- 1046 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İNSANCA YAŞAMAK İSTİYORUM
İnsanca yaşamak istiyorum, güneşi görmeden de hayal edebilmeyi, düşüncelerimi yutmadan söyleyebilmeyi, ölene kadar sevebilmeyi…
İnsanca yaşamak istiyorum, yaşamak mıdır ki bu? Bu dünyaya geliş nedenimiz bu muydu ki? Rabbimizin almakla yükümlü olduğu canı, onun almasına fırsat vermeden almak insanlığa reva görmek midir?
İnsanca sevmek istiyorum, sevdiklerime sarılırken içimde şüphe olmadan…
Yaşadığımı hissetmek istiyorum! Yaşamak mıdır ki bu? Gözü yaşlı çocuklar, evladını toprağa veren anneler, tek bir seçimle birbirine düşman olan insanlar, böyle bir dünyada yaşamak, böylesine acı çekerek yaşamak, yaşamak mıdır ki?
Kuşlar gibi hür olmak istiyorum! Uçarken düşmeyeceğime, düşsem bile tutacak birilerinin olabileceğine inanarak… Öyle bir dünya istiyorum ki, sevgi yumağı oluşsun da, herkes imrensin bize…
İstiyorum ya, sadece istiyorum… Sadece istiyorum… İstemek, olanları engelleyemiyor, istemek ölenleri geri getiremiyor, istemek bu savaşları durduramıyor, istemek; kardeşin kardeşe kırdırılmasını engelleyemiyor!
Öyle bir dünya istiyorum ki, din, ırk, mezhep ayrımı olmadan herkes sadece sevgiyle yoğrulmalı… Öyle bir dünya istiyorum ki, mutluluğumuzun formülü yalnızca para olmamalı… Çok şey istiyorum, bunca isteğin arasında baki kalan yaşama savaşı…
Neyin savaşı ki bu? Neyin direnişi? Neyin alıp verememişliği? Bilseydik, bunlar yaşanmazdı, bilseydik her şey farklı yaşanırdı… Bilseydik keşkeler bu kadar kolay söylenmez, bu gecenin sabahında güneşe uzanan ellerimizi dost elleriyle sarmalardık…
Öyle bir dünya istiyorum ki, öyle bir dünya… Bana sevgiyi verebilecek, bizi acılar gemisinden koparabilecek… Böyle bir dünya var mı ki?
Olsa bile, değişmeyen bir düzende böyle bir sevgi yumağı oluşabilir mi?
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.