsuz teşekkürler ediyorum....ayrıca edebiyat defterini bir ödülle süslendiren müstesna kişilik TOYNAK kardeşimide yürekten kutluyorum....gerçekten..... sanat seven sayın vali ...her yönüyle takdire şayandı.... sevgili toynak.....güzel bir yazı....tebrikler
eMİNeYZAMAN
sizi tanımak bir ayrıcalık hocam :)
tşk.
Sanal olarak atfedilir birde internet alanları...Oysa insanın sanal olması diye bir olasılık yoktur...Sanıyorum bu akşam birkez daha farkına vardık ki, içerisinde bulunduğumuz yüzlerce insanın barındığı bu site insan sevgisiyle ve insana layık bir şekilde varlığını nidame ettiriyor...
Bu imkanın; bizlere, olanak sağlanmasından dolayı Sayın Habip DAĞ'a sonsuz teşekkürler...
Ayrıca Yozgat Valisi Sayın Necati ŞENTÜRK'e ekibimizi ağırlamasından ve güzel yüreğinden dolayı sonsuz saygı ve sevgilerimizi gönderiyorum...
Sayın Secaattin ÖZTÜRK bize bu duyguyu aksettirdiğiniz için size de sonsuz teşekkürler...
elemm tarafından 7/13/2010 12:42:41 AM zamanında düzenlenmiştir.