Günaydın Türkiye.
Belli ki;uyku mahrurluğundan açamadığımız gözlerimiz,etrafın tozu dumanı arasında iyice görmez olmuş.Kulaklarımız duymaz.Etimiz hissetmez.Burnumuz kalleş tuzakların kokusunu alamaz hale gelmiş.
Tutulma yaşayan ’olduğundan şüphe duyduğum’ akıllarımız cep doldurma telaşında olup bitene kapılarını kapatmakla kalmamış,üç maymunu oynuyor hayasızca.
Got kafalılığımız şık bir abiye gibi ışıl ışıl parlıyor üzerimizde.
İsraiL’ e ,Abd’ye ,avrupaya,pkk denen leş topluluğu ve onun yandaşlarına öküzlüğmüzü tescil ettiriyoruz resmen.
Filistin için sokaklara dökülüp nefret kusarken pisi pisine yitirilen yaşamları timsah göz yaşlarının utanmazlığında izliyoruz.
Utanmıyoruz.!!
...................................................................................
Utanmayan sadece bizmiyiz.?Yok yok .
Devlet ve devleti yöneten iradiri birimler birbirinden komik açıklamalar yapıyor.Genel Kurmay Başkanlığı sözcüsü çıkmış.’İsrail’in bu işte parmağı yok.’ diyor.
Yuhhhhh..Ohaaaaaaaaaaa.Çüşşşşşşşşşşşşşş..
Yazıklar olsun..!!!
Başbuğ abd’ye istihbarat paylaşımı için teşekkür ediyor.
Eee sayın paşam abd istihbaratı paylaşırken siz o ara neyle meşgüldünüz?.Ya da bizim derin devlet?
Sormazlar mı adama?
Bırak bu işi demezler mi?
.....................................................
Yıllardır bir komedi parodisinden öte gidemeyen sancılı AB sürecimizde,dayatılan insan hakları,demokrasi ve özgürlük kavramları,apo’yu darağacından alırken,vatan evlatları bir bir toprağa .emnanet ediliyor.
Size birşey söyleyeyim sevgili okurlar Demokrasi diye bir şey yok..!!
Varsa da bize yok.!!
Demokrasi eşittir Irak,eşittir Afganistan,eşittir Gazze,eşittir Afrika,eşittir Vietnam,eşittir pkk,eşittir bdp.!!
Alın size demokrasi!.
İster kabul edin ister etmeyin.!!
Böyle.
............................................................................
Milli Güvenlik Kurulun’da çıkan karar Şakadan da öte.
’Bundan sonra sınır karakollarını erler değil,eğitimli subaylar koruyacak.’mış.
Yok yahu hiç gerek yok.Bizim bordo bereliler,özel harekatçılar Başbakanı ve Cumhurbaşkanını korumakla,parti mitiglerinde bina tepelerine çıkıp genel başkan korumalığı yapmakla görevliler.!
Sınır karakolunda, memleketimin garibanı aldığı üç aylık eğitimle kahramanca ölür.Bundan da hiç gocunmaz.!!..
Kanında var kahramanlık yiğidimin.
........................................................................................
Muhalefet ayrı bir soytarılık içerisinde.!
Gandi Kemal,Devlet Bahçeli kargaşa bekliyor erken seçim tellallığı yapmak için.!
Seçim olsa ne olacak?
Allah aşkına Mhp iktidardayken ne yaptı.?Aynı Mhp değilmiydi aponun idamını ortadan kaldıracak tasarıyı onaylayıp meclise gönderen?
Gandi Kemal sen ne yapacaksın.?
Tayyip Erdoğan ne yapabiliyor ki..?
.............................................................................
Açılım zırvalığı ile başlayan,habur rezilliği ile devam eden,israil kepazeliği ile sonlanan politikalarımızın bizi götüreceği nokta gittikçe belirsizleşiyor.
Ufuk siliniyor.!
İstikbal kararıyor.!!
..........................................................................
Günaydın Ey Türk Gençliği.
Bu yazı,otur ’BİRİNCİ VAZİFENİ’ uzun uzun düşün diye kaleme alınmıştır.!
Alp Kamber.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.