MUTLAKA BİR GÜN GELECEK O GÜN
Mutlaka bir gün, gelecek o gün..Göremeyeceğim gökyüzünün mavisini..Gülümsemeyerek uyanacağım güne..Unutmaya unutulmaya yüz tutacağım..
Bulutlarla kaplı, kapkara bir gün olacak belki..Belki de güneşin bile umurunda olmayacak gidişim…Bensiz kalacak aynalar, bir daha asla gösteremeyecekler beni..Bir gün mutlaka bir gün unutacağım seni..Bedenim toprak olup, çiçeklerim solduğu zaman..Evimin ışıkları kapanıp, bir daha açılmayacağı zaman..
Sensiz olmaz zannederken hayatı farkında bile olmayacak hayat senin..Gidişin umurunda olmayacak kimselerin..Belki bir damla gözyaşı olacak senin için akıtılan,unutulmak için hazırlanılan..Mutlaka bir gün gelecek o gün annen için “hayat devam ediyor” denilecek..
Ne kadar da vazgeçilmezdin oysa ki..Bak bir anda vazgeçilen oldun,başkaları aldı işyerindeki yerini..Bak sensiz de hayat devam ediyormuş gördün mü?
Şimdi anladın mı yaşadığın mutlulukların yalancılığını, şimdi anladın mı gerçek sandığın dostlarının sahteliğini? Geçmiş olsun arkadaş pişmanlık fayda etmez! Meğer ne kadar boş geçmiş zamanın..Gözyaşların olmuş sadece yanına kalan..
Mutlaka bir gün gelecek o gün; mezarına bir kişi dahi gelmeyecek; çoktan mazi olup gömüldün tarihe..Geçmiş olsun arkadaş..
Çok şükür gelecek mutlaka o gün..Kurtulmuş olacaksın her şeyden..Ebediyete kavuşacak ruhun..Belki saadet, belki de azap olacak yolun..Saadet olsun yolun..
Ölüm... Dünya gibi çirkinlikle güzelliği barındıran yeryüzünden kurtulmak ve ebedi huzura kavuşmak..Saadete kavuşmak… Aydınlık bir yol varsa ucunda; varsın ölüm erken gelsin..Gençliğimde gelsin ki daha fazla günah işlenmesin..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.