- 1337 Okunma
- 18 Yorum
- 0 Beğeni
..........
...........
Fikret TEZAL........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
KIZILAY 60 yıldır yardım yaparmış, Gazzede de şubesi varmış.Eeee nolcak şimdi?Onlar yardım değil mi?Ayrıca Filistin yıllardır intifada ne olduda bu kadar önemsendi acaba?Yıllaaarrr önce Yaser ARAFAT ve FKÖ'ye değer vermeyenler değer verenleride "KOMüNİST" diye etiketleyenler siyasal islam tarafı Hamas yönetimde diye mi sahiplendiler Filistinin haklı davasını?Midem bulanıyor bu iki yüzlülükten!
Yorgunum yazmak istediklerim daha çok yoracak,kimbilir belki yeniden gelirim.Yoğunluğum hafiflerse.
Saygımla.
Dip not:Fikret bey yorumum sizin en son yorumunuzdan hareketledir, yazıyı kapsamayabilir.
HÜLYALVER tarafından 6/11/2010 11:19:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bu yazıda asla Hoca, İsrail'e hak verdi demek istemedim. İktidarın yapmak istediği yalancı pehlivanlık uğruna , masum insanların hayatlarını bile bile riske attığını, yanlışın burada olduğunu söylemek istediğini anlatmaya çalıştım.
olmayanadam
Yanlışsam düzeltin lütfen.Teşekkürler...
Mehtap Yıldız
Fikret TEZEL
ALİ SOYTÜRK
özel mesajlarla rahatsızlık verilmediği müddetçe, kimseleri engellemenin mantıklı olduğunu düşünmüyorum açıkcası.
BENCE ENGELLEYEN ACİZDİR,ENGELLEMEK FİİLİ DE ACİZLİKTİR...CEVAP VERMEME ---SUSMA--- HAKKI DİYE BİR ŞEY VAR...DİYELİM Kİ 'X' ŞAHSINI ENGELLEDİNİZ ONUN FİKRİNİ Mİ DEĞİŞTİRECEKSİNİZ VEYA ONUN SİZE VERECEĞİ CEVABI ULAŞTIRMAYIMI KESECEKSİNİZ...BUNA ANCAK ÇOCUKLAR KANAR...BİR İNSANIN SESİNİ- ENGELLEYEREK -KESEMEZSİNİZ...SADECE KESTİĞİNİZİ ZANNEDERSİNİZ...VE ENGELLEDİĞİNİZ KİŞİNİN SİZİN CEVAB VEREMEYECEĞİNİZ BİR ÜSTÜNLÜĞE SAHİP OLDUĞUNU PEŞİNEN KABUL ETMİŞSİNİZDİR...BANA ONLARCA MESAJ GELİR VE BEN HİÇ ENGELLEMEM...GEREKLİ CEVABI VERİRİM YA FİKREN BEN ONA GALEBE ÇALARIM,YA DA O BANA FİKREN GALEBE ÇALAR...BAZEN DE CEVAP VERMEME HAKKIMI-SUSMA- HAKKIMI KULLANIRIM...AMA '''ENGELLEMEK''' VEYA '''YASAKLI''' ADDETMEK GİBİ BİR FİKRİ ___ ACİZLİK ___ DURUMUNA DÜŞMEM...ACZİYET HAKLI OLDUĞUNA TAM İNANMAMAKTIR...YOKSA ADIN GİBİ HAKLI OLDUĞUNA İNANDIKTAN SONRA GÖRÜŞLER SENİ RAHATSIZ ETMEZ VE ONLARI ENGELLEMEK VEYA YASAKLAMAK GİBİ BİR DÜŞÜKLÜĞE DÜŞMEZSİN...BU SADECE VE YALNIZCA BENİM ŞAHSİ(SUBJEKTİF) DÜŞÜNCEMDİR VE NESNEL OLARAK BU KESİNKES BÖYLEDİR DEMİYORUM VE DİYEMEM...VE MANTIKEN DE DENİLEMEZ...AMA ŞU KADARI VAR Kİ ENGELLEMEK SÖYLEMİ DAHİ AKIL VE İZAN SAHİBİ İNSANA SOĞUK GELMELİ VE GELİR...DAİMİ SAYGILAR...SAYGILARIMLA...HİÇ BİR KİŞİ,KURUM VE KURULUŞLA İLİNTİLİ VE BAĞINTILI BİR YORUM DEĞİLDİR...İLLİYET BAĞI KURULAMAZ...
derin bir konu. ben bu gün yüzeyde kalayım en iyisi.
ama huyum kurusun ki şu cümleye takıldım ben yine."Fakat, sakın ha Hoca’yı kötü anmayın ; gerçekten çarpılırsınız !"
