- 1027 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
belkide çok yanlız olduklarından inanıyorlar.
belkide aldatıldığı umurun da olmuyor.
yada bi hayal dünyasın da bugün buna inanmak istiyorum diyor.
belki çok saf her söylenene inanan biridir.
yalançıda olsa karşısındakine değer vermiştir.gönlüne söz geçiremediği için,
inanıyor görünüyordur.ve umut ediyordur.
birgün bana yalan söylemeyi bırakaçak diye:)
sebebleri çok saydım sanırım.
aslında çok tartışılması gereken bir konu seçmişsiniz
en önemlisi için de insan var.
güzeldi tebrikler
hicbitmez
evet cok sey sayabiliriz ve saydikca hakikatten herseyi insan bilerek yaptigi kanisina variliyor cogunlukta.
sevgilerimle
güzel ve anlamlı bir yazı olmuş gerçekten...
bir kaç gün önce bende benzer şeylerden bahsetmiştim yazımda...
Biz ‘Eşref-i Mahlukat’ız yani, yaratılmışların en şereflisi…
Yeri geldiğinde kanatsız bir melek gibiyiz...
Yeri geldiğinde hayvandan bile aşağı…
Sevgi, saygı ve selamlarımla...
hicbitmez
tesekkür ediyorum degerli yorumunuz icin
saygi ve sevgimle
Çok doğru söylemişsiniz Serpil hanım. Hayır yanılmamışsınız. Serpil hanım kanaatımca dediğiniz şeylerin temelinde ya menfaat duygusu var, veyahut haset.
Maalesef başkalarını karalamak , başarılarını gölgelemek ve mutsuz hayallerini topluma yaymak için ellerinden geleni yaparlar. Yerine göre İdare-i maslahat olabilirler. Çünki arzu ve istekleri karşılanmıştır bir nevi sus payı gibi.
Ancak müsaadeniz olursa bu hususta milli iradeye saygıyı gösterebiliyorsak mesele bitmiştir. Belki hiç arzu etmediklerimiz dahi milletten görev yetkisi almışsa buna saygı göstermesini bilmeliyiz. Tamam eleştirimizi yine yapalım ancak vicdanımızın sınırlarını zorlamayalım.
Çok güzel bir yazıydı. Okundukça değişik değişik manaların içerdiğini daha bir güzel anlıyoruz.
Selam ve saygılarımla.
abdurr tarafından 6/13/2010 10:26:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
hicbitmez
Evet, hani uzun tutsam yaziyi degisik degisik manalara detayli yer verebilirdim.Bir düsünce diger düsünceye itiyor.
Baskalarini karalamak basarilari gölgelemek ve evet hakikatten baskalarinin mutsuz hayallerini topluma yaymak da bizim milletimize has.
Yasanandan kendine ders niteliginde pay alacagina o kisiyi birde kücümserler.Ama hic kimse gülmesin komsusuna ki gelmesin kendi basinada.
Gerci mutlu olsanda buna da bir kulp takiyorlar.
Nerden baksan tutarsizlik nerden baksan ahmakca diyesim geldi.
Sonsuz saygi ve selamlarimla
Çok manidar olmuş.
Kısa ve özlü bir yazı okudum.
Sanki yazıma cevaben yazılmış yada birbirini tamamlayıp, irdeliyor. Ne ilginç tesadüf olmuş.
Yazınız kısa olsa da net ve kararlı bir tutumu yansıtıyor.
Haklı olduğunuz yerler çokça.
Beğendim. ve zevkle okudum.
Baki selamlar.
hicbitmez
Hani duyuyoruz ya bazen, bir dostunda bir dostun ardindan ettigi sözleri
beni kandirdi felan.Yani insan farketmez mi karsidaki kisinin niyetini
insan belli eder kendini.Cikar amacli olan hersey kendini ilk andan itibaren belli eder yani kerizligin alemi nedir bunu bir türlü anlamiyorum inanki.
Sadece bunlari düsünerek yazmadim aslinda.
Ava giderken avlanmak konusunu birazda cikar amacli iliskiler icin kullandim bu düsünce vardi beynimde.Hayatina giriyorlar birinin umduklari rahati bulmayinca ilk problemde haydi baskasina....
Cok olaylar var insani insan olarak düsündürüyor
Su cikarciliktan sikayet edip cikar amacli yasayan insanlar.
tesekkür ederim sevgili Engin Tatlitürk cok degerli yorumunuz icin
hep sonsuz saygimla