HOŞGELDİN GÜLÜM ÇOK ÖZLEMİŞİM SENİ...
Hoşgeldin gülüm..çok özlemişim seni artık özlemin son demindeydi etrafa bıraktığın kokular kaybolmaya yüz tutmuştu ve hatta son günlerde resimleri toplamıştım gözümün önünden içim acıyordu kimselere duyurmadan koynuma almaktan ve ağlamaktan bitap düşmüştüm hoşgeldin gülüm...ne çok özlemişim seni..
Belliki sende çok özlemişsin geleli altı gün oldu hala gözümün içine bakmadın,elim elime değmedi yoğun bir kıvranma içindesin biliyorum senin bu hallerini ilk kez sırtımdan vurduğundada aynı şeyleri yapmıştın, ilk kez gidiyorum demen böylesine zor olmuştu..Ama büyüdüm gülüm zor değil buna katlanmak artık hayata karşı cabbar oldum korkma artık içindeki bütün sıkıntıyı at rahatla,bekliyorum korkma sitem etmeyeceğim yeterki rahat ol..
Hoşgeldin gülüm çok özlemişim seni...
En sevdiğin yemekler dolapta, en sevdiğin kıyafetim üzerimde,en sevdiğin kokulu çayı demledim en sevdiğim adam karşımda..çok özlemişim seni çok ...
Hoşgeldin gülüm..
Ekmek,aş derdimi yordu,yoksa gözlerine başka gözmü değdi oysaki nasılda özlemiştim anlındaki bukleni oynamayı nasılda özlemiştim burnunu sıkmayı çok özlemişim hoşgeldin gülüm..
Hala dün gece televizyon seyrederken uyuyup kaldığında üzerine örtüğüm battaniyenin altındasın hala sıkı sıkı tutuyorsun onu biliyorum uyanıksın içinden bunaldın sıkıntı ile bir sağa bir sola dönmekten yoruldun hoşgeldin gülüm çok özlemişim seni...
Olsun çok sorun değil ben seni çok özlemeyi sevmiştim çok sabır etmeyi kendi kendime yanmayı ve sönmeyi çok özlemiştim,deli deli esmeyi ve durulmayı özlemiştim..
Hoşgeldin gülüm çok özlemişim seni..
Ben misafir severim gülüm bilirimki misafir bereketi ile gelir,elimde avcumda ne varsa ikram etmeyi severim sende kapımıza gelen misafirsin kovmak olmazki elbet zamanı gelince müsade isteyeceksin bu kapıdan çıkmak için müsade senin güle güle gülüm ayağına sağlık...GENE BEKLEMEYİZ GENE BUYURUP GELME...
Hoşgeldin gülüm çok özlemişim seni...
Olsun hayat bu benim istediklerim kabul olacak değil ya ara sırada gözlerim nemlenecek arasıra her istediğimi almamalıyımki içimde ukte kalsın değerli olsun gücüm yetmediği için..
Hoşgeldin gülüm çok özlemişim seni
Keşke haber verseydin mazaretim var başka gün buyur derdim aniden gelince yüreğim hazırlıksız yakalandı az sersem oldum karşında hiç ölüye sarılmadımki bu yaşa kadar sanada sarılırsam gece korkutursun rüyalarımda,ALLAH rüyamı hayra çıkartsın...Hoşgeldin gülüm çok özlemişim seni...Dur ben sana kahve yapayım suyu gözyaşım,telvesi sevgim,şekeri aşkım olsun asırlardır ağzında kalan...Hemen falınada bakayım içinden çıkan kocaman ayrılık ve elveda yazan..
Hoşgeldin gülüm çok özlemişim seni...Yorma daha fazla ardından evi temizleyeceğim havalandırmam gerek kaybolsun kokun kaybolsun rüzgarla hayalin kaybolsun çünkü ben senle her bir gece kaybolmaktan yoruldum kendimi bulmam çok zor oluyor nerelere düşüyorsam çıkamıyorum zifiri kara gecelerden karabasan yolumu tıkıyor ne işin var aydınlıkta gitme sana masal anlatacağım dinle diyerek...
Hoşgeldin gülüm çok özlemişim seni...
Senden bir ricam var giderken teşekkür etmek için sende emanet kalan yüreğimi sessizce bırak sehbanın üzerine münasip bir yere kaldırırm şöyle gözümü fazla rahatsız etmeyecek yerde durmalı yada çöpçüye vermeliyim hani bir şarkı varya körolası çöpçüler aşkımı süpürmüşler... bu seferki şarkıyı ben yazdım aslan yürekli çöpçüler bana huzur verdiler...
Hoşgeldin gülüm çok özlemişim seni....ayağına sağlık güle güle yolun açık olsun....
HOŞGELDİN GÜLÜM ÇOK ÖZLEMİŞİM SENİ...
YORUMLAR
bu ne yazı böyle bacım
içim kıymık kıymık bölündü vallahi...
çok güzel çok duygulu bir yazıydı
kutladım kardeşim...
her dem sevgi ve saygılar
svtap
Evet,okurken etkilenmemek mümkün değil ama gerçeklerden de kaçmamak gerekir.Sizin sevginize layık değilse neden bu kadar eziyet kendinize?Yolu açık olsun,derim.Hoşgeldin gülüm,demişsiniz ama neden gidecek diye endişe ettiniz ki?Gidene kapı açık,GÜLE GÜLE...Kendinize daha güzel yarınlar ayırın.Sizi üzmeyecek size daha güzel AŞK lar yaşatacak sevgiyi bulun.Size çok güzel yarınlar diliyorum.Kaleminize sağlık.Sevgiyle kalın.