- 917 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gün Birlik Günüdür.
Saygıdeğer dostlar gün birlik günüdür yazımın başlığı…
Yedi milyonluk sözüm ona devlet geleneği olmayan çapulcuların Âleme çektirdikleri yetmedi mi… Müslümanların toplam nüfusunu ele alacak olursak İki milyar kişilik bir nüfusa sahip peki nereye kadar bu ayrılık nereye kadar bu garip bekleyiş.
İHH yardım vakfının 33 ülke insanlarıyla birlikte kalkıştığı bu iyilik hareketinde, İsrail cani ruhlu olduğunu göstererek yardımsever insanlara saldırmıştır. Kendi kara sularında olmamasına rağmen saldırıda bulunup ve kendince haklı çıkmaya gayret göstermektedir.
Silahlarıyla kendi kara sularında olmayan bir gemiye saldırıp uydu görüntüleriyle haklı çıkma gayreti nafiledir. BM ve İnsan Hakları düşüncesi nerede kaldı. Bunlar bu kadar zulüm yaparken Dünya nerede kaldı.33 ülkenin hiç tepki göstermemesi sadece Türkiye’nin yapacağı tepkiyi merak edercesine durup beklemek ne kadar vahşiliktir. İslamiyet dini ile süslenmiş sözüm ona bazı devletler neden topyekûn karar verip harekete geçmemekte direnmekteler anlayabilmiş değilim.
Yazımın başında da dediğim gibi gün birlik günüdür Gün düşmana karşı tek yumruk olma günüdür… Şimdilerde özellikle Taksim meydanında yapılan gösteriler bizim duruşumuzu belirtmektedir ve lakin bu duruşumuzu gösterirken soğukkanlı ve galeyana gelmemek için sağlam duruş gösterilmesi gerekmez mi. Ortaya çıkacak olan bir iki kendini bilmezlerin yüzünden konu başka yönlere çekilmek istenecektir zira bu vaktiyle de böyle olmuştur.
Tepkimizi Demokrasi ve İnsan Hakları Çerçevesinde gösterirsek en azından kendi ülkemizde olacaklara kötü hallere set olmuş oluruz. Aksi takdir de bunun önü alınamaz aynı zamanlara denk gelen PKK saldırıları bundan nemalanacaktır. İnsanları galeyana getirmenin hiçbir faydası olmayacak aksine ülke bir kaosa sürüklenecektir.
Yazıma son vermeden önce Gemide ölen Müslüman kardeşlerimize Allah cc Rahmet yakınlarına da Hazreti Eyüp as sabrını diliyorum…
Birlik olmak için önce sağlam duruş gereklidir.
Saygılarımla
Emin Aktürk
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.