- 731 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
BAŞBAKAN BİLMİYOR MU?
Başbakan Karadeniz’de etkinliklere katılmış.
Trabzon ve Rize’deki temasları hakkında bilgi veren Erdoğan, sözü Gazze konusuna getirmiş de şöyle demiş:
-Bize diyorlar ki; Türkiye’nin Orta Doğu’da ne işi var, Filistin’de ne işi var? Gazze ile Türkiye neden ilgileniyor?
Devam ediyor sözlerine:
-Bunu söyleyenler, açık açık ifade ediyorum; bu ülkenin tarihinden nasibini almayanlardır. Adama sormazlar mı; Amerika’nın Irak’ta ne işi var, Filistin’de ne işi var?
Ah Başbakan ah!
Bu soruların cevabını en iyi siz biliyorsunuz da, edebi sanatın bir türü olan “Tecahül i Arifane” , (Bilip de bilmemezlik) yapıyorsunuz.
Evet siz de biliyorsunuz ki, Amerika Irak’ı sömürmeye geldi.
Öldürmeye geldi.
Büyük Ortadoğu Projesini yürütmeye geldi.
Irak’ı bölüp parçalamaya geldi.
Irak’tan kendine hizmet edecek, ya da İsrail’in önünü açacak birden çok devlet çıkarmaya geldi.
Çoğu bebek, bir buçuk milyon Müslüman’ın kanını almaya geldi.
İsrail’in emirlerine amade bir Kürt devleti çıkarmaya geldi.
Bizim kırmızı çizgilerimizi yalatmaya geldi.
Tarihi eserleri yağmalamaya, yakıp yıkmaya geldi.
Camileri bombalamaya geldi.
Türbeleri yıkmaya geldi.
PKK’yı desteklemeye geldi.
Yumuşak karnımıza hançer dayamaya geldi.
Bir sonraki hamlesi için bizi yumuşatıp turşu etmeye geldi.
D-8 i yok etmeye geldi.
Milli Görüş iktidarını önlemeye geldi.
Anarşi ve kargaşa tohumları ekmeye geldi.
Şuurlu Müslümanların kökünü kazımaya geldi.
Filistin’i katledip Mescidi Aksa’yı İsrail’e vermeye geldi.
Arzı Mevud’u gerçekleştirmeye geldi.
Daha sayalım mı?
Zaten bunların bir kısmını da hiç saklamadı.
Bunları elbet Başbakan olarak siz de biliyorsunuz ama, edebiyat yapıyorsunuz.
Bu konuda siz de Millet de biliyor ki, Amerika Irak’a sizin sayenizde geldi.
Hatırlayalım mı?
Amerika gelebilmek için birilerine yüksek koltuklar verdi.
Türkiye’deki memurların maaşını ödeyebilmek için milyon dolarlar verdi.
Eşbaşkanlıklar verdi.
Milyar dolarları “Bağdat’a ilk bomba düştüğünde” kasaya aktarma sözü verdi. (Sahi sözünü tuttu mu acaba?)
Cesaret madalyalarını zatıalinize verdirdi.
Parti başkanlığı sıfatından başka sıfatı olmayanları alay ı vala ile kırmızı halı döşenmiş makamlara çağırıp payeler verdi.
Gözleri, kamaştırdı.
Kulakları sağır etti.
Belki de mühürledi.
Hidayetleri karattı.
Hava koridorları açtırıp, ölüm makinası olan uçaklarını buradan yolladı, ikmallerini yaptırdı.
Topraklarımızdan kalkıp şehirleri yaktı, masumları bombaladı. Sorti sayısını açıklamak da size düşmüştü.
Havaalanlarını açtırdı, limanları açtırdı, silah ve cephaneyi buradan sevketti.
Irak’taki askerinin ikmali işlerini de bir ticaret olmak üzere sizlere verdi.
Tırlarımız bu ulvi (!) görevi yaparken az mı zayiat verdik?
Amerika ile koalisyon ortağı olduğumuzu ifitiharla ifade eden sizlerdiniz.
Zatıaliniz bizzat dualar ederek Amerikan askerlerinin sağ salim geri dönüşünü kolaylaştırmadınız mı?
Morali bozulup yorulan Amerikan askerlerinin “moral” bulmaları için sahillerimizi tahsis edip, kızlarımıza karşılatmadık mı?
Bunları başkalarına sormak yerine neden siz ifade etmezsiniz?
Bilmez misiniz?
Olur mu, en iyi siz bilirsiniz.
Gazze ve Filistin için eksik olsa bile çabalarınızı elbette alkışlıyoruz. Bu çabalar insanlık adına elbette bal kaymak…
Ama sayın Başbakan!
Bu kadarcık bal kaymak, küpteki bunca kötü koku yayan işlerinizin üzerini kapatıp AK’lamaya yetecek mi dersiniz?
Ama edebiyat hocası olsam 10 numarayı kesin size verirdim…
ekremsama
YORUMLAR
Allah kimseyi akıldan ve idraktan yoksun etmesin... reel yaşamda birşey olamamanın acısını buradan çıkaranlara sadece acıyorum.bu tür psikolojik vakalar her zaman var bitmeside mümkün değil..git dersin gitmez,sus dersin susmaz..engellersin yine yazar..saplantı bu olsa gerek..
