- 626 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
Halkalı Sivil Askeri Araca Baskın!!!
Yine acı, yine kan yine sivil askeri araca uzaktan kumandalı patlayıcıyla düzenlenen saldırı. Biri onyedi yaşında genç kızımız olmak üzere, beş şehit.
Doymadılar kan dökmeye, doymadılar karışıklık çıkarıp, huzur kaçırmaya, doymadılar bu ülkenin evlatlarına kıymaya.
Yazmaya ellerim varmıyor, üzüntüden dilimiz damağımıza yapıştı, söyleyecek söz bulmakta zorlanıyorum.
Rabbim şehit yakınlarına sabır, metanet, dayanma gücü ver.
Sözün bittiği yer galiba bu , yeter artık dedik, yapmayın, kıymayın bu gençlerimize dedik, kime söylüyoruz. Sanki vicdanları varmış gibi, sanki onlar da bir kalb, merhamet taşıyorlar gibi, sanki onlar bu kadar vahşeti yaparken kıpırdamayan kılları, yalvarmalarımız karşısında insafa gelecekler gibi, sanki, sanki, sanki…
Ey yetkililer, sizlere sesleniyorum, üzüntü ve ağlamaktan kısılan sesimizle, birlik olun, beraberce bir çözüm getirin, bu vahşet dursun.
Sanki ülkemde savaş var, sanki dört kolda, dört cephede bilmediğimiz düşmana engel olmaya uğraşıyoruz. Savaşta en azından düşmanı biliyorsun, kimdir, nedir, nerelerden saldırır!
Dün Diyarbakır’da karakol önüne araçla yanaşıp, kahraman askerimizin, canı pahasına savunduğu karakolu ve arkadaşları haberini akşam içimiz yanarak izledim, gece geç saatlerde.
Onun acısının ardından, sabah halkalıdaki menfur saldırı!
Ayrık otları gibi bitmiyorlar, bitmeyecekler gibi.
Yazamıyorum üzüntüden, söyleyecek teselli sözü kalmadı artık.
Allahım yar ve yardımcısı ol bu milletin, şehit ailelerinin kalblerindeki üzüntüye sen teselli ver. Acıları çok büyük, gencecik fidanlar, ne ağlamakla ne sızlamakla geri gelmeyecekler.
Biliyoruz, ama kim dindirecek bu ailelerin acısını, onca emekle, sevgiyle ihtimamla büyütülüp, tam ele geldikleri, ailelerine destek olacakları dönemde yitirilmeleri, bir daha göremeyecek olmaları, çok çok acı.
Rabbim, yarın ahirette şefaatlerine nail eyle.
Mehmetçiklerimiz sana emanet, ne olur, bu ülke çok acı günler geçiriyor, başka acılar verme, ne olur Yarabbi, ne olur!!!
YORUMLAR
handan akbaş
Ne desem artık boş.Ben isyan ettikçe bu şerefsizler daha da azıtıyor.Deliriyorum adeta.Kahroluyorum sinirimden.Bunların kökünün kuruyacağı günleri sabırsızlıkla bekliyorum.Kusura bakm abla bu konu açılınca kendime hakim olamıyorum.Çok duyarlısınız bu arada.Keşke başkaları da sizin gibi duyarlı olabilse.Sevgiyle kalın.ERen
handan akbaş
İnşallah artık biter, inşallah.
Duyarlı yüreğine sağlık, Eren selamlar.
insan hakikatten söyleyecek söz bulamiyor
bunlari yapanlar kücücük beyinli baskalarinca yönetilen zavallilardir.
vur dediginde vuran insan kilikli seytanlar ne amac ugruna yaptiklarini bile bilmeyenler.
dag baslarinda ölüp kalan kafasizlar.
vatan ugruna ölenlerin ardindan cekilen acilar bile kutsal her sehidin yeri cennettir ya onlar
bunca günahsizin canini alip binbir ahi üzerinde tasiyorlar kendi kursunlarina hedef olsunlar dilerim.
bilemiyorum yüreklerimiz dolmus.
yüreginize saglik sevgili handan
sonsuz sevgimle
handan akbaş
Rabbim başka acı göstermesin, inşaallah.
Okuyup, yorumladığınız için teşekkürler, sevgilerimle.
"Doymadılar kan dökmeye, doymadılar karışıklık çıkarıp, huzur kaçırmaya, doymadılar bu ülkenin evlatlarına kıymaya."
Maalesef Handan hanım maalesef doymadılar.Amaç zaten dediğiniz gibi, kargaşa çıkarıp, huzur kaçırıp, halk üzerinde yılgınlık, karamsarlık oluşturmak. Bekleyeceğiz yüce yaradanında bir hesabı vardır mutlaka.
Allah şehit ailelerine sabır versin.
Saygılar, selamlar
handan akbaş
Son zamanlarda hiç haber dinlemek gelmiyor içimden.Dinlediğimde yeni şehit haberleriyle içim acıyor. Sanki haber dinlemezsem, şehit haberlerini duymayacak, sanki herşey güllük gülistanlık olacakmış gibi...
Yeter artık giden canlara, yeter artık anaların babaların feryatlarına...
Sevgilerimle...
handan akbaş
Allah inşallah sesimizi duyar, bu acıların dinmesi hepimizin ortak dileği. Ben de artık duymak istemiyorum. Yüreğimiz yanıyor. Vatanımızı koruyan Mehmetçiklerimizin Allah yardımcısı olsun, şehitlerimizin ruhu şadolsun. Teşekkür ederim duyarlığı yüreğinizin için Handan Hanımcığım. Ortak sesimiz oluyorsunuz. Sevgilerimle..
handan akbaş
Sırf gururla askere gönderebilmek için bir oğlum olsun isterdim...
Hepsiyle gurur duyuyoruz askerlerimizin. Alalha emanet olsunlar, onlar ve hepimiz..
Kutluyorum seni Handan Hanım. Gündemle alakalı duyarlılığından dolayı...
Sevgilerimle.
handan akbaş
bu kaleme bu yüreğe derinden saygı duyuyorum......sağolasın varolasın.....saygılar
handan akbaş
Amin Amin Amin, diyorum ben de dualarına içtenlikle Handancığım. Artık analar ağlamasın.
Ben de yeter diyorum. Ne zaman bitecek bu zulum, bu işkence? Memeleketimin refaha ve güzel günlere çıkması için duacıyım. senin gibi. Sevgilerimle...