Deliren Delirene
Anlamsız bir hayatı yaşarsın sonunda
Yaşadığın onca güzellikler seni bıraktığında sen tek başınasın artık sadece dudakların sahipsiz mırıldamalarıyla birlikte sadece boşlukta kendinle konuşursun.
Etrafından seni izleyenlerin senin için izlenimi ise artık sadece tek bir cümledir ’ aa deliye bak kendi kendine konuşuyo’.
Delisindir artık sen herkezin gözünde yaklaşmazlar dokunmazlar artık sana korkarkarlar artık senden tek başınasındır bulduğun bir kuru ekmeği yersin avucunla içersin artık cami şadırvanlarında suyu bir bardağın bile yoktur tutacağın.
Delisin dir artık deliyi kim ne yapsın kim baksın gözlerine kim dinlesin sözlerini delisindir sölediklerin senin özünde senin nostarjınde eski seni anlatsada delisindir dinlenmezsin dinlemezler seni.
Ama herşeye rağmen şunu unutmaki aslen seven herkez deli artık benim kanımca.
Yani üzülme yalnız değilsin deliren delirene çünkü deliden bol bişi yok yani.
E öle değilmi aşıklar nerde nezaman ne yaptığının ne sölediğinin farkındamıdır aşk insanın duygular da dahil tek bir kişiye yönelmek kaydıyla herşeyini elinden almazmı onu kör etmezmi saar etmezmi deliden farksız bir hale getirmezmi..
E ee ozaman ne farkımız var deliden biz deli değilmiyiz ve bizim gibi delircek okadar çok kişi varki inan sana tek kelime
Deliren delirene ve bitecek gibi değil.........
Uçuk Şair