Sen Unutulamayansın...
Değirmenler olmazsa hayatımız bir çeşmekeşe dönerdi... Un öğütülen değirmenler değil kastettiğimiz... Onlarda elbette hayatımızı idame ettirmemize vesiledir... Bizim bahsettiğimiz zamandı. Zamanın çarkında öğünen, öğütülenler...
Zaman en büyük değirmendir... Her şeyi öğüterek derinliklerine savurur.
Günleri, ayları, yılları öğütür çarkında.
Ömrü öğütür, insanları öğütür üçer beşer siliniverirler yeryüzünden... Nice insanlar gelip geçmiştir çarkından niceleri öğütülmektedir. Niceleri gebedir zamanın çarkından geçmeye. Silinmeye yüz tutmuş nice duygular son demlerini yaşamakta acımasız çarkında.
Acımasız mıydı gerçekten?
Olması gereken miydi? Olmasaydı nasıl olurdu bilemeyiz. Vardı ve öğütüyordu hepsi bu...
Gönül vardır birde... Duyguları barındıran... Zaman zaman yenik düşüyordu zamana... Duygular siliniyor savruluyordu derinliklerinde...
Unutmam denilen unutuluyordu... Hasret çekilen, yolları gözlenen, olmazsa yaşayamam denilenler yerini yeni hasretlere bırakıyordu. Yeni sevdalar ekiliyordu gönül bahçelerine. Sulanıyor büyütülüyordu... Devran dönüyordu zaman işini yapıyordu...
Her şey unutulur muydu? Öğütülür müydü çarkında zamanın... Unutulmaz olan, hala beklenen, vuslat türküleri yaktıran, neyi ağlatan sevgiler sevgililer yok muydu?
Zamana galip gelen, ruhla varolan,silinmeyen!
AŞK....
O, öğütülmeyendi, öğütülemeyen....
Birde unutmak istenilen vardır... Unutulmayan...
Sen unutulamayansın.