- 1010 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Terörü Destekleyenler İstifa Etmeli
Genel Kurmay Başkanımız ’Terörü destekleyenler istifa etmeli, dağa çıkmalı’ demiş.
Milletvekili Bay Demirtaş da ’Gn Kurmay Başkanı milletvekiline emredemez, istifa etmeli’ demiş.
Genel Kurmay Başkanımız bu milletin söyleyip de duyuramadıklarını söylemiş.
Hiç olmazsa dağa çıkarlarsa dostumuz-düşmanımız belli olur.
Barış adı altında dost görünüp sırtımızdan vurmazlar.
Hem Türk Askerinden alınacak ’intikam’ pankartları eşliğinde, Türk milletinin
canına ve malına kasteden terörist cenazesinde boy göstereceksin hem de
Türk milletinin meclisinde görevli olacaksın. Bunun ikisi bir arada yürümez,
yürümemesi lazım.
Teröristleri aleni bir şekilde destekleyen milletvekilleri milletin vekilleri olmak yerine
teröristlerin vekilleri olmamalı.
Sözde Barış partisi adı ile ’intikam’ pankartını açıp teröristlerin yanında yer almamalı.
Türkiye Cumhuriyetinin bir vatandaşı olarak böyle bir milletvekili ben kabul etmiyorum.
Eğer barış istiyorlarsa silahı bırakıp dağdan inerler. İnmezlerse ve desteklemeye
devam ederlerse; terör olduğu sürece daha çok cenaze törenlerine katılacaklardır.
Allah Şehidlerimize rahmet, yakınlarına sabır, milletimize ve askerlerimize güç versin.
Birsen ERKAN
YORUMLAR
Birsen Hanım anlayamadığım bir şey var ordumuzu tanırım bilirim ki terörü bitirmemesi mümkün değil.Gerkirse her ağacın dibine bir asker diker kuş uçurtmaz bu güce sahip olduğunu biliyorum.Neden terör bitirilmiyor bunu irdelemek lazım.diye düşünüyorum.Gerekiyorsa seferberlik çıkartılsın Şehit olan olur kalanlar rahat eder böyle he gün birilerinin vurulmasını duyup hergün ölmektense birkere ölelim.Selam ve Saygıılarımla..
faırstone tarafından 11/3/2010 10:23:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın Erkan,yazdıklarınızın tamamına katılıyorum..Vatanını sevmek,sahip çıkmak mutlaka taraf olmayı gerektirir.Terörizmin sadakati olmadığını geçmişten günümüze görüyoruz.Patlayan her bomba ,her silah yüreklerimizi yakıyor.Birlik ve kardeşlik projesi,ve çeşitli sloganlarla teröristlerle müzakere yapılamayacağını yöneticiler ve onların terör danışmanları çok iyi bilmek durumundadırlar.Bu konulara hoş görü ile bakmak düşünülemez.Ülkemizin her alanının terörist eylem üssü haline getirildiğini görmeliyiz. Buna karşı ilgilileri harekete geçirmek,süratle çareler bulmalarını istemek durumundayız.Terörist olarak yargılanan birini hapishaneden çıkarılıp milletvekil olarak T.B.M.M.'ne sokulduğunu,teröristlerle sıcak ilişkiler içinde bulunan bir siyasi partiye ve ülkemizi bölmek,için her gün çeşitli eylem ve söylem içinde bulunanlara nasıl tahammül edildiğini anlayabilmiş de değilim.Bu konuda mevcut yasaları işler hale getirmeden hareketsiz duran kurumlara da akıl erdiremiyorum. Çok büyük yokluklarla,sıkıntılarla,şehitlerimizin kanlarıyla kurulmuş bir Devletimizin olduğunu hiç aklımızdan çıkartmamamız gerektiğini de biliyorum.Başka Vatanımız,başka Türkiye yok.Sizin gibi doğru bildiklerini söylemekten yazmaktan korkmayan insanlara ihtiyacımız olduğu kesin. Böyle bir yazıyı cesaretle kaleme aldığınız için sizi kutlar saygı ve selamlarımı sunarım.
BDP'ye bu denli müsamaha etmek hiç doğru değil.
PKK'yı gidip dağlarda, Kuzey Irak'ta arıyorlar. Ne kadar saçma.
İşte Mersin, Adana, Diyarbakır, Hakkari, Tunceli, Van ve İstanbul meydanları.
AB uğruna bindik bir alamete gidiyoruz bakalım, nereye gideceksek.
Paylaşım için teşekkürler, saugı öncelikli sevgiler.
Bircangule
Yönetimin son uyarısı olan birlik ve beraberlik mesajını kaale aldığım için olumlu yada olumsuz tenkit yapmıyorum.
Sizin yazınız da iyi niyet temennisi sayılacak cinsten.
Benimde gönlüm barıştan yana.
İnce husus olan askerin siyasilere tahakküm etme noktasında sivillerin yanındayım.
Kimseye dağın yolunu göstermek çözüm değil. Maksadını aşan ya da uyarı amaçlı bir cümle olsa gerek.
Biliyoruz ki askerin de canı sıkkın.
Ama çözüm Demokraside olmalı.
Saygı ve selamlar.