İsrail'in, uluslar arası sularda yardım gemilerine saldırarak tutukladığı yolcular Türkiye'ye dönüyor.
İHH İNSANİ YARDIM VAKFI / IHH HUMANITARIAN RELIEF FOUNDATION: Taksim’de büyük karşılama
İsrail’in, uluslar arası sularda yardım gemilerine saldırarak tutukladığı yolcular Türkiye’ye dönüyor.
"Rotamız Filistin, yükümüz insani yardım" sloganıyla yola çıkan 6 gemilik yardım filosuna saldıran İsrail’in hukuksuz bir şekilde tutukladığı yolcular bugün yurda dönüyor.
...
Sabah saatlerinde İstanbul ve Ankara’dan kalkan uçaklar Tel Aviv’den giderek yardım gemisi yolcularını yurda getirecek.
Günlerdir dünyanın gündeminden düşmeyen yardım gönüllüleri için büyük bir karşılama organize ediliyor.
Bugün saat 21.00’da Taksim Meydanı’nda başlayacak olan karşılamaya rekor katılım bekleniyor
orda olmak ısteyelım musaıt olanlarımız...[
YORUMLAR
Konu çok karmaşık, zannedildiği değil değerli arkadaşlarım.
İşin için de öyle farklı guruplar var ki..
İsrail'le Türkiye'nin bir savaşa girmesinden kimlerin çıkarı olabileceğinizi bir düşününüz.
Türk hükümeti "Gitmeyiniz," dediği halde bir noktadan sonra o gemiler neden ilerlemeye devam etti?
İçlerinden bir tanesi diyor ki:
"-Biz, Türk savaş uçaklarının gelmesini bekledik."
Böyle dangalaklar kullanılduı birileri tarafından.
Türkiye'nin içinde bulunduğu durumu hiç düşünmeden Hamas'ın yönlendirmesiyle savaşa gireceğiz ha?..
Savaş çığlıkları atanlar savaşın ne olduğunu bilmeyenler. Evini idare etmekten aciz kişiler devletleri idare etmeye kalkıyorlar.
Öyle her organizeye balıklama atlamayınız.
Ayrıca ŞEHİT KİME DENİR, tarifi yapılmıştır.
Konu insanî yardım ise yıllardır Filistin halkına yardım yapıyoruz. İnsanlık adınaysa Afrika'da acından ölenlere neden yapılmıyor hiç bir problem çıkmadan?
Lütfen, medyanın her yazdığına da inanmayınız; mantıklı olunuz.
Ben o gemiye Avşa Adası-İstanbul seferinde binmiştim.6 saat sürmüştü yol.Ve bir daha binmemeye tövbe etmiştim.Saatteki hızı sadece 7 mil/10 km olduğu için çok sıkılmıştım.Ama o gönüllüler çok uzun bir yolculuğa çıktılar.İnsanlık için di bu yolculuk.Bazıları geri dönemediler o yolculuktan.Şehit oldular.Mekanları cennet olsun.Onlar şimdi cennette.Size de çok teşekkürler.Çok duyarlısınız çünkü.Sevgiyle kalın.Eren...
Yüreğini bin defa kutluyorum bu yardımda emeği geçen gönlü kardeşlik sevgisi ile dolu güzel insanları,kimisi şehit kimisi gazi olarak dönüyor hoş geldiniz Umutsuz kardeşlerimizn umut kaynağı,Kılı kıpırdamayanların da kılının kıpırdadığını görmek mutlu ediyor insanı,maskesi düştü tüm dünyada katil devletin,belasını bulur İnşaALLAH,selam ve dua ile Ölenlere ALLAH'tan RÂHMET diliyorum.
Rotamız Taksim , yükümüz vicdan ....saat 21.00da taksimdeyiz..hoşgeldi cesur yurekli adamlar..hoş geldi barışın ayaksesleri...hoşgeldi insan ve vicdan sevdalıları...hoşgeldi guzel ülkemizin , şanlı tariihinin cesur yurekli gazze gazileri...gitmelerinde içimiz buruktu,gonderemedık...gec anladık...akıbet hayroldu...teşe...kkurler hepsıne...rabbıyle alışveriş yapıp şehıd duşenlerden ve ısraılın masum maskesını duşurenlere..kör göze bunu sokanlara..herkes hoşgeldi..ve gelmenızde emeğı olanlara teşekkurlerle..yenıden gıdışlere merhaba..inşaallah ambargonun kalkışına merhaba..huzurlu bır dunya için atılan bu en guzel adım sahıplerıne mazlum yandaşlarına..merhaba..hoşgeldınız..21 de en azından gelişinizde ordayız..