- 460 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Büyüklere Masallar (dördüncü bölüm)
Kapıda pembe renkli kenarlarında beyaz fosforlu şeritleri olan bir spor ayakkabısını gördü,bu ona ait onun kokusu olan bir eşya,yıllardır özlediği kokunun sahibine ait olaan bir eşya ve elini uzatırsa tutacağı bir eşya,titreyerek aldı eline uzun uzuzn kokladı,alalede bir spor ayakkabısı kokusu ...
Tam o anda kapının açıldığını düşündü,ailesi kapıda kendisini görebilirdi,elinde kızlarının ayakkabısını koklarken,evli ve çocuklu bir adam,kırklı yıllara merdiven dayamış bir adamın kendisinden yirmi yaş küçük bi r kızın ayakkabısını koklarken yakalamaları acaba nasıl bir olay olurdu,ilk defa birlikte çalıştıklarında nefesinin koktuğunu farkettiği bu kızın yıllar sonra kokusuna bu kadar hasret kalacağını hiç düşünmemişti,denediği tüm iletişim kurma yolları kapanınca son çareyi yazmakta buldu,yazacak ve aşkını bu şekilde ilan edecekti,bu ilanının belki düzenli hayatını kaybetmeye kadar gideceğini bile bile,uzakta bakmak yerine yine gözlerinde kaybolmak için yazmalıydı,çünkü zamanı durdurmanın yolunu bulmuştu,bu yolu kaybetmek istemediği için,yazmalıydı,zaman onun gözlerine bakınca duran bir şeydi..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.