Hoca Efendiyi kötü anmakla kimseler çarpılmaz emin olun bundan. niye çarpılsınlar efendim .
gerçekten öyle olsaydı eğer,bu gün o malum yazaralrın hiç biri kelle paça ayakta kalamazlardı öyle değil mi?
çoktan çorba olmuşlardı bile afiyetle. yani ne niyetle öyle yazılmış anlamak gerçekten zor.
çarpılmak falan ben böyle ifadeleride hiç sevmem açıkcası. yani hiç öyle düşünmem kendi adıma çünkü, kula verilen böyle bir yetki yok.
Allahın kureti dahilinde her şeyin yetkisi.
Allah sabreder ve mühlet verir. ama asla ihmal etmez. vakti geldimi "kün!"
hepsi bu...yazıda katıldığım yerler olduğu gibi, şiddetle karşı durduğum fikirlde var tabi.ama dediğim gibi, yüzeydeyim bu gün...
saygılar...
ALİ SOYTÜRK
özel mesajlarla rahatsızlık verilmediği müddetçe, kimseleri engellemenin mantıklı olduğunu düşünmüyorum açıkcası.
BENCE ENGELLEYEN ACİZDİR,ENGELLEMEK FİİLİ DE ACİZLİKTİR...CEVAP VERMEME ---SUSMA--- HAKKI DİYE BİR ŞEY VAR...DİYELİM Kİ 'X' ŞAHSINI ENGELLEDİNİZ ONUN FİKRİNİ Mİ DEĞİŞTİRECEKSİNİZ VEYA ONUN SİZE VERECEĞİ CEVABI ULAŞTIRMAYIMI KESECEKSİNİZ...BUNA ANCAK ÇOCUKLAR KANAR...BİR İNSANIN SESİNİ- ENGELLEYEREK -KESEMEZSİNİZ...SADECE KESTİĞİNİZİ ZANNEDERSİNİZ...VE ENGELLEDİĞİNİZ KİŞİNİN SİZİN CEVAB VEREMEYECEĞİNİZ BİR ÜSTÜNLÜĞE SAHİP OLDUĞUNU PEŞİNEN KABUL ETMİŞSİNİZDİR...BANA ONLARCA MESAJ GELİR VE BEN HİÇ ENGELLEMEM...GEREKLİ CEVABI VERİRİM YA FİKREN BEN ONA GALEBE ÇALARIM,YA DA O BANA FİKREN GALEBE ÇALAR...BAZEN DE CEVAP VERMEME HAKKIMI-SUSMA- HAKKIMI KULLANIRIM...AMA '''ENGELLEMEK''' VEYA '''YASAKLI''' ADDETMEK GİBİ BİR FİKRİ ___ ACİZLİK ___ DURUMUNA DÜŞMEM...ACZİYET HAKLI OLDUĞUNA TAM İNANMAMAKTIR...YOKSA ADIN GİBİ HAKLI OLDUĞUNA İNANDIKTAN SONRA GÖRÜŞLER SENİ RAHATSIZ ETMEZ VE ONLARI ENGELLEMEK VEYA YASAKLAMAK GİBİ BİR DÜŞÜKLÜĞE DÜŞMEZSİN...BU SADECE VE YALNIZCA BENİM ŞAHSİ(SUBJEKTİF) DÜŞÜNCEMDİR VE NESNEL OLARAK BU KESİNKES BÖYLEDİR DEMİYORUM VE DİYEMEM...VE MANTIKEN DE DENİLEMEZ...AMA ŞU KADARI VAR Kİ ENGELLEMEK SÖYLEMİ DAHİ AKIL VE İZAN SAHİBİ İNSANA SOĞUK GELMELİ VE GELİR...DAİMİ SAYGILAR...SAYGILARIMLA...HİÇ BİR KİŞİ,KURUM VE KURULUŞLA İLİNTİLİ VE BAĞINTILI BİR YORUM DEĞİLDİR...İLLİYET BAĞI KURULAMAZ...
