UNUTAMADIĞIM LİSELİ KIZA
sevgili esra öncelikle allahın svegisi üzerinde olsun.ben seni hiç tanımıyordum daha önceden,ama abla tanıyordum.bence ablanı herkes beğenirdi.beğenilmeyecek bi yanıda yok hani:).esra sen bizim okula gelmeden önce seni rüyamda görmüştüm,yani anlayacağın seni ilk defa rüyamda gördüm.senin geldiğin gün abin vefat etmişti.inanki abin için çok üzülmüştüm.allah mekanını cennet eylesin.seninle ilk konuştuğumuzdan bi hafta sonra bir kız gelip bana :"esra demişki benle serhat çıkıyoruz kimse teklif yollamasın" dedi. bende tmm dedim kendisine söylerim dedim böyle bişi demişmi dememişmi diye.Ama yapamadım,söyleyemedim sana belki ilk hatasıdır dedim kalbin kırılmasın istedim.hatırlarmısın ilk geldiğin günden 3 hafta sonra arakadaşlarınla beraber üstü açık çardakta oturmuştunuz.yağmur yağmaya başlamıştı sizin kızlar sınıfa gitmek istemişlerdi ve gitmişlerdi hatta sana demeden aralarına almak istemediklerin içindi bence.işte buda benim zoruma gitmişti,çünkü biz yenimahalleliydik,başkaları bizi değil biz başkalarını aramıza almayız.hani sana demiştim ya bi sorunun olduğunda gel yanıma eğer bir sevdiğin varsa ne biliyim çıkmak istediğin bir bile varsa söyle bana kim olduğunu söyleyim sana,ama sen bana inanmadın bana sornadan emreyle çıktın,tamda adamını bulmuştun diyemem,çünkü sana görebiri değildi.emrenin sevgisi ni taşıyamazdın,hep üzüntü içinde gezecektin.sen emreyi tanımadan oonunula arkadaş oldun,ilk yanlışın burda oldu işte.herneyse fazla lafı uzatmayacam çünkü anlatsamda bana inanmayacaksın.sen bir sabah okula gelirken ben,garip ve bir kaç arkadaş d.s.i nin orda oturuyorduk.sen önümüzden geçtikten sonra garip sana laf attı duymadın,bende bidaha laf atma dedim,bana dediki sen yine karıştın senin neyin oluyor bacınmı sevdiğinmi,dedimki benim arkadaşımın kardeşi benim bacımdır,laf atmam,lafta attırmam dedim,garipte tmm bundan sonra bacımdır dedi.bu lafı diyen kişi şuan senin çıktğın kişiyse ikinizden şüphe duyarım.ben seni herzman bir kardeşim olarak sevdim,biliyorum sen bana hiç inanmassın ama anlattıklarım hepsi gerçektir.gidp soracaksın biliyorum,oda yalan olduğunu söyleyecek,yani yaşadığınız yalan aşk gibi,kendisi seni yalan sözlerine inandıracak.inanırmısın orasını bilemem.sen beni zaten okula rezil ettin,bende kendimi bu rezillikten kurtarmak için mecburdum senlen çıkmaya,seninle kimsenin çıkmasını istememe sebebim,kimsenin seni hak etmediğidi.seni hak eden biri olacaktı.oda garipti.benimle senin için dövüşen,ölümünede olsa seni kazanmak için herşeyi yaptı.ben bunları yapamazdım.çünkü ben seni hiç sevmedim,sevemezdimde,çünkü kimsenin sevgisini taşıyamazdım.kimsenin acısını taşıyamazdım,benim bedenim yorgun be esra,senin gibi ayakta durabilecek bir insan değilim ben.senin gelmen benim gerçekten dostlarımı ortaya çıkardı yani yalan dostlarımı gösterdin bana.bunun içinde tşk ederim.gelelim öpme konusuna:seni gerçektende öpecektim yener hoca gelmeseydi,çünkü kendimi rezilikten kurtarmanın başka yolu yoktu.fotoların bendeydi ve hala bazıları yanımda.en özellerini sakladım çünkü onlar bana lazım.gelelim sariyer börekçisine:ben sana kaç defa dedim oraya fazla takılma diye teklif gelir sonra bende gider adamın ağzını burnun kırarım diye ben daha bu lafı demeden sana teklif gelmişti.aaaaah hiç inanmadın bana,hep yalan insanlara hep yalan yüzlere inandın,ne olacaktıki birkezde bana inansaydın.sen beni rezil etmiştin zaten okula ozamanlar senlen çıkmak isterken sen neden hep ablanla çıkmam için bana baskı yaptın,çokmu istedin çıkmamı.gelelim münübüs konusuna:ben seni bırakırken minüvüsün mavini bana dediki kardeş baksana vaktin varsa konuşalımmı dedi bende tabi dedim,ama ne konuda konuşacaktık demeden seni gösterdi ve içim öyle acıdıki,çünkü böyle şeyler seni bende koparıyordu,ben seni kaybettiğim için şu an acı çekmiyorum,hergece abinin benim rüyama gelipte bana çektirdiği acıdan dolayı yıkılmış durumdayım,ben bu yüzden acı çektimve çekiyorumda,bu acıdan kurtulmanın tek yolu seni sonkez görmek uzaktanda olsa görmek,sonkez yüzüne bakmak ve elveda demek.seninle ilk konuştuğumuz günün akşamından itibaren abin rüyelarımdaydı hep,ve bana söylediği bi lafı vardı onu hiç unutmam."onu kaybettiğin gün,senin hayallerinin ve geleceğinin sonudur,ama onu kazandığın gün ise senin öldüğün gündür".gerçektende öyle oldu ölmekten korkuyorum esra işte bende bu yüzden vaz geçiyorum senden,işte bu yüzden bunu yazmak istedim.hani hatırlıyormusun gariple ben tartıştığımız gün sen kübra ve dilan yanıma geldiniz,işte ozaman ne diyeceğini çok merak etmiştimve halada ediyorum bilmiyorum bu yazdıklarıma cvp ne olur.mavin bana dediki senin bu gezdiğin kişi sevdiğinmidir yok dedim neden,dediki abi bu kızla benim ustam çıktı,bu kızı kirletecekti ama yapmadı,çünkü daha ufaktı ondan yapmadı,bu lafı söylerken mavin bana benim gerçektende yıkıldığım andı,ve seni kaybettim işte o gün herşeyimin bittiği gündü.o günle beraber ağladım hemde hışkırıklarla beraber,bir haberim daha var artık işkilerle beraberim yani anlayacağın beni ölümlere attın esra kızmıyorum aslında sana üzülmene dayanamam,sen üzülürken ben yıkılıyorum.diyeceklerim bu kadar esra herşey için sağol sen erişilmesi zor ve kazanılması gereken ilk kişisin.umarım allahın bütün güzellikleri üzerinde olur k.i.b allaha amnet ol.by ßy_$@İR(SERHAT YILDIZ)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.