Bedewi tarafından 6/14/2010 5:05:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Râzı.
idrakten mi yoksunsun be mübarek...
hayatında bir şey olamamış mı
benim yetiştirdiğim öğrenci yetiştiriyorum kafalarını senin gibi kuma gömmemelerini öğretiyorum
sen ne yapıyorsun
mikrop gibi bana bulaşmaktan başka...
her seferinde seviyesizliğince cevap vereceğim
kafanı kumdan çıkarana kadar...
SAYIN !!! BEDEWİ İSMİNİZE UYGUN DAVRANMAK KADERİNİZ Mİ
ALIŞKANLIĞINIZ MI
HALA HAKARETE DEVAM EDİYORSUNUZ
BU FİKRİNİZ OLMADIĞINDAN MI AHLAKINIZIN YATKIN OLUŞUNDAN MI...
BENİ TAKİP EDİP SAYFA KİRLETMECE OYNAMAK İSTİYORSANIZ BUYRUN BEN BURDAYIM (SİTEDE YANİ )
Râzı tarafından 6/14/2010 4:52:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
amerika ve israilin emellerini elbetde biliyoruz,ama Onların yediği her naneyide Syn.Başbakan a yüklemek bence haksızlık olur.Malüm 2.teskere geçmedi ve AKP iktidarında ilkler yaşanıyor.
Ekrem hocam,atalar"yiğidi öldür ama hakkını ver demişler"Şimdiye kadar herşeye el,etek duran iktidarlar böylesi bir dik duruşu hazmedemiyorlar.Haklısınız yeterli bağımsız bir ülke değiliz.İsrail mallarına bir boykot uygulayalım dedik,yediğimiz içtiğimiz hatda şu iletişimi kurduğumuz telefondan,bilgisayara kadar adamların malları,ee bekara avrat boşamak kolay,önemli olan çok çalışıp güçlü olduktan sonra bişeyler yapabilmek,gerçi "güç"anlamı bence gayet kaygan bir laf ama bu manevi birlikteliğide malesef karşı güçler yapıyor,biz hala düşmanda birleşemedikki güçlü olalım.
hazır olmadan diklenmek,nara külhanbeyliğine benzemezmi.Erbakan hoca,hep takdir ettiğim bir bilim adamı ama noldu,bir gecede hükümet deviren iç ve dış güçler hala bu ülkede ve hala yeni bir devir açmak isteyen başbakanla savaşmakda.
Bunu görmemek,safdillilik olur.
Ülke hala despot bir chp anlayışı ile kuşatılmış,yargı malümunuz.
Bir müslüman olarak elbet bazı olaylar içimi sızlatıyor,yeterli değil.
Bence türkiyede sessiz bir devrim yaşanıyor,desteklenmesede,köstek olmamalıyız.
selamlar.
İNCİRLİK ÜSSÜNÜDE BAŞBAKAN VERDİ
ORDUDA İSRAİL ODASI AÇANDA BAŞBAKAN
İSRAİLLE SİLAH ANLAŞMALARI YAPANDA...DEPREM PARALARINI CEBE ATANDA
APOYU ASMAYANDA
BİRBİRİNE KİTAP FIRLATIP MİLLETE 80 MİLYAR DOLARLIK KAZIK SOKANDA...
ABD PKK YA SİLAH VE GIDA VERİRKEN YAKALAYIP GÖRMEZDEN GELENDE BAŞBAKAN
ABD BAŞKANININ ÖNÜNDE EL PENÇE DİVAN DURANDA
PKK YI OY UĞRUNA MECLİSE SOKANDA
PKK NIN UYUŞTURUCU PARASINI ARASINDA PAY EDENDE
30 YILDIR PKK YI BİTİREMEYENDE BAŞBAKAN
BANKALARI HORTUMLAYIP KAÇANDA BAŞBAKAN
İYİKİ BAŞBAKAN VAR YOKSA
ALLAH MUHAFAZA...
olmayanadam
Milli Görüş / iktidar parti kavgasını ne kadar da bariz göstermişiniz...
.)
Pes doğrusu...ben okuyucu olarak bir tek şeye inanırım, siyasi karalama metinlerinde yazılı resmi belge varsa yazarın elinde buyrun meydan yazın, açıklayın, yayınlayın ama yoksa söylenen herşeyi aklın bulanıklığı sayarım..
Liberal hayat anlayışım neler de söyletti bana...
.)
Saygımla...
Bence taraflı bir yazı olmuş....zamanında kanlı mı olacak, kansız mı olacak gafı gibi..
İşte gerçekler..işte adam gibi düşünüp adam gibi dobra dobra hesap sorma..burada birilerini yağlayıp çıkar bekleyenler yazdıkları aynı paragrafta kendileriyle tezat oluşturanlar,gelsinler okusunlar öğrensinler hala objektif olabilme şansları var da;ancak idrakleri yetmez bunu anlamaya..
Sn.Sama; Yazdığınız her kelime her cümle doğru...gerçekçi olmak lazım..taraftar olup birilerinin koltuk altında yaşayanlar şimdi sizede saldırıya geçerler..
Saygılarımla..