Fikret TEZEL
Mehtap Yıldız
"İşte bu ülke için, insanlık için, gerçek İslâmı , sevgiyi, barışı, kardeşliği savunanlar için, gerçek zafer bu olur" Bu cümle size ait Fikret Bey.Yazıdaki her yorum size aittir, bize saygı duymak düşer de cehaletimi mazur görsün sizi ve sizin gibi düşünenler:Sahi, GERÇEK İSLAM nedir? Yalan İslam da mı var? Birey sahtekar olunca kendisine Müslüman dediği için onun islamı yalan İslam mı oluyor?
Gelin bu başkasının inancının derecesini belirleme hastalığını terk edelim. "EN İYİ MÜSLÜMAN BENİM!" saçmalığından vazgeçelim.Zira inançlar duygu işidir, duygular kendini nasıl hissettiğinle ilgilidir.Başkalarının bizim gibi düşünmesi gerktiği sakatlığını terk edelim... Bu arada, benim ninem de başörtülüydü((((!!!!((((
Fikret TEZEL
Hoca efendi'nin haklı olduğu yönler vardı.Aslına bakarsanız o gemiyi yola çıkaranlar İsrail'in gemiye el koyacağını adları gibi biliyorlardı.Ancak;İsrail'in katliam yapacağı hiç hesapta yoktu.
İsrail'in yaptığı katliam kimileri için bir taşla iki kuş vurmak gibi oldu.İsrail belki de haklı iken haksız duruma düştü.Aslına bakarsanız haklılık yönü de yok.Uluslararası sularda yapılan eylem hukuka aykırıdır.İsrail'in katil bir devlet olduğu aşikar.Onlar öldürür.Yalnızca öldürür.Öfkem,nefretim hiç dinmeyecek onlara karşın.
Ancak işin bir de siyasi ve ekonomik dengeleri var.Şu an dengeler altüst olmuş durumda.Hoca efendi izin alınmalıydı dedi.Aslına bakarsanız mesajı bambaşka idi.Ama bu durum, onu sevmeyenlerin eline bir koz vermişti.
Artık dengeler değişti.Bu durumun bir yansıması ileride mutlaka olacaktır.Hem uluslararası hem de Türk siyasetinde.Bekleyip göreceğiz.
Mehtap Yıldız
nedenki acaba? burda da mı engelleme var yoksa..((
Bir_Kucuk_Ask
Ortadoğu'da İslamcı Örgütler adlı kitabın yazarı Faik Bulut;
---Fethullah Gülen, Recep Tayyip Erdoğan'ın bu konuda izlediği çizgiden hoşnut görünmüyor...Tepkisi İHH'den ziyade, AKP' nin çizdiği çizgiye...
Yorumunu getirmiş...
Gülen Hoca'nın bu konuda ki görüşlerine katılıyorum...
Sevgi ve saygı ile
Râzı.
Hadi peygamberi utandırma pahasına İsrailden İZİN alalım...
beni güldürüyor yazılarınız
ne zaman gülmek istesem "nereden ne bulurumda hükümetin bi tarafına geçiririm" anlayışıyla yazılmış fıkralarınızı okuyorum
kendinize güveniniz varda beni neden yasakladınız...yazılarınız delilsiz...temelsiz...yanlı...bilgiden yoksun...dedim diye mi
ha not : ben hükümet savunucusu değilim oy bile vermedim...hiç bir ideolojinin alkışçısı da değilim, hiç bir cemaatin ve tarikatin de...
ama samimiyetinize inanmıyorum
amacınızın başka bir şey olduğunu düşünüyorum
yazılarınızda gördüğüm ha bire dindara ve dindar üzerinden dine vurmak
hakkında çok fazla bilgi sahibi olmadığınız dine...
Bu ülkede yaşayan herkes, vatanımızın milletimizin bir parçasıdır. İlgiyi hakeder.
Bir dizideki şu sözü hiç unutmam: Hep devletimizin yanında olduk, devletimiz yanlış yapınca da milletimizin yanında olduk.
Yazınız için yorum yapmak zor. Fakat cesaret hakkında söylediklerinizi burada not ediyorum. Saygımla.