Hamdiye-9 / Hocam çok heyecanlandım .
Tarih:07 Aralık 2008 Pazar 18:35:50
selam üzerinize olsun
Hocam çok heyecanlandım .Yapamayacağımı bilse göndermezdi hocam dedim biraz sakinleştim.Hocam zühre saati hangi saat ?Bir de niyeti yaparken namazdaki gibi ayakta kıbleye doğru durup,salavattan sonra ellerimi bağlayacağım, ellerim bağlıyken sadece fatiha ve besmele okuyacağım, her dönüşte fatiha ve besmele okuyacağım, sonunda salavat ve diğer duayı okuyacağım, sol ayakla çıkacağım .Başlarken niyeti ve salavatı ellerim bağlı değilken mi okuyacağım .Yanlış yapmaktan korkuyorum .sevgiler
Tarih:07 Aralık 2008 Pazar 19:32:06
RE:selam üzerinize olsun
Korkacak birşey yok.O bir ibadettir.Haslara mahsustur.Ben içinde bulunduğun bütün olumsuzlukların çabuk bertaraf olması için sana önerdim.Bugün senden sonra Esraya’da önerdim.
Niyetini,orada yazmayı ihmal ettiğim,dokuz kere istiğfarı,dokuz salavatı elini bağlamadan yaparsın.Sonra namazdaki gibi ellerini bağlarsın.Tabiidir ki yönün kıbleye dönüktür.Bir kere euzü besmele çeker,fatihayı okursun.Ardından istersen yalınız besmeleyle,istersen korunma ayeti olan ayetelkürsi ile devrini yaparsın.
Yazılarım bölümünde ihtilaçlar,yitik bilgiler bölümlerinde açıklanan seyrimelerin olumsuzlarında nasıl yapılacağı,yani hangi tehlikede hangi esmalarla devir yapılacağı da yazılı.
Maden ki ders almaya başladınız, azıcık ilim zamanı ayıracaksınız.
Korunma amaçlı olarak günlük bir kere herhangi bir namaz vaktinde yapılacak.Zühre saatini takip edemezsin.Saatlerle ilgili yazıyı henüz yazmadım.O konu ileride yazıldığında becerebilirsen yaparsın.
Şimdilik,namaz vakitlerinden birinde,ama her gün aynı vakitte yaparsın.İnsanın kendi nefsiyle ve şeytanla mücadelesinde çok etkili bir ibadet biçimidir.İlm-i ledün bilgisidir.Halktan gizlenmiş.Marifetullahtır.
Günlük birden fazla yapılmaz.Mevleviler bu bilgiyi kulaktan dolma öğrenmişler.Sayısız dönüyorlar.Hata ediyorlar.Kesretle yapılmaz.Günlük bir keresi yeterlidir.
Hastalandığınızda besmeleye ’’el şafiun el gaviyyun’’ esmaları eklenerek okunur.Bir belanın geleceğinden şüphe edilirse,haber alınırsa besmeleye ’’ ya dafiun ya maniun’’esmaları eklenerek okunur.
İleride daha ziyade bilgi edineceksin,inşaallah.
Bayramınız mübarek olsun.