- 4036 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
BİR GENÇ KIZIN DUYGULARI
Ben 17 yaşında bir genç kızım, ailemi arkadaşlarımı hayatı çok seviyorum.Karşılaştığım olumsuz olaylar ailemin yanımda olmasıyla beni hayata bağladı. Benim en çok kızdığım şey yalandır,söyleyenleri hiç sevmem ve yanımda olmamaları için elimden geleni yaparım onlara yer yok hayatımda. Bu son yaşadıklarım bana büyük bir ders oldu. Bende aşık oldum ve yara aldım bu küçücük kalbimde ve kimselere güvanmemeğe karar verdim tek hedefim okumak okumak.Ailemi çok seviyorum ve yanımda oldukları için sonsuz teşekkürler.
YORUMLAR
sanırım yaşıtız....ben de 17...dediğin gibi ne yaşarsak yaşayalım ailemizin arkamızda durması ayakta tutuyor bizi....evet aslında çoğumuzun en nefret ettiği şeydir yalan....kim sever ki?inan ki yalan söyleyen bile sevmez yalanı , kendisine söylenmesini istemez......aşka gelince çoğumuz yaşıyoruz yaşayacağız onu.....yara da alacağız elbette ama önemli olan hızlı davranmamak aşka ulaşmaya çalışmamak ....zaten o bizi bulacaktır......hele bir okul hayatı bitsin bir işin elinden tutalım ....okumalıyız okuyacağız......önce bir kariyer yapalım da gerisini sonra düşünmürüz...öyle değil mi Melisa???
Evet, siz 17 yaşında bir gencecik bayan olarak ve bu yaşınızdan sanırım daha küçük iken siz; "...Bende âşık oldum ve yara aldım bu küçücük kalbimde..." diyorsunuz. Bir kere o AŞK değildi maalesef! O yaşta ve yaşlardaki insanlar kesinlikle ÂŞIK olamaz ve olmamışlardır.
Hayatın, geçmişten bu zamana kadar olan tarihinde, o gencecik yaşlarda ÂŞIK olunmaz. Zaten bu dünya nüfusunun yaklaşık 6,5 milyar insanın içinde belki birkaç yüz bin kişi ÂŞIK ya vardır, ya yoktur! Sadece çok beğenmek ve ilgi duyulan sevgi yani sevmektir. Aşkın temel kaynağı bu dünyada olan ve bulunan bir şey değildir. Bu dünyadaki AŞK denilen şey gerçek aşkın bir deneyimi ve sınavı olan ve bizlerin aşkı anlamamızı ve o aşka sadık olmamız için bizlere sunulan bir manevi sevgiden gelen, bu dünya sevgisinden doğan sadık bir sevgidir. Gerçek AŞK Allah’a olan bağlılık ve ona ÂŞIK olmaktır. Bu dünyada AŞK denilen sevgi, işte o aşkın nasıl olduğunu tanımamıza yardımcı olan, güçlü ve sadık bir sevgi örneğidir.
Sakın kendini üzme ve âşık oldum da ben arzu ettiğim bağlılık ve dürüst olan o sevgiyi alamadan, kaybettiğini sanma. Sen sadece yaşının ve kanının kaynadığı ve birde gençliğin verdiği heyecan ile birini çok beğendin ve ona güvenerek, ondan bekleneni kazanamadın, sanırım. Bundan da aslında sana yarayacak çok değerli ve erken yaşadığın bir hayat tecrübesi çıkarırsan, buda sana yarar.
Her yararsın bir şeyden, bir yarar çıkarmak vardır!
Alem-i Sır
Her hata bir tecrübedir.Bu bir derstir.Ve ayrıca '' okuma '' hedefini büyütmeyi çok takdir ettim.Aşk'a bir süreliğine ara vermeyi de.Hedeflere ulaşmak için yol almaya başlamalı.Genç yaşlarda yaşanan hayal kırıklıkları daha bi tahribat yaratabilir.O yüzden '' aşk yok,üzülmek yok''...Genç kıza duyurulur...Sevgiyle kalın...ERen
Bir_Kucuk_Ask tarafından 6/15/2010 8:36:49 PM zamanında düzenlenmiştir.