Günbegün Notlarım 103/DOĞMAK KUTLU BİR AN(I)DIR...
.....................................
Doğmak, kutlu bir an(ı)dır...
Nefes alan her canlı bu muhteşemliğe mazhar olur. Doğumla renkler ve güzellikler yeniden yeniler kendini...
Doğumla anne cenneti garantiler gibi rahatlar. Baba, çocuğu kucağına aldığında ’dünyalar benim oldu’ der. Der ve sevinçten göz yaşlarına boğulur...
Doğumla bahar çiçekleri bir başka kokuda açar. Bir başka şarkıda bülbül seslenir gülüne. Bir başka aşkla leylasına yaklaşır mecnun. Artık Ferhad’a dağlar delmek düşmez, şirin’ine ulaşmak için. Artık zindanları ağlatmaya gerek kalmaz Memé Alan’a, zine’sine bir an önce kavuşmak için.
Artık gökyüzü mavi bulutlar için için giyer beyaz gelinliğini. Artık güneş yakıclığını kaybeder. Artık gece-gündüz gülümser yeryüzüne ay...
Doğumla kuruyan dudaklar yağmura doyar...
Yeşili çalar her taraf. Her araf mutluluktan bahseder. Siner gönüllere yaşama sevinci. Aralarına bir can girdi diye, gururlanır canlar ve cananlar...
Doğumla çocuklar şenlenir mi şenlenir...
Bayram havasına dönüşür günler. Dünler güzel, unutulmaz, kaybolmaz hatıralarla anılır olur. Yaşanılır olur hayatın kendisi, doğumla...
.............................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
5 Temmuz 2010,,,02.22
Mardin