- 1024 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Nefislerindekini değiştirmeyen bir milletin
“BM” taraf tutuyor, İnsanlar yaptığı işin neticesine göre değerlendirilirler. BM teşkilatına güvenen milletler diyor ki; İsrail’in yaptığı tüm kötülükler bu teşkilatın eseridir. Değilse bile; “Sen kötü bir öğretmensin!” İsrail’e hiçbir yaptırım yapmıyorsun. İrak’a, Demokles’in kılıcı kesildin. Neden? Bu yalınız Türkiye’nin meselesi mi? Sorumluluğu BM üzerine niçin almıyor?
Bir kötülük ya direkt, ya da dolaylı yapılır. Sayın başbakanın dediği gibi; İsrail’in yaptığı yanına “KAR” kalıyor. Devletlerarası hukuk varmış. Sanki İsrail devletle arası hukuka uyarak mı yapıyor? Operation’un anında BM askerleri de bir Operation İsrail askerlerinin üzerine neden yapamıyormuş? Çünkü: BM’nin dişleri sayılmıştır. (“Sich die Zahne zahlen”) Demek ki bu Birleşmiş Milletler Teşkilatı eskimiş. Eskimiş çoraplar atılır.
Oyunun neticesi şudur. Müslüman milletler sindirilmiştir. Üzerindeki Devletler kendi Anayasalarını bile Siyonist Planlara uyumlu yapmışlardır. Geri bıraktırılarak, Nükleer silahları da yoktur. Şımarık İsrail tahrik edecek. Ortadoğu’da savaş çıkarılacak. Bir taraftan milyonlarca Müslüman yok olacak. Avrupalılar ile Amerika, içindeki polise kan kusturan, yolsuz, işsiz, çapulcu terörist ipe sapa gelmeyenleri asker adına harcanmış olacaklar. Hümanist takım yine hakem olup mutlu hayatlarına kavuşacaklar. Çanakkale öğle olmadı mı? Hümanizmin 1789 icatlarından biri de şu atasözü değil mi? (“Wehn dei Zwei stratten gewinnen die Driette.”) İki kişi kavga ederse Üçüncüsü kazanır. Hep Siyonistler kazanmıyor mu? Bu oyunla Ortadoğu’yu işgal mi edeceksiniz? Buna çocuklar da gülüyor. Osmanlıdan sonra hangi savaş kuralına uyuldu ki; yapılan işgal ve soy kırımlarına Savaş diye adlandırılıyor. Bu kavrama BM bile sadık değildir. Eğer sadık olsaydı, Almanlara kesilen soykırım cezası İsrail’e bin kere kesilirdi. Böyle kalleşlerle bir olunmaz..
Şuna bak! hem suçlu hem de Güçlü. Hem korsanlık yapıyor, Yetimin öksüzün malını gasp ediyor, Hem de zeytinyağı gibi üste çıkıyor. Aman ne güzel Dünya! Utanmaza bak! Unutma: Sen ateizmin elinde bir oyuncaksın. Siyonizm’in merkezisin! Senin dünyaya Barış ve Demokrasiyi istismar ettiğin gibi karşına çıkılırsa delik ararsın girmeye. Almanya’da seyrettiğin, Mauze feastleri seyredecek yer bile bulamayacaksın. (Farelerin Bayramı. F.Kafka) Acaba? Almanlar mı, İspanyol’lar mı seni kabul edecek? Seni Akıl hocaların hiç kurtarmayacaklar. İslâm’a göre yalınız yol kesmenin cezası şudur. Sağ kol sol bacak kesilir. İsrail yetkili kimse; hemen mahkeme edilmelidir.
Hz. Musa’nın kavmi bilir. Allah, Kur’an’da şöyle diyor: “Nefislerindekini değiştirmeyen bir milletin halini biz hiç bir zaman değiştirmeyiz.” – Ey İsrailliler; 1789 Fransız ihtilâlinin eseri devletler 100 yılı geçmeden çöküyor. Akıllı olanlar nefislerindekini değiştirip Süperliğe oynuyor. Kaldı mı? Kapitalizm, Marksizm, Komünizm veya Sağcılık, Solculuk? 68 kuşağı silâhları kendi devletlerine çevirdiği günden sonra başlayan küreselleşme seni öyle çiğneyip geçti ki; bizdekilerin adı ERGENEKON’a; Sen İsrail’in adı da TERÖRİST devlete çıktı. Uyan! Senin büyük hayâlinin üzerinden 42 yıl geçmiştir.
Barıştan yana olan Devletler toplantılarında şu iki kararı alsalar; Görün! Bakın! BM’liler ayaklarımıza nasıl kapanacaklar.
Karar: 1- Tüm Üniversitelerde, Kurumlarda Ateist ve Siyonist fikir ve kavramlar sigara yasağı gibi veya Veba mikrobu gibi yok edilecek. (Zaten yok oluyor da zaman kazanalım)
Karar: 2- Yeni Birleşmiş Milletleri kurulacaktır. Bu günkü BM’ye de yol gösterecektir. Artık tek başına bir iş beceremiyor. Bu günkü Süperlerin korkusu da Bir İslam birliği korkusu değimli? İsrail’in elinde kurtuluşu için en sağlam bir koz vardır. İMANA GEL İSLAMI KABUL ET! Düşün bir kere; güçlü olan; Dünya görüşü, güçlü olandır. İsrail’in yaptığı tüm yerleşim yerleri Müslümanlara hazırlanmaktadır. Hz Ömer Peygamberin düşmanıydı. İslam halifesi olmadı mı? İşte öyle bir şey….([email protected]