- 692 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EĞRİBEL TÜNELİ MUTLAKA.. / Hikmet OKUYAR
’ EĞRİBEL TÜNELİ MUTLAKA YAPILACAK..’ DEMİŞTİK VEKİLİMİZ GİBİ..
SİVAS ŞEBİNKARAHİSAR GİRESUN VİLAYET YOLU, DİĞER BİR İFADEYLE DE CENNET YOLU; DÜNYACA ÜNÜ SİVAS VALİSİ HALİL RIFAT PAŞA ZAMANINDAN BERİ HEP GÜNDEM OLSUN GÜNDEMDE KALSIN TÜM HÜKÜMETLERİN İLGİ ALANINDA BULUNSUN İSTEDİK.
’ EĞRİBEL TÜNELİ’Nİ HAYAL BİLE EDEMEZSİNİZ ÇOK MASRAFLI MALİYETİ ÇOK YÜKSEK ’ DİYENLERE HİÇ KIZMADIK GELİN BERABER MALİYET HESABI YAPALIM SUDAN UCUZ DEDİK.
ULAŞIM HAKKI DAHA KUTSAL, İNSAN CANI DAHA ÖNEMLİ DEDİK.
HİÇ KORKMADIK, YILMADIK.
HESAP BİLDİĞİMİZİ HESAP ETMEDEN İNATLAŞTIĞIMIZI SANARAK HUYSUZLAŞIP,TERS TERS BAKANLARA ALDIRMADIK.
BİZİM BEYNİMİZİN İÇİNDEKİLERİ KİMSE OKUMAYA KALKIŞMASIN, HAYALLERİMİZE KİMSE DOKUNMASIN.. 1,5 KM’LİK EĞRİBEL TÜNELİ MUTLAKA YAPILACAK DİYE SESLENDİK CANİK DAĞLARINA, KARADENİZ YAYLALARINA TÜM DUYARLI CANLARA 2200 RAKIMLI EĞRİBEL TEPESİ GİZEMLİLİĞİNDE ŞİİRSEL BEKLENTİLERİMİZİ ULAŞTIRDIK.. ’ YOLLARIN ÇİLESİ’ İLE
ÇOK ÖNEMSEDİĞİMİZ ULAŞTIRMA BAKANIMIZ BİNALİ YILDIRIM’A DA, MÜSTEŞARIMIZ M. HABİP SOLUK’A DA ÇOK GÜVENİYORUZ DEDİK.
ŞEBİNKARAHİSAR TOPRAKLARI ÜZERİNDEKİ 189 KESKİN VİRAJ KALKACAK DEDİK.ARAZİ ISLAH ÇALIŞMALARI İÇİN ÖZEL PROJELER HAZIRLANACAK ŞEBİNKARAHİSAR ŞEHİR PLANI YENİDEN YAPILACAK HEYELANLA MÜCADELE ORMAN VE ÇEVRE BAKANININ ÖNCÜLÜĞÜNDE GERÇEKLEŞECEK DEDİK.
CİDDİ ÇALIŞMALARINI YAKINDAN İZLEDİĞİMİZ VEKİLİMİZ ALİ TEMUR’UN MÜJDELİ AÇIKLAMALARI İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUZ.
KONUYU SONUNA KADAR İHALELER YAPILINCAYA KADAR İŞ TESLİM EDİLİNCEYE KADAR DUBLE YOLLAR KAPSAMINDA AÇILIŞ GERÇELEŞİNCEYE KADAR YAKINDAN TAKİP EDECEĞİZ..ŞEBİNGÜLÜ SUNUMLARIMIZLA SELAM SAYGI.. BAKANIMIZA MÜSTEŞARIMIZA UALAŞTIRMA BAKANLIĞI ÇALIŞANLARINA.KARA YOLLARININ YÖNETİMİNE UZMANLARINA VE ÇALIŞANLARINA SİVAS GİRESUN TRABZON YOL HİZMETLERİ TEŞKİLATINA TEŞEKKÜRLER.İLK DEFA MÜJDELİ HABERİ VEKİLİMİZİN İFADELERRİYLE BİZLERE ULAŞTIRAN GİRESUNAJANS YÖNETİMİNE DE İMZA KAMPANYALARIMIZI YOLLARIN ÇİLESİ DUYARLILIĞI İLE İMZALARIYLA DESTEKLEYEN AŞIK OZAN ŞAİR, ŞİİR YORUMCUSU, MÜZİK ŞARKI TÜRKÜ DOSTU SANATSEVEN CANLARIMIZA DA MEDYA MENSUBU MESLEKTAŞLARIMIZA DA TÜM STK TEMSİLCİLERİNE DE TEŞEKKÜR EDİYORUZ...
Hikmet OKUYAR
Şüsiyad Başkanı
==============================
Eğribel’e Tünel Yapılacak..
İşte Giresun Milletvekili Ali Temur’un açıklaması.
