Allahım yardım et..Babama mektuplar-16-
Evvet babacığım yine kocaman bir merhaba sana..Ama hüzün dolu bir merhaba..Derinden bir iç çekerek başladım bu günkü mektubuma..
Babacığım o kadar yorgun,bitkin bir haldeyim ki artık yorgun bedenimi ayaklarım taşımaz oldu..Kafamın içi ise en zor aritmetik sorularından bile daha zor sorular ile dolu..
O mahkemeden sonra aradan bayağı zaman geçti bu kez de ondan kurtulamamıştım..Yine aynen devam ediyordu ama nedense bu kez bana çok iyi davranmaya başlamıştı..Gerçi bunca çileden ,ızdıraptan sonra bunun benim için anlamı yoktu ,hele yüreğimde ona karşı zerre misali kadar sevgi zaten hiç yeşermemişti..,
Çocuklar var ya arada bir de hele ki bayanın sosyal güvencesi olmayınca nasıl nere gider ki babacığım ..?Fakat sen olsan babacığım sen olsan biliyordum ki bana sımsıcak kollarını ve evinin kapılarını ardına kadar açardın en önemlisi de kocaman baba yüreğini sonuna dek açardın hem bana hem de torunlarına..
Birgün eşim gelerek bana Kırıkkalede bir arkadaşının evine gitmemizi söyledi.Bu benim onunla 25 yıllık işkence dolu sözde evliliğimde ilk seyehatimiz olacaktı..Onunla bunca yıl ne başbaşa bir yere gitmişliğim var,ne de ismi ile çağırdığım var..Belki bu kez iyi olur ümidi ile kabul ettim.. Küçük kızımızı yanımıza alarak yola çıktık..Acaba diyordum çocuklarımı uvadan uçuruncaya kadar o evde kalma imkanım olabilirmiydi?onların hatrına bir süre daha dayanmama imkan varmı diye sürekli alıp veriyordum kafamdan.
Kırıkkalede bizi arkadaşı karşıladı çok sevdiğim bir aile dostumuz idi .Mükemmel bir insan,karakteri yerine oturmuş,evde hanımına değer veren bir insan idi misafir olduğumuz evin reisi. Sabah kahvaltısı için masaya oturduk.Henüz otobüsten ineli bir saat olmamıştı ki sofrada başladı beni karalamaya,hakaret etmeye,özel konulardan bahsetmeye.Çok kötü sinirlendim doğal olarak.Sonuçta iki günlüğüne bir hafta sonunda misafirlikte idik ve bu onunla ilk seyehatimiz idi..Saat sabahın altısından öğlene kadar ha bire anlattı anlattı ve ister istemez tartışmalar oldu..
Pazar günü bizleri Ankaraya götürdüler bu Ankara ya ilk gidişim idi.bayağı gezdik yemek yedik,sonra Cemal Gürsel parkında piknik yaptık..
Ertesi sabah ev sahipleri karı koca ikisi de evi bizlere bırakarak işe gittiler..Evde üçümüz kalmıştık.Kızım,ben ve sözde,kağıt üzerinde eşim olan ama manen hiç hissetmediğim sözde eşim..
Birlikte çarşıya çıktık içten içe çok kötü idim ama en azından o evde yansıtmamaya çalışıyordum..Olması gereken de bu idi..Çarşıdan malzeme aldım ve eve gelip ev sahiplerine sürpriz olsun diye analı kızlı köfte,kavurma pişirdim..Nede olsa çalışıyorlardı ikisi de evladımız yaşlarında insanlardı..
Saat 3 gibi ev sahipleri geldiler ve yemekleri görünce çok sevindiler..Bizim de artık malatyaya dönmek için bilet almamız gerekiyordu.Bu yüzden interneti açtım bilet ayırtmak için.Lakin kredi kart numarasız alınmayacağını anlayınca vazgeçtim..Sonuçta güvenilmesi zor ne olur ne olmaz diye..
Pc başında iken evin hanımı ablacım bana senin şu sitelerini söyle de canım sıkkın olunca bende girip biraz seninle konuşayım ilahi dinleyeyim,beni de üye yap diye rica etti..Onu kıramazdım ve kabul ederek onu islami siteme üye yaptım.Ona girişi v.s anlatıyorken eşim içeri girdi.Bu arada kendime ait radyoma girmiştim.Sitem bir web sitesi idi,host a bağlı yasal bir islami site idi.Benim yokluğumda sağolsunlar arkadaşlar idare ediyorlardı.Radyoya girince oradaki kardeşlerimiz nerede olduğumu sordular. Kırıkkaledeyim dedim..Eşim olacak kişi bunu gördü..Misafirlikte bulunduğumuz evde ve ev sahiplerinin yanında haşa çok çok çok kötü bir şey yapmışım gibi bana ağıza alınmayacak küfürler ederek var gücü ile bağırması şurada kalsın beni evladım yaşındaki insanların yanında dövmeye kalktı..Araya girerek beni alıp diğer odaya götürdüler..Çok sürmedi kapı çaldı ve apartman sakinleri sesten dolayı şikayete gelmişlerdi..Evin hanımı kapı kapı gezerek özür dilemek durumunda kaldı..Bizim buna hiç hakkımız yok idi..Hemde hiç.Orada farkına vardım ki bu iş artık yürümeyecek..
Evimde,eşimde bulamadığım sıcaklığı,dostluğu sanal alem dedikleri ve benim için asla sanal olmayan bu alemde bulmuştum.Hakikaten çok muhterem insanlar tanımıştım ve ölümsüz dostlar kazanmıştım..Ne yazık ki eşim bunları öğrenince iyilikle yanaşarak radyoda ve sitedeki dostlarımın da aile huzurlarını alt üst etti..Aynaya bakıyordu ve kendisini görüyordu..
Allahım yardım et..Babama mektuplar-16- Yazısına Yorum Yap
"Allahım yardım et..Babama mektuplar-16-" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.