EĞRİBEL TÜNELİ
2009 yılı yerel seçim çalışmaları çerçevesinde Ulaştırma Bakanımız Sayın Binali YILDIRIM ile Şebinkarahisar’ı ziyaret ettik. Sayın Bakanımız mitingde hemşerilerimize, Giresun-Dereli-Şebinkarahisar Karayolunun iyileştirileceğinin ve Eğribele Tünel yapılacağının sözünü verdi.
Bizler, Ulaştırma Bakanımızın verdiği sözün takipçisi olduk. Girişimlerimiz ve çalışmalarımız sonucu Ulaştırma Bakanımızın talimatlarıyla Eğribel Tünelinin Etüd Çalışmaları Trabzon Karayolları Bölge Müdürlüğünce tamamlandı. Etüd çalışmaları biten Eğribel Tünelinin Proje çalışmalarının başlaması ve bir an önce proje ihalesinin tamamlanması talimatı da Haziran ayının ilk haftasında Sayın Ulaştırma Bakanımız Binali YILDIRIM tarafından Karayolları Genel Müdürlüğüne verildi. Projenin hazırlanma aşamasını dikkatli bir şekilde takip ediyoruz. Kısa bir sürede bitirilmesi için çalışıyoruz. Projenin bitirilmesinden sonra da büyük bir gayretle Eğribel Tünelinin yatırım programına alınması için çalışacağız.
Giresun için önem arz eden Eğribel Tüneliyle ilgili aşamalardan birini tamamlanmanın mutluluğunu hemşerilerimizle paylaşmaktan sevinç duymaktayız.
Giresun-Dereli Arası Karayolu Çalışması
Hemşerilerimize verdiğimiz sözü yerine getirmek için çalışmalarımızı hızlı bir şekilde sürdürüyoruz. Giresun-Dereli-Şebinkarahisar yolumuzun iyileştirme çalışmalarına başladık. Uygulamaya koyduğumuz proje ile Giresun-Dereli arası karayolumuzun 1800 mt lik kısmı 23 mt genişliğinde bölünmüş yol şeklinde düzenlenecek. Geri kalan bölüm ise 12 mt genişliğinde gidiş ve geliş (2x1) şeklinde olacak. Karayolundaki kör noktaları kaldırmak için toplam 902 mt uzunluğunda 17adet köprü inşa edilecek. Bazı keskin virajları ortadan kaldırmak için de toplam uzunluğu 1066 mt olan 4 adet tünel yapılacaktır.
Karayolumuzun 6,5 km’lik bölümünün ihalesi yapıldı, çalışmalar bitme aşamasına geldi. Geriye kalan kısmın proje ihale çalışması başlamış olup halen devam etmektedir.
Dereli-Şebinkarahisar Arası Karayolu Çalışması
Giresun-Dereli-Şebinkarahisar Kara Yolu Giresun’u iç kesimlerdeki ilçelerimize ve İç Anadoluya bağlayan en önemli karayolumuzdur. Sayın Ulaştırma Bakanımızın verdiği söz çerçevesinde Dereli-Şebinkarahisar karayolumuzun iyileştirme çalışmalarıyla ilgili projenin takibini sürdürüyoruz.
Dereli-Şebinkarahisar Karayolumuzu karayolları standartlarına getirmek için iyileştirme çalışmaları çerçevesinde Eğribel’e kadarki 52 km’lik bölümün projesi bitirilmiş ve Karayolları Genel Müdürlüğünce onaylanmıştır. Sivas Karayolları Bölge Müdürlüğünün sorumluluğunda olan Eğribel-Şebinkarahisar arası bölümün projesi ise bitmek üzeredir.
Projeye göre yolumuzun genişliği 12 mt olacaktır. Kör nokta olarak adlandırılan keskin virajları ortadan kaldırmak için toplam 330 mt uzunluğunda 6 adet köprü yapılacaktır. Köprülerle kaldırılamayan virajlar tünellerle geçilecektir. Bu kapsamda Eğribel tünelinin haricinde toplam 2320 mt uzunluğunda 7 adet daha tünel yapılacaktır. Bu tünellerden 2 âdeti çığ tüneli standardında olacaktır. Yolumuzun iyileştirilmesi çalışmalarında sanat yapısı olarak 35.547 m3 duvar ve 603.104 m3 betonlama gerçekleştirilecektir.
AK PARTİ iktidarı ve bölge milletvekilleri olarak verdiğimiz tüm sözlerin arkasındayız. Giresun ve hemşerilerimizin yararına olan tüm projeleri takip etmekten mutluluk duyuyoruz. Yol çalışmalarının hemşerilerimize hayırlı olmasını diliyor, sevgi ve selamlarımı sunuyorum. 24.06.2010
Ali TEMÜR
Giresun Milletvekili
----------------------------------------
Not:
Şebinkarahisar topraklarında yılların biriktirdiği yığınla sorun var.189 keskin virajın kaldırılmaması ,
Eğribel Tüneli’nin oldurulması,
Yeni şehir planı ile heyelanla mücadele çalışmalarının başlatıldığının da acilen bildirilmesi
gibi düşünen insanların beklediği müjdeli haberler olmalı.
İhalesi yapılan işlerin haberleri..H/